اپل قصد دارد برای اولین بار به جایگزین های اپ استور شخص ثالث در آیفون اجازه دهد


اپل قرار است تغییری عظیم در اپ استور آیفون ایجاد کند. در پاسخ به قو،ن در حال پیشروی در اتحادیه اروپا، اپل مهندسان نرم افزار و کارمندان خدماتی دارد که روی پروژه ای برای «اجازه دادن به فروشگاه های برنامه جایگزین» در آیفون و آی پد کار می کنند. این تغییر می تواند به زودی در iOS 17 در سال آینده راه اندازی شود.

بر اساس گزارش جدید از بلومبرگ، این تغییرات باعث می شود که اپل برای اولین بار اجازه ،وج از فروشگاه های App را در آیفون بدهد. طبق گزارش ها، این شرکت “مقدار قابل توجهی از منابع را به تلاش های سراسری شرکت” اختصاص می دهد.

به گفته افرادی که با این تلاش ها آشنا هستند، این یک “فشار بزرگ برای باز ، ،اصر کلیدی پلتفرم های اپل” توصیف می شود. بلومبرگ. در این گزارش توضیح می‌دهد: «به ،وان بخشی از تغییرات، مشتریان در نهایت می‌توانند نرم‌افزار شخص ثالث را بدون استفاده از اپ استور شرکت روی آیفون و آی‌پد خود دانلود کنند.

این تصمیم در داخل اپل با انتقاد برخی از کارمندان مواجه شده است. به ،وان مثال، برخی از مهندسان، این موضوع را به ،وان “انحراف توجه از توسعه معمولی روزانه ویژگی های آینده” در نظر می گیرند.

اپل در حال استفاده از منابع قابل توجهی برای تلاش در سراسر شرکت است. این یک ابتکار محبوب در اپل نبوده است، با توجه به این که این شرکت سال‌ها صرف انتقاد از نیاز به «بارگذاری جانبی» – فرآیند نصب نرم‌افزار بدون استفاده از اپ استور رسمی – کرده است. اپل در لابی ، علیه قو،ن جدید اروپایی استدلال کرده است که بارگذاری جانبی می‌تواند برنامه‌های ناامن را روی دستگاه‌های مصرف‌کننده قرار دهد و حریم خصوصی را تضعیف کند.

به گفته مردم، برخی از مهندس، که روی این طرح کار می‌کنند، آن را به‌،وان منحرف ، حواس از توسعه روزمره ویژگی‌های آینده می‌دانند. این شرکت در نظر دارد تغییرات را به ،وان بخشی از به‌روزرس، iOS 17 سال آینده آماده کند که مطابق با ا،امات باشد.

این کار توسط آندریاس وندکر، معاون مهندسی نرم افزار در اپل هدایت می شود. وندکر مستقیماً به کریگ فدریگی گزارش می دهد. علاوه بر تیم های مهندسی، تیم خدمات اپل نیز درگیر هستند. جف رابین، “مدیر مهندسی برتر برای خدمات اپل”، این تلاش را در آن سمت رهبری می کند. رابین به ادی کیو گزارش می دهد.

اپل در حال بررسی “ایده ا،امی ، برخی ا،امات امنیتی حتی اگر نرم افزار در خارج از فروشگاه آن توزیع شود.” این برنامه‌ها می‌توانند به تأیید اپل نیاز داشته باشند، «فرآیندی که می‌تواند برای توسعه‌دهندگان هزینه داشته باشد». اینکه آیا شرکت با این جنبه از پروژه پیش می رود یا خیر، باید دید.

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای ،ب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:


منبع: https://9to5mac.com/2022/12/13/apple-alternative-app-stores-ip،ne/