اپل بزرگترین ارتقا به قیمت اپ استور را اعلام کرد و 700 امتیاز قیمت جدید اضافه کرد – آخرین اخبار


توسعه دهندگان همچنین انعطاف پذیری جدیدی برای مدیریت قیمت گذاری در سطح جه، به دست خواهند آورد

اپل امروز جامع‌ترین ارتقای قابلیت‌های قیمت‌گذاری را از زمان راه‌اندازی اپ استور اعلام کرد و به توسعه‌دهندگان 700 امتیاز قیمت اضافی و ابزار قیمت‌گذاری جدید ارائه کرد که تنظیم قیمت‌ها در هر کشور یا منطقه App Store، مدیریت تغییرات نرخ ارز خارجی و بیشتر.

از زمان آغاز به کار اپ استور، سیستم تجارت و پرداخت در سطح جه، آن به توسعه دهندگان این امکان را داده است تا به راحتی محصولات و خدمات خود را در مقیاس جه، راه اندازی کرده و به فروش برسانند. سیستم تجارت و پرداخت اپ استور به توسعه دهندگان مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و ابزارهای روزافزون برای رشد ،ب‌وکارشان، از پرداخت بدون اصطکاک و صورت‌حساب شفاف برای کاربران گرفته تا ابزارهای بازاریابی قوی، خدمات مالیاتی و تقلب، و مدیریت بازپرداخت ارائه می‌دهد.

قیمت‌گذاری برای این قابلیت‌ها پایه‌ای بوده است و توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا از بین انواع مدل‌های تجاری، مانند ،یدهای یک‌باره و انواع اشتراک‌های متعدد، انتخاب کنند. این افزایش قیمت‌های جدید از امروز برای برنامه‌هایی که اشتراک‌های تجدیدپذیر خودکار ارائه می‌کنند، و برای سایر برنامه‌ها و ،یدهای درون‌برنامه‌ای در بهار ۲۰۲۳ در دسترس خواهد بود و به همه توسعه‌دهندگان انعطاف‌پذیری و کنترل بی‌سابقه‌ای برای قیمت‌گذاری محصولات خود در ۴۵ ارز در ۱۷۵ فروشگاه می‌دهد.

تحت سیستم قیمت گذاری به روز شده اپ استور، همه توسعه دهندگان توانایی انتخاب از بین 900 امتیاز قیمت را خواهند داشت که تقریباً 10 برابر تعداد امتیازهای قیمتی است که قبلاً برای ا،ر برنامه ها موجود بود. این شامل 600 امتیاز قیمت جدید برای انتخاب، با 100 امتیاز قیمت بالاتر در صورت درخواست در دسترس است. برای ارائه انعطاف‌پذیری بیشتر به توسعه‌دهندگان در سراسر جهان، امتیاز قیمت – که از 0.29 دلار شروع می‌شود و در صورت درخواست تا 10000 دلار افزایش می‌یابد – انتخاب پیشرفته‌تری از نقاط قیمت را ارائه می‌کند که به طور تدریجی در محدوده‌های قیمتی افزایش می‌یابد (برای مثال، هر 0.10 دلار تا 10 دلار؛ هر 0.50 دلار بین 10 تا 50 دلار؛ و غیره). برای جزئیات به ج، زیر مراجعه کنید.

در هر یک از 175 ویترین فروشگاه App Store، توسعه‌دهندگان می‌توانند از قراردادهای قیمت‌گذاری اضافی استفاده کنند، از جمله مواردی که با دو رقم تکرار شونده شروع می‌شوند (مثلاً 110000 پوند)، و می‌توانند قیمت محصولات را فراتر از 0.99 دلار یا X.99 یورو به پایان برسانند. پایان‌های قیمتی گرد (مثلاً x.00 یا x.90) را که به‌ویژه برای مدیریت بسته‌ها و برنامه‌های سالانه مفید هستند، ،یب کنید.

از امروز، توسعه‌دهندگان برنامه‌های اشتراک می‌توانند با انتخاب یک ویترین محلی که به‌،وان مبنایی برای تولید خودکار قیمت‌ها در 174 ویترین فروشگاه و 44 ارز دیگر، می‌دانند، ارز و مالیات‌ها را بدون دردسرتر مدیریت کنند. توسعه‌دهندگان همچنان می‌توانند در صورت تمایل قیمت‌ها را برای هر ویترین تعریف کنند. قابلیت قیمت گذاری توسط فروشگاه در بهار 2023 به سایر برنامه ها گسترش خواهد یافت.

برای توسعه دهندگ، که برنامه های خود را در سراسر جهان توزیع می کنند، ابزارهای ی،ان سازی جه، App Store راهی ساده و راحت برای مدیریت قیمت در بازارهای بین المللی به آنها داده است. پیشرفت‌های امروزی بر این قابلیت‌ها افزوده می‌شوند و به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهند که واحد پول محلی خود را در هر ویترینی که انتخاب می‌کنند ثابت نگه دارند، حتی با نوسانات ارز و مالیات. به ،وان مثال، یک توسعه‌دهنده بازی ژاپنی که بیشتر تجارت خود را از مشتریان ژاپنی می‌گیرد، می‌تواند قیمت خود را برای ویترین ژاپن تعیین کند و با تغییر نرخ ارز و مالیات، قیمت‌های خود را در خارج از کشور به‌روزرس، کند. همه توسعه دهندگان همچنین می توانند در دسترس بودن ،یدهای درون برنامه ای را با ویترین فروشگاه تعریف کنند.

اپل به‌طور دوره‌ای قیمت‌ها را در مناطق خاصی براساس تغییرات مالیات و نرخ ارز خارجی به‌روزرس، می‌کند. این کار با استفاده از اطلاعات نرخ ارز در دسترس عموم از ارائه‌دهندگان داده‌های مالی انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که قیمت‌های ،یدهای درون‌برنامه‌ای در تمام ویترین‌ها ی،ان می‌مانند. در حال حاضر، توسعه‌دهندگان می‌توانند در هر زم، قیمت‌گذاری را تنظیم کنند تا نسبت به تعدیلات مالیاتی و ارز خارجی واکنش نشان دهند. در سال 2023، توسعه‌دهندگان با برنامه‌های پولی و ،یدهای درون‌برنامه‌ای می‌توانند قیمت‌گذاری منطقه محلی را تعیین کنند، که تحت تأثیر تعدیل‌های خودکار قیمت قرار نخواهد گرفت.

این ابزارهای جدید اعلام شده که از امروز شروع به کار خواهند کرد و در طول سال 2023 ادامه خواهند داشت، انعطاف پذیری بیشتری را برای توسعه دهندگان ایجاد می کند تا محصولات خود را قیمت گذاری کنند و در عین حال برای صدها میلیون کاربر که اپل در سراسر جهان به آنها خدمات ارائه می دهد، قابل دسترس باشند و به ،ه خود به توسعه دهندگان کمک کند تا به پیشرفت خود ادامه دهند. فروشگاه App

بیشتر بد،د اشتراک های قابل تمدید خودکار

درباره قیمت گذاری برای اشتراک های قابل تمدید خودکار


منبع: https://developer.apple.com/news/?id=qzex35ch