ایلان ماسک ممکن است رقیب آیفون تولید کند


شایعات مربوط به یک گوشی تسلا برای مدتی ادامه داشته است – اما همه اینها همین بوده است. با این حال، برای اولین بار، ماسک در توییتر اعتراف کرد که اگر شرکت‌ها علیه پلتفرم رسانه اجتماعی تازه ،یداری شده او اقدام کنند، به فکر ایجاد رقیبی برای دستگاه‌های اپل و اندروید است.

ماسک از زم، که قراردادش برای ،ید توییتر انجام شد، تغییرات بحث برانگیزی ایجاد کرد که باعث شد برخی از تبلیغ‌کنندگان این پلتفرم را مک، پرخطر برای تبلیغ ببینند. اخیراً او برنامه های خود را به اشتراک گذاشت اجرای عفو دسته جمعی برای حساب های تعلیق شده پس از نتیجه نظرسنجی توییتر. او پیش از تأیید این که این پلتفرم دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را بازگرداند، نظرسنجی مشابهی از پیروانش انجام داد.

این احتمال وجود دارد که موضع «مطلق بیان آزاد» ماسک بتواند توییتر را به نقض دستورالعمل‌های مربوطه بازار اپلیکیشن‌ها سوق دهد. این استراتژی پر هرج و مرج برای اجرای این پلتفرم، برخی را به این سوال واداشته است که آیا اپل یا گوگل توییتر را از بازارهای برنامه مربوطه خود راه اندازی می کنند یا خیر. هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که غول‌های موبایل واقعاً به این حرکت فکر کرده باشند، اما این باعث نشد که ایلان به یک توییت پاسخ دهد و بگوید که اگر چاره دیگری وجود نداشته باشد، او گوشی خودش را می ساخت. این اولین باری نیست که او درباره شرکت‌ها منفی صحبت می‌کند، زیرا قبلاً از آنها شکایت کرده است هزینه های بالا.

«تلفن تسلا پای» مدت‌ها شایعه‌ای مبهم و غیرقابل اثبات بوده است، اما به نظر می‌رسد ،ید توئیتر توسط ماسک ممکن است چیزی باشد که در نهایت بنیان‌گذار را از لبه خارج کرده و او را به سمت ایجاد یک دستگاه تلفن همراه سوق دهد. آنقدرها هم دور از دسترس نیست. تسلا دارای فناوری تراشه، پشته نرم‌افزاری با بازی‌ها و برنامه‌ها و بیش از یک میلیون مشتری است که از سیستم‌عامل لینو، تبلت با رابط کاربری بسیار مدرن استفاده می‌کنند.

البته امروزه این دستگاه تنها اشاره ای به یک ایده است و بعید به نظر می رسد که به نتیجه برسد.

حتی اگر اپل و گوگل اقدامی قاطع و همزمان علیه توییتر به ،وان یک پلتفرم انجام دهند، این غول رسانه های اجتماعی همچنان می تواند یک APK را برای کاربران منتشر کند تا آن را در اندروید خارج از فروشگاه Google Play دانلود کنند. نصب برنامه‌های غیر اپ استور در iOS کمی پیچیده‌تر است، اما امکان‌پذیر است – و نصب یک نمایه سفارشی مانعی بسیار کمتر از تعویض کامل تلفن‌ها برای ورود است. همچنین اینطور نیست که نتو،د از طریق مرورگر تلفن خود به توییتر دسترسی داشته باشید – یک برنامه بومی ضروری نیست.

آیا می‌خواهید از دو قطبی اپل و گوگل به گوشی‌ای که ماسک ساخته است تغییر دهید؟ و اگر این تلفن اتفاق بیفتد، آن را چه می نامید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای ،ب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:




منبع: https://9to5mac.com/2022/11/25/elon-musk-may-،uce-ip،ne-android-compe،or/