اوپو تاریخ عرضه گوشی های تاشو جدید خود را تعیین کرده است


Oppo Logo MWC 2022 1

سی. اسکات براون / Android Aut،rity

TL; DR

  • اوپو تاریخ رویداد Inno Day 2022 خود را اعلام کرد.
  • انتظار می‌رود که این شرکت جدیدترین گوشی‌های تاشو خود را در این رویداد عرضه کند.
  • این شرکت تراشه سفارشی جدید خود را به نمایش گذاشته است.

از آ،ین باری که چیزی در مورد گوشی‌های تاشو آینده اوپو شنیدیم، مدتی می‌گذرد. اما زم، که شرکت تاریخ رویداد Inno Day 2022 خود را اعلام کرد، این باید به زودی تغییر کند.

مانند رویداد Google’s Made by Google و رویداد Apple’s Far Out، Inno Day 2022 رویداد سالانه Oppo برای نمایش محصولات خود است. امسال، سازنده گوشی این نمایشگاه را برای 14 دسامبر برنامه ریزی کرده است.

اوپو علاوه بر فاش ، تاریخ نمایش خود، از رونمایی یک تراشه سفارشی جدید نیز در همین توییت خبر داد. تراشه مورد بحث احتمالاً نسل بعدی MariSilicon X آن است – SoC که اوپو سال گذشته عرضه کرد.

چیز دیگری که انتظار می رود در این رویداد نمایش داده شود، دستگاه بعدی این شرکت شبیه به گل،ی Z Fold است – Oppo Find N2. اعتقاد بر این است که این تاشو نه تنها معرفی می شود، بلکه می تواند تقریباً همزمان با رویداد راه اندازی شود.

اوپو همچنین یک گوشی شبیه به Galaxy Z Flip با نام Oppo Find N2 Flip در دست ساخت دارد. افشای اخیر نشان داد که این تلفن تاشو می تواند دارای پردازنده Mediatek Dimensity 9000 Plus، تراشه MariSilicon X و باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 44 واتی باشد. با این حال، شایعه این دستگاه در کنار برادر خود راه اندازی نخواهد شد و در عوض سال آینده عرضه خواهد شد.

در سال‌های گذشته، این شرکت از این رویداد برای نشان دادن ایده‌های جدید نیز استفاده کرده است، مانند کانسپت قابل چرخش که در سال 2020 معرفی شد. آیا Oppo امسال چیزی در آستین دارد؟ فقط باید ببینیم زمان برگزاری این رویداد کی است.

<،on type="،on" cl،="-_-6h -_-u -_-v">نظرات




منبع: https://www.androidaut،rity.com/oppo-find-n2-launch-3249198/