اپل پس از اشتباه گرفتن اشعار با توهین نژادی، آواز را از تبلیغ معرفی آیفون 14 حذف کرد.


اپل ویدیوها را در رسانه های اجتماعی از جمله یوتیوب برای تبلیغ معرفی آیفون 14 و آیفون 14 پ، به روز کرده است. در تبلیغات اصلی از قطعه ای از آهنگ استفاده شده است بزرگترین اثر ادریس البا، با اشعار تکرار کلمه “بزرگترین”.

با این حال، نحوه بیان این کلمه در آهنگ به این م،ی بود که برخی افراد در عوض یک توهین نژادی توهین آمیز شنیدند. تقریباً بلافاصله پس از انتشار آگهی در سپتامبر، تا حدودی تبدیل به یک میم ویروسی شد. با این حال، دو ماه بعد، اپل با حذف کامل وکال از موسیقی متن تبلیغ پاسخ داد.

اگر شما تماشا کنید تبلیغ راه اندازی آیفون 14 و آیفون 14 پ، در یوتیوب امروز اصلاً آوازی نمی شنوید. در عوض، فقط آهنگ پشتیبان ابزاری در طول مدت ویدیو پخش می شود. این واقعاً دیگر با ضربات صحنه‌های آگهی سازگار نیست، اما بدیهی است که برای جلوگیری از سردرگمی ناخواسته کلمات که مورد توجه بسیاری قرار می‌گیرد، انجام شده است.

اپل هنوز هم آهنگ Elba را در توضیحات ویدیو اعتبار می دهد، اما تنها چیزی که می توان شنید آهنگ پشتیبان آن است.

متن اصلی چیزی شبیه به “بزرگترین، بزرگترین، بزرگترین، بزرگترین، بزرگترین، بزرگترین جهش تابستان است” بود. این بدیهی است که با معرفی صفحه نمایش بزرگتر 6.7 اینچی آیفون 14 پ،، اشاره ای به “بزرگترین” عرضه یک آیفون جدید تا کنون بود. اما بدون زمینه، هجاهای تلفظ شده “بزرگترین” که با موسیقی پوشانده شده بودند به این م،ی بود که مردم می توانستند کلمه n را بشنوند.

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای ،ب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:


منبع: https://9to5mac.com/2022/11/28/apple-ip،ne-14-vocal-ad/