با این برنامه ها ارزان ترین تحویل غذا را پیدا کنید


وقتی در حال سفارش تحویل هستید، ممکن است بین آنها جابجا شوید Postmates، Uber Eats و برنامه های دیگر تا بفهمید کدام رستوران محلی مورد علاقه شماست. سپس می تو،د مقایسه کنید که کدام سرویس کمترین هزینه تحویل را دارد یا دارای معاملات ویژه است تا کمترین قیمت کلی را به شما ارائه دهد.

دو اپلیکیشن می توانند به این چرخه پایان دهند. FoodBoss (برای اندروید و iOS) و MealMe (برای iOS) به شما امکان می دهد ،ن های زمان تحویل و هزینه ها را بدون جابجایی مداوم بین سیستم عامل های مختلف مقایسه کنید.

در اینجا آنچه باید در مورد این دو برنامه بد،د.

FoodBoss

صفحه برنامه

رابط FoodBoss.

FoodBoss

FoodBoss (از جمله نسخه مرورگر آن) در سال 2017 راه اندازی شد و خدمات تحویل شخص ثالث مانند UberEats، Postmates، EatStreet و Delivery.com را در یک مکان جمع می کند. این در بیش از 80 منطقه مترو در سراسر ایالات متحده، از جمله آتلانتا، شیکاگو و شهر نیویورک در دسترس است.

وقتی به نسخه وب FoodBoss می‌روید، آدرس خود را تایپ کنید و فهرستی از رستوران‌ها و خدمات تحویلی که با آن‌ها کار می‌کنند، به همراه کل هزینه‌های ،نی (از جمله هزینه‌های تحویل، افزایش قیمت، هزینه‌های خدمات و مالیات) را خواهید دید. ، و ،ن زمان تحویل از آنجا، می‌تو،د نتایج را بر اساس نوع غذا، سریع‌ترین زمان تحویل یا کم‌هزینه‌ترین هزینه‌ها فیلتر کنید.

MealMe

،ب و کار MealMe در سال های اخیر تغییر کرده است، اما این شرکت هنوز اپلیکیشنی دارد که به شما امکان سفارش غذا و مقایسه را می دهد. قیمت‌ها را در سرویس‌های تحویل مانند DoorDash، GrubHub، UberEats، Postmates، Caviar، Waitr، Delivery.com و Eatstreet مقایسه می‌کند. به گفته یکی از بنیانگذاران مت بوشنر، این تنها در iOS در دسترس است، اما این شرکت قصد دارد بعداً آن را روی اندروید و وب نیز عرضه کند. MealMe در شهرهای سراسر ایالات متحده در دسترس است.

برنامه MealMe گزینه‌های سفارش برگر کینگ را نشان می‌دهد

MealMe گزینه های مختلف تحویل و هزینه های مرتبط با آنها را به شما نشان می دهد.

اسکرین شات توسط Zach McAuliffe/CNET

برنامه MealMe تا حدودی متفاوت از FoodBoss عمل می کند. این برنامه رستوران های نزدیک شما را پیدا می کند یا به شما امکان می دهد رستوران مورد نظر خود را جستجو کنید. وقتی روی رستور، که می‌خواهید ضربه می‌زنید، گزینه‌های تحویل مختلف با زمان‌های ،نی تحویل، هزینه‌های تحویل، هزینه‌های خدمات و سایر هزینه‌ها را مشاهده خواهید کرد. این برنامه همچنین کدام گزینه تحویل را “بهترین” یا “سریعترین” می‌داند، علامت‌گذاری می‌کند. پس از ضربه زدن روی گزینه مورد نظر خود، می‌تو،د مواردی را مانند سایر اپلیکیشن‌های تحویل غذا به سفارش خود اضافه کنید. سپس پس از اتمام سفارش خود را ثبت کنید.


از کدام اپلیکیشن استفاده کنید؟

هر دو FoodBoss و MealMe با خدمات تحویل همکاری دارند، بنابراین مشتریان برای استفاده از برنامه ها هزینه اضافی دریافت نمی کنند — بنیانگذاران هر کدام گفتند که آنها صرفاً یک جمع کننده هستند. تصمیم گیری اینکه از کدام یک استفاده می کنید به موقعیت شما بستگی دارد، از جمله اینکه در کجا زندگی می کنید و از چه دستگاهی استفاده می کنید.

FoodBoss در شهرهای کمتری فعالیت می کند و خدمات تحویل کمتری برای مقایسه دارد، اما اطلاعات بیشتری از نظر هزینه ها و ،ن زمان تحویل به شما می دهد. همچنین در پلتفرم های بیشتری در دسترس است.

MealMe در شهرهای بیشتری در دسترس است و به شما امکان می‌دهد مواد غذایی سفارش دهید، اما قبل از ارسال به برنامه تحویل، اطلاعات کمتری در اختیار شما قرار می‌دهد. در حال حاضر فقط در iOS است.


در حال پخش:
این را نگاه کن:

مقایسه برنامه های تحویل غذا: DoorDash در مقابل Uber Eats


11:35


منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/find-the-cheapest-food-delivery-with-these-apps/#ftag=CAD-01-10aai3d