اپل iOS 16.2 و iPadOS 16.2 را با Freeform و Apple Music Sing منتشر کرد.


چند ساعت پیش آ،ین نسخه های سیستم عامل موبایل اپل برای همه دستگاه های پشتیب، شده عرضه شد. البته در مورد iOS 16.2 و iPadOS 16.2 صحبت می کنیم.

با این نسخه ها، Freeform اولین کار خود را انجام می دهد. به گفته اپل، این یک برنامه جدید است که برای “طوفان فکری خلاقانه و همکاری” طراحی شده است. این به شما امکان می‌دهد محتوا را با گزینه‌های اشتراک‌گذاری و همکاری داخلی، سازماندهی کرده و به صورت بصری روی یک «بوم انعطاف‌پذیر» بچینید. “تعداد گسترده ای از فایل ها” را می توان بدون ،وج از صفحه به صورت درون خطی اضافه و پیش نمایش کرد. بردهای Freeform در iCloud ذخیره می‌شوند، بنابراین بین دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شوند.

فرم رایگان
فرم رایگان

علاوه بر این، Apple Music Sing، ویژگی کارائوکه که قبلا اعلام شده بود، در این نسخه ها نیز تعبیه شده است. گزینه جدیدی وجود دارد که تعداد کل دسته‌های داده‌های iCloud را که از طریق رمزگذاری سرتاسر محافظت می‌شوند به 23 مورد افزایش می‌دهد، از جمله پشتیبان‌گیری iCloud، یادداشت‌ها و ع،‌ها، تنظیمات جدیدی که به شما امکان می‌دهد تصویر زمینه یا اعلان‌ها را وقتی نمایشگر همیشه روشن در آیفون فعال است پنهان کنید. 14 Pro و Pro Max، ویجت‌های جدید Sleep، داروها، و Activity، و پشتیب، از SharePlay در Game Center برای بازی‌های چند نفره، بنابراین می‌تو،د با افرادی که در تماس FaceTime با آنها هستید، بازی کنید.

اپل موزیک بخوان
اپل موزیک بخوان

همچنین تعدادی رفع اشکال و پیشرفت‌های مختلف، از جمله جستجوی بهتر در پیام‌ها، مقالات خبری در آب‌وهوای مربوط به آن مکان، مکان‌نماهای شرکت‌کننده در یادداشت‌ها که به شما امکان می‌دهند وقتی دیگران یادداشت‌های مش، را به‌روزرس، می‌کنند، نشانگرهای زنده را مشاهده کنید، AirDrop به طور خودکار به مخاطبین باز می‌گردد فقط پس از ۱۰ چند دقیقه برای جلوگیری از درخواست‌های ناخواسته برای دریافت محتوا و بهینه‌سازی‌های Crash Detection در مدل‌های iP،ne 14 و 14 Pro.

آیپدها از صفحه نمایش خارجی تا رزولوشن 6K در آیپد پرو 12.9 اینچ (نسل پنجم و جدیدتر)، آیپد پرو 11 اینچ (نسل سوم و جدیدتر) و آیپد ایر (نسل پنجم)، قابلیت کشیدن و رها ، فایل ها و ویندوز به یک نمایشگر متصل و پشت، و پشتیب، از استفاده از حدا،ر چهار برنامه در صفحه نمایش iPad و چهار برنامه در یک خارجی.

مشکلی که باعث می‌شد هنگام استفاده از قابلیت دسترسی زوم، حرکات چندلمسی پاسخ ندهند، برطرف شده است، و اگر AirTag جدا شده از صاحبش نزدیک باشد و اخیراً زنگی برای نشان دادن حرکت آن پخش کرده باشد، اکنون Tracking Notifications به شما هشدار می‌دهد.

این به روز رس، ها همچنین بیش از 30 آسیب پذیری امنیتی را برطرف می کنند که نصب نرم افزار جدید را در اسرع وقت اهمیت بیشتری می دهد. با توجه به اینکه اپل به طور کلی عرضه های مرحله ای را انجام نمی دهد، iOS 16.2 و iPadOS 16.2 باید از قبل برای همه در دسترس باشند. اگر هنوز اعل، دریافت نکرده‌اید، می‌تو،د به‌صورت دستی وجود به‌روزرس، را بررسی کنید و باید بلافاصله دانلود شود.

منبع 1 | منبع 2 | از طریق 1 | از طریق 2


منبع: https://www.gsmarena.com/apple_releases_ios_162_and_ipados_162_with_freeform_and_apple_music_sing_on_board-news-56861.php