بازگرداندن شفافیت داده به دست مصرف کنندگان با جدیدترین داشبورد امنیت و حریم خصوصی Galaxy – اتاق خبر جهانی سامسونگ


در دنیایی که به طور فزاینده‌ای متصل می‌شویم، داده‌ها تقریباً هر کاری را که ما انجام می‌دهیم قدرت می‌دهد. این بر نحوه جستجو، ،ید و نمایش آنلاین ما تأثیر می گذارد و حتی بر نحوه عملکرد دستگاه های ما تأثیر می گذارد. در حالی که مردم بیشتر از نیاز به محافظت از اطلاعات شخصی خود آگاه می شوند، آنها همچنین متوجه می شوند که این یک کالای ارزشمند است که می تواند برای افزایش تجربیات آنلاین خود استفاده شود. تحقیقات اخیر دریافت که بیش از نیمی (53%)1 مصرف کنندگان جه، بر این باورند که مبا، داده برای اجرای روان جامعه مهم است. تقریباً به همین تعداد (47%)1 از به اشتراک گذاشتن داده ها با مشاغل در ازای یک مزیت واضح خوشحال هستند.

در راستای این، کاربران Samsung Galaxy می توانند تصمیم بگیرند که چه ،ی داده های آنها را ببیند و چگونه از آنها استفاده شود. به ،وان بخشی از آ،ین به‌روزرس، One UI 5، داشبورد امنیت و حریم خصوصی در دستگاه‌های Galaxy ارتقا یافته است تا مدیریت ایمنی داده‌ها را حتی آسان‌تر کند.

منوهای امنیتی و حفاظت از اطلاعات شخصی با هم ادغام شده‌اند و به کاربران امکان مشاهده اطلاعاتی را می‌دهند که ممکن است در معرض خطر باشند. در یک مکان من،، داشبورد می‌تواند وضعیت ایمنی موارد امنیتی را نشان دهد، به کاربران اجازه می‌دهد تنظیمات را سریع‌تر تغییر دهند و به آن‌ها کمک کند خطرات را به‌طور یکپارچه‌تر مدیریت کنند. مواردی که می توانند بیشترین تأثیر را بر ایمنی دیجیتال داشته باشند از جمله صفحه قفل، حساب‌ها، SmartThings Find، ایمنی برنامه و به‌روزرس،‌ها اکنون فوراً در بالای داشبورد قابل دسترسی هستند و هشدارهای قرمز، زرد یا سبز بصری مشکلات را در یک نگاه نشان می‌دهند و در صورت وجود مشکلات امنیتی، شاخص‌های واضحی را ارائه می‌دهند. هاب ارتقا یافته شامل دستورات اقدام فوری، مانند مجوزها، است که تصمیمات داده را شفاف تر می کند.

را

هنگامی که صحبت از محافظت از اطلاعات شخصی به میان می‌آید، نگه داشتن مجوزهای برنامه یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه داده‌های شما ناآگاهانه به اشتراک گذاشته نمی‌شود، است. در اینجا چهار مجوز مهم وجود دارد که به کاربران کمک می‌کند تا اشتراک‌گذاری داده‌های خود را تنها با چند کلیک سریع روی دستگاه‌های گل،ی خود پس بگیرند.

مدیریت تبلیغات با سهولت

،ید آنلاین بیش از هر زمان دیگری محبوب است و با پلتفرم‌ها و برنامه‌های بسیار، تبلیغات و توصیه‌ها می‌توانند به سرعت بسیار زیاد شوند. برای ،یداران مشتاقی که ترجیح می‌دهند تحت تأثیر تبلیغات هدفمند قرار نگیرند، می‌توانند به داشبورد امنیت و حریم خصوصی مراجعه کنند، روی برگه حریم خصوصی کلیک کنند، سپس به منوی تبلیغات رفته و «Delete AD ID» را انتخاب کنند. این بدان م،است که کاربران می‌توانند با ادامه ،ید و استفاده از برنامه‌های مورد علاقه خود، از توصیه‌های ناخواسته اجتناب کنند.

