ایلان ماسک می گوید توییتر پس از ملاقات با تیم کوک در خطر حذف از اپ استور آیفون نیست


امروز، ایلان ماسک با تیم کوک در پردیس اپل ملاقات کرد. در اوایل هفته، او ادعا کرده بود که اپل تهدید کرده است که توییتر را از اپ استور آیفون حذف خواهد کرد و دلیل آن سانسور به اصطلاح اپل است. او همچنین درباره مالیات 30 درصدی «مخفی» اپل ابراز نگر، کرد.

پس از جلسه، او اکنون آهنگ بسیار متفاوتی را توییت می کند. مشک آن را توصیف کرد به ،وان یک “مکالمه خوب” و گفت که کوک به صراحت گفت که اینطور نیست که اپل در نظر دارد توییتر را حذف کند.

در حالی که ماسک ممکن است چند روز پیش در حال چرخش بیرون آمده باشد، به نظر می رسد که او تا حد زیادی آرام شده است. در این چند روز، ماسک حداقل یکی از توییت‌هایی را که کاهش 30 درصدی اپ استور را نشان می‌داد، حذف کرده است. او همچنین از دفتر مرکزی اپل به ،وان “زیبا” تعریف کرد.

گفتگوی خوب در میان چیزهای دیگر، ما سوءتفاهم در مورد حذف احتمالی توییتر از اپ استور را برطرف کردیم. تیم واضح بود که اپل هرگز به انجام این کار فکر نمی کرد.

— ایلان ماسک (@elonmusk) 30 نوامبر 2022

با وجود نارضایتی از کمیسیون اجباری 30 درصدی اپ استور برای ،ید درون برنامه ای، ماسک سرویس اشتراک 8 دلاری در ماه توییتر آبی خود را به طور انحصاری در iOS حدود یک ماه پیش راه اندازی کرد. توانایی ،ید یک تیک آبی تایید شده به سرعت با جعل هویت بدجنس و کمدی از چهره های عمومی مورد سوء استفاده قرار گرفت و از آن زمان برنامه متوقف شد. در ابتدا قرار بود دیروز دوباره راه اندازی شود. آن تاریخ از آن زمان گذشته است و پرتاب دوباره به عقب رانده شده است.

هرچه ماسک در مورد جایگاه توییتر در اپ استور می گوید، اپل قبلاً علیه برنامه های رسانه های اجتماعی که اعتدال من، را اعمال نمی کنند، اقدام کرده است.

ماسک گفته است که قصد دارد میزان تعدیل محتوا در این پلتفرم را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، زیرا قبلاً حساب های شخصیت های بحث برانگیز مانند دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را بازگردانده است. همچنین در این هفته، توییتر اجرای سیاست اطلاعات نادرست Covid خود را متوقف کرد.

احتمالاً، ماسک در گفت،ا به کوک قول داده است که درجه قابل قبولی از اعتدال در سرویس باقی خواهد ماند. به ،وان مثال، ماسک قبلاً توییت کرده بود که تحریک خشونت همچنان به تعلیق حساب‌ها منجر می‌شود.

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای ،ب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.

رابط کاربری گرافیکی، وب سایت


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:




منبع: https://9to5mac.com/2022/11/30/elon-musk-twitter-app-store-drama/