اپل واچ بالاخره استقلال GPS را از آیفون پیدا کرد


اپل واچ از شش سال پیش که سری 2 عرضه شد، GPS مخصوص به خود را دارد. با این حال، این ساعت در صورت امکان به GPS آیفون نیز تکیه کرده است. این با جدیدترین دور مدل های اپل واچ تغییر می کند.

اپل دارد ثبت شده که سه مدل آ، اپل واچ اکنون از GPS داخلی خود استفاده خواهند کرد، حتی زم، که آیفون در نزدیکی شما باشد. این شامل Apple Watch Ultra، Apple Watch Series 8، و در کمال تعجب، حتی Apple Watch SE 2 می شود. وبلاگ نویس فناوری ورزشی DC Rainmaker و آستانه اسناد عمومی تغییر این هفته.

اپل چند هفته پیش این توضیح را به سند پشتیب، خود با ،وان “Apple Watch خود را برای بهبود دقت تمرین و فعالیت کالیبره کنید” اضافه کرد.

اپل می گوید: «Apple Watch Ultra، Series 8 و SE (نسل دوم) از GPS داخلی اپل واچ حتی زم، که آیفون شما نزدیک است استفاده می کنند. برای حفظ عمر باتری، مدل‌های قدیمی‌تر اپل واچ در صورت موجود بودن از GPS آیفون شما استفاده می‌کنند.»

جای تعجب نیست که اپل واچ اولترا بتواند این کار را انجام دهد. باتری قوی‌تر حداقل دوبرابر زمان اجرا را نسبت به اپل واچ سری 8 فراهم می‌کند. با این حال، تصمیم جالبی برای گنجاندن سری‌های 8 و SE 2 است، زیرا سخت‌افزار در مقایسه با سری 7 تغییر چند، نکرده است. این تنها یک دلیل دیگر برای کاربر، که در فضای باز ورزش می کنند تا یکی از این مدل ها را ارتقا دهند یا انتخاب کنند.

اپل واچ اصلی در سال 2015 عرضه شد و برای GPS کاملاً به آیفون متکی بود. این در سال بعد برای اپل واچ سری 1 ادامه یافت، اما هر اپل واچ از سری 2 دارای GPS است.

همانطور که اپل توضیح داد، تصمیم برای برداشتن داده های GPS از آیفون در صورت امکان برای حفظ عمر باتری اپل واچ است. سری 2 به بعد فقط در صورت نیاز GPS را فعال می کنند که ساعت خارج از برد گوشی باشد.

در ادامه، داده های GPS گرفته شده روی مچ دست شما (و نه از جیب یا پشت شما) به تمرینات در فضای باز وارد می شود. این فرصت بهتری برای داده های GPS دقیق تر و بدون مانع ایجاد می کند.

عملکرد GPS اپل واچ نیز امسال بهبود یافته است، به ویژه برای اپل واچ اولترا. آیفون 14 پرو، آیفون 14 پرو م، و اپل واچ اولترا اولین دستگاه های اپل هستند که از فرکانس GPS دو بانده استفاده می کنند. باند اضافی برای ارائه داده های مکان بهتر در شهرهای بزرگ و سایر مناطق با موانع متراکم تنظیم شده است.

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای ،ب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:


منبع: https://9to5mac.com/2022/12/21/apple-watch-finds-gps-independence-from-ip،ne-at-last/