کنترل مجوزهای میکروفون و دوربین

کاربران گل،ی می توانند انتخاب کنند که دقیقاً چه مقدار از داده های آنها توسط یک برنامه خاص قابل دسترسی باشد. کاربران ممکن است بسته به موقعیت به مجوزهای برنامه متفاوتی نیاز داشته باشند. برای مثال، گیمرها اغلب در حین بازی نیاز به برقراری ارتباط با دیگران دارند. با این حال، اگر کاربر متوجه شود که یک برنامه بازی می‌تواند همیشه به میکروفون دستگاهش دسترسی داشته باشد، می‌تواند به منوی حریم خصوصی در داشبورد امنیت و حریم خصوصی پیمایش کند تا تنظیمات برگزیده خود را تنظیم کند – از جمله لغو دسترسی به میکروفون زم، که یک برنامه در حال استفاده نیست یا انتخاب می‌کند. بدون دسترسی به میکروفون همین گزینه ها برای دسترسی به دوربین در دسترس هستند.

خدمات مبتنی بر مکان را به راحتی مدیریت کنید

مکان یکی از بزرگترین نقاط داده است که کاربران می خواهند روی آن کنترل داشته باشند زیرا برنامه های بیشتری از خدمات مبتنی بر مکان استفاده می کنند. از آنجایی که برنامه‌های بی‌شماری همچنان مکان‌های کاربران را بررسی می‌کنند، منوی حریم خصوصی در داشبورد امنیت و حریم خصوصی به افراد امکان می‌دهد ببینند چه برنامه‌هایی موقعیت مک، آنها را در 24 ساعت گذشته ردیابی کرده‌اند. این به آن‌ها این امکان را می‌دهد که به سرعت تنظیمات جدیدی را انتخاب کنند، مانند اشتراک‌گذاری فقط در حین استفاده از یک برنامه برای مواردی مانند اشتراک‌گذاری سواری یا عدم استفاده. با تغییر تنظیمات بر اساس اولویت‌های فردی، کاربر می‌تواند ردیابی موقعیت مک، دقیق را غیرفعال کند و تنها امکان ردیابی تقریبی را فراهم کند.

تنظیمات برگزیده برنامه خود را به روز نگه دارید

بسیاری از برنامه‌ها برای موقعیت‌های خاص دانلود می‌شوند و سپس برای مدت طول، نصب و استفاده نمی‌شوند. اغلب اوقات، مردم متوجه نمی‌شوند که این برنامه‌ها ممکن است ماه‌ها پس از نصب، داده‌ها و فعالیت‌های خود را ردیابی کنند، خواه در حال استفاده باشند یا نه. برای جلوگیری از دسترسی برنامه‌ها به داده‌های بیش از حد لازم، دستگاه‌های گل،ی با حذف مجوزها از برنامه‌هایی که برای مدتی استفاده نشده‌اند، از حریم خصوصی کاربران محافظت می‌کنند. اگر کاربران بخواهند مجوزها را بازگردانند، داشبورد امنیت و حریم خصوصی انجام این کار را در هر زمان آسان می‌کند.

سامسونگ برای همگام شدن با دنیای در حال تحول، در حالی که زندگی ما حول محور استفاده از داده ها متمرکز می شود، امنیت و حریم خصوصی کاربران را در اولویت قرار می دهد. سامسونگ اطمینان حاصل می کند که کاربران گل،ی می توانند داده های خود را بر اساس ترجیحات خود مدیریت کنند و به آنها این امکان را می دهد که به راحتی در دنیایی که به طور فزاینده ای مبتنی بر داده حرکت می کنند، حرکت کنند.

1 اتحاد جه، داده و بازاریابی: “حریم خصوصی داده های جه،: آنچه که مصرف کننده واقعا فکر می کند” 2022


منبع: https://news.samsung.com/global/putting-data-transparency-back-in-consumers-hands-with-the-latest-galaxy-security-and-privacy-dashboard?utm_source=rss&utm_medium=direct