اینستاگرام Notes را راه اندازی کرد زیرا کاربران به دنبال جایگزین های توییتر هستند


چه چیزی میخواهید بد،د

  • یادداشت های اینستاگرام ویژگی جدیدی است که به شما امکان می دهد افکار سریع را یادداشت کنید.
  • اینستاگرام در حال به دست آوردن پروفایل های گروهی جدیدی است که اعضای آن می توانند محتوا ارسال کنند.
  • Candid یک ویژگی جدید است که به کاربران اطلاع می دهد زم، که می توانند با استفاده از دوربین گوشی خود در استوری خود پست بگذارند.

اینستاگرام با مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی که تعاملات دوستانه‌تر را تشویق می‌کند، چه از طریق تصاویر، ویدیو یا حتی متن، وارد سال جدید می‌شود.

شرکت اعلام کرد روز سه شنبه که ویژگی جدید Notes خود را راه اندازی می کند. این کمی متفاوت از تمرکز معمول برنامه بر روی محتوای بصری بیشتر است و به کاربران اجازه می دهد تا به روز رس، های وضعیت کوچک را از صندوق ورودی خود ارسال کنند. این می تواند حدا،ر 60 کاراکتر باشد و کاربران در صورت تمایل می توانند ایموجی ها را اضافه کنند. فقط حساب‌هایی که متقابل دنبال می‌شوند می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند و می‌تو،د مستقیماً از صندوق ورودی خود پاسخ دهید.

یادداشت های اینستاگرام

(اعتبار تصویر: متا)

این یک حرکت جالب برای اینستاگرام است، به خصوص که کاربران در بحبوحه مالکیت ایلان ماسک، وفاداری خود به توییتر را زیر سوال می برند. پس از ،ید وی از پلتفرم رسانه های اجتماعی، کاربران به دنبال جایگزین های توییتر مانند Mastadon بوده اند، که شاهد یک افزایش استفاده در هفته های اخیر در همین حال، ماسک اخیراً ط،ه زده است که توییتر ممکن است محدودیت کاراکتر خود را به 4000 افزایش دهد که می تواند سایت بسیار متفاوتی را ایجاد کند.

علاوه بر Notes، اینستاگرام نسخه مخصوص به خود BeReal را نیز معرفی می‌کند، اپلیکیشنی که در یک نقطه تصادفی در روز به کاربران اطلاع می‌دهد که از هر کاری که انجام می‌دهند ع، بگیرند و پست کنند. این ویژگی Candid نام دارد و کاربران می توانند پس از دریافت نوتیفیکیشن با استفاده از دوربین جلو و عقب خود مطلبی را ارسال کنند.

اینستاگرام Candid

(اعتبار تصویر: متا)

در حال حاضر، متا می‌گوید که در حال آزمایش این ویژگی در اینستاگرام و فیس‌بوک است و کاربران می‌توانند در صورت عدم تمایل به شرکت در آن شرکت نکنند. با این حال، تعجب آور نیست که متا بخواهد چنین برنامه محبوبی را کپی کند، که کاربران آن را به ،وان بهترین برنامه در Google Play بهترین برنامه سال 2022 انتخاب ،د.

وقتی صحبت از فیس بوک شد، اینستاگرام ویژگی Groups خود را اما با چرخش خاص خود قرض می گیرد. نمایه‌های گروهی آینده، نمایه‌های مش،ی هستند که به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهند در پست‌ها، داستان‌ها و موارد دیگر مشارکت کنند و محتوا فقط برای اعضای گروه در دسترس است. کاربران می توانند گروه های جدیدی از + آی،.

پروفایل گروه اینستاگرام

(اعتبار تصویر: متا)

در نهایت، اینستاگرام با به‌روزرس، «افزودن مجموعه‌های شما» و «Colaborative Collections» همکاری‌های بیشتری را تشویق می‌کند. اکنون، هنگامی که تصویری را به دستور Add Yours اضافه می‌کنید، اکنون به شما امکان می‌دهد آن را به دوستان خود ارسال کنید تا آنها نیز بتوانند تصویر خود را اضافه کنند. و با مجموعه‌های مش،، کاربران می‌توانند مجموعه‌ای از پست‌ها را با یک دوست یا گروه بر اساس علایق متقابل به اشتراک بگذارند.

نامزدهای اینستاگرام

(اعتبار تصویر: متا)

برخی از این ویژگی‌های جدید، مانند Notes، قبلاً در اپلیکیشن اینستاگرام برای گوشی‌های iOS و اندروید ظاهر شده‌اند.




منبع: https://www.androidcentral.com/apps-software/instagram-new-collaborative-features-notes-group-profiles