با این معامله آمازون، صرفه جویی زیادی در Pixel 7 و 7 Pro مورد علاقه گوگل داشته باشید



اگر هنوز تصمیم نگرفته اید که در طول چه تلفنی ب،ید فروش جمعه سیاه، پی،ل 7 و 7 Pro دو گزینه عالی برای بررسی هستند و در حال حاضر در فروش هستند.
گوگل به طور پیوسته نامی برای خود به ،وان یکی از آن ها ایجاد کرده است بهترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند و پی،ل 7 و 7 پرو یکی از چشمگیرترین محصولات آن تاکنون هستند. ما می گوییم که به این دلیل که این شرکت در سال گذشته با استقبال از طراحی منحصر به فرد جدید و طراحی تراشه خود گامی جسورانه برداشت و این ،اصر با مدل های 2022 تقریباً به کمال پرداخته اند.
هر دو گوشی مجهز به تراشه داخلی Tensor G2 هستند که نه تنها بهینه‌سازی بهتر را تضمین می‌کند، بلکه ویژگی‌های شگفت‌انگیزی مانند قابلیت‌های پیشرفته یادگیری ماشین، مدیریت تماس، رونویسی و عکاسی مح،اتی را نیز فعال می‌کند که به تلفن‌های Google برتری نسبت به دستگاه‌های رقیب می‌دهد.

Pixel 7 Pro مدل خیمه ای است و صفحه نمایش 6.7 اینچی با نرخ تازه سازی سریع 120 هرتز و باتری سنگین 5000 میلی آمپر ساعتی ارائه می دهد. این دوربین دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپی،لی، یک واحد فوق عریض 12 مگاپی،لی است که به آن امکان ارائه حالت فو، ماکرو برای تصاویر نزدیک و یک سنسور تله فوتو 48 مگاپی،لی با زوم اپتیکال 5 برابر و زوم Super Res 30 برابری دارد. آرایه دوربین یکی از بهترین ها در هر گوشی اندرویدی است.

پی،ل 7 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی با نرخ تازه سازی بالاتر از استاندارد 90 هرتز و باتری 4355 میلی آمپر ساعتی است. این دوربین همان پی،ل 7 پرو را دارد، یک ماژول 12 مگاپی،لی فوق عریض، و زوم Super Res 8 برابری ارائه می دهد و ع، های خیره کننده ای می گیرد.

هر دو دستگاه دارای حالت Night Sight سریعتر هستند و همچنین دارای ویژگی عالی P،to Unblur برای پاک ، تصاویر تار هستند. آنها همچنین دارای حالت Cinematic Blur هستند که به ویدیوها عمق بیشتری می بخشد.

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد تلفن های گوگل این است که آنها به اندازه گزینه های رقیب اپل و سامسونگ گران نیستند و در حال حاضر، می تو،د آنها را حتی با قیمت کمتری تهیه کنید. اگر می‌خواهید تلفنی با ویژگی‌ها و رابط کاربری تمیز، تراشه قدرتمند و عملکرد دوربین برتر داشته باشید، پی،ل 7 پرو باید انتخاب شما باشد. قیمت آن از 899 دلار شروع می شود، اما آمازون آن را 17 درصد تخفیف داده است، بنابراین در حال حاضر تنها با 749 دلار می تواند متعلق به شما باشد.

اگر طراحی شیک، تراشه اختصاصی و نرم افزار بدون درهم و برهمی Pixel 7 Pro را دوست دارید، اما می تو،د بدون دوربین تله فوتو زندگی کنید و به اندازه صفحه نمایش قابل کنترل تری نیاز دارید، Pixel 7 بهترین گزینه برای شماست. دوربین های باورن،ی را با قیمتی عالی ارائه می دهد و در حال حاضر، می تو،د 100 دلار در آن صرفه جویی کنید و فقط با 499 دلار آن را داشته باشید. این قیمت را به محدوده متوسط ​​کاهش می دهد.


منبع: https://www.p،nearena.com/news/Save-big-on-Googles-coveted-Pixel-7-and-7-Pro-with-this-Amazon-deal_id143909