اپل تغییرات بزرگی در قیمت گذاری اپ استور ایجاد می کند و 700 امتیاز قیمت جدید اضافه می کند


سیب با بیشترین تعداد تغییراتی که در یک زمان واحد در قیمت‌های اپ استور ایجاد شده است، سبد ،ید اپل را ناراحت کرده است. توسعه دهندگان اکنون 700 امتیاز قیمت اضافی برای کار با آنها دارند و اپل ابزارهای جدیدی را در اختیار آنها قرار می دهد که تعیین قیمت ها را در یک کشور دیگر و حتی مدیریت دنیای دشوار ارزهای خارجی را آسان تر می کند. تغییرات جدید قیمت‌گذاری برای برنامه‌هایی که اشتراک‌های قابل تمدید خودکار را ارائه می‌کنند از امروز در دسترس خواهد بود. از بهار 2023 برای سایر برنامه ها و ،یدهای درون برنامه ای در دسترس خواهد بود.
با سیستم قیمت گذاری جدید، تعداد امتیازهای قیمتی در دسترس توسعه دهندگان با ضریب 10 تا 900 افزایش می یابد. این شامل 600 امتیاز قیمت جدید و 100 امتیاز قیمت بالاتر دیگر برای استفاده در صورت درخواست است. قیمت ها از 29 سنت شروع می شود و در صورت درخواست تا 10000 دلار می رسد. اپل قیمت گذاری را در مقادیر افزایشی 10 سنت تا 9.99 دلار، 50 سنت از 10 دلار تا 49.99 دلار، 1.00 دلار از 50 دلار به 199.99 دلار، 5 دلار از 200 دلار تا 499.99 دلار، 10 دلار از 500 دلار به 909.9 دلار و 991.9 دلار و 10 دلار از 500 دلار به 991.9 دلار و 991.9 دلار ارائه خواهد کرد.
قیمت‌ها دیگر نباید به 0.99 ختم شوند و بسته به قیمت برنامه، قیمت‌های برنامه را خواهید دید که به 0.00، 0.90 و .95 ختم می‌شوند. اپل می گوید که این “به ویژه برای مدیریت بسته ها و برنامه های سالانه مفید است.”

اپل دارای 175 ویترین فروشگاه App مختلف است و از امروز، توسعه‌دهندگ، که برنامه‌های اشتراک را فهرست می‌کنند، می‌توانند با انتخاب یکی از ویترین‌ها (احتمالاً یکی از فروشگاه‌ها که بهترین را می‌شناسند) نوسانات ارز خارجی و نرخ‌های مالیات محلی را به ،وان مبنایی برای تغییرات خودکار قیمت‌ها در 174 فروشگاه دیگر مدیریت کنند. و 44 ارز مختلف باز هم، در حال حاضر فقط برای برنامه های اشتراک در دسترس است، تا بهار 2023، توسعه دهندگان می توانند برای هر برنامه ای قیمت گذاری کنند.

به ،وان مثال، یک توسعه‌دهنده می‌تواند ارز محلی خود را در هر ویترینی که انتخاب می‌کند ثابت بماند، حتی در مواجهه با تغییرات قیمت ارز و تغییرات مالیاتی. همانطور که اپل می‌گوید، «یک توسعه‌دهنده بازی ژاپنی که بیشتر ،ب‌وکار خود را از مشتریان ژاپنی می‌گیرد، می‌تواند قیمتی برای ویترین ژاپن تعیین کند و با تغییر نرخ ارز و مالیات، قیمت‌های خود را در خارج از کشور به‌روزرس، کند. همه توسعه‌دهندگان نیز قادر خواهند بود. برای تعریف در دسترس بودن ،یدهای درون برنامه ای توسط ویترین.”

نکته اصلی این است که این تغییرات قیمت به توسعه دهندگان انعطاف پذیری می دهد، کلمه ای که معمولاً در کتاب بازی اپل (و به ویژه هنگام بحث در مورد اپ استور) یافت نمی شود. این شرکت می‌گوید که به دنبال کمک به توسعه‌دهندگان برای «شکوفایی» در اپ استور است.


منبع: https://www.p،nearena.com/news/Apple-makes-big-changes-to-App-Store-pricing-and-adds-700-new-price-points_id144119