با توسعه دهندگان اندروید از هند که مشتاق یادگیری و الهام گرفتن هستند آشنا شوید


ارسال شده توسط Vishal Das، مدیر انجمن

امسال، تیم Google Developer Educators هند، «Android Learn and Inspire Series» را برای توسعه دهندگان Android که مشتاق یادگیری Jetpack Compose و الهام بخشیدن به مهارت‌های دیگر بودند، راه‌اندازی کرد. با توسعه دهندگ، که این مجموعه را تکمیل ،د و کارگاه های آموزشی را در Jetpack Compose برگزار ،د، ملاقات کنید تا انگیزه آنها برای آموزش به دیگران را بیابید!

Alankrita Shah، توسعه دهنده اصلی اندروید، Bolo Live

چگونه با توسعه اندروید شروع کردید؟

سفر من با اندروید از سال سوم تحصیلاتم در مقطع کارشناسی شروع شد. من یک دوره کارآموزی در یک استارت آپ گرفتم که در آن یاد گرفتم برنامه ای توسعه دهم که به کاربران امکان تماشای ویدیوها را می دهد. این یک برنامه ساده بود اما به من کمک کرد تا توسعه اندروید را شروع کنم. من همیشه از قابلیت های برنامه های اندرویدی می ترسیدم.

چه چیزی شما را برای یادگیری و به روز ماندن انگیزه نگه می دارد؟

در توسعه اندروید، به روز رس، های مکرری وجود دارد که به توسعه دهندگان کمک می کند تا کدهای سریع و کارآمد بنویسند. دنبال ، آن به ساخت محصولات با کیفیت خوب کمک می کند. تبدیل شدن به بخشی از جوامعی که در آن می تو،د بهترین شیوه ها را مورد بحث و تبادل نظر قرار دهید و به اشتراک بگذارید، راهی جالب برای یادگیری و رشد است.

کدام روش به اشتراک گذاری دانش را مؤثرتر دیدید؟

من چند روش را در سری Android Learn و Inspire آزمایش کردم. چند مورد وجود دارد که به نظر من کاملاً مؤثر است.

  • اضافه ، چند فعالیت سرگرم کننده به آوردن انرژی به جلسه کمک می کند. می‌تو،د فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای انجام دهید که شامل آموخته‌های جلسه به شیوه‌ای سرگرم‌کننده باشد.
  • برای موضوع پوشش داده شده بنویسید : جلسه را پست کنید، می تو،د یک وبلاگ و/یا کد برای آن به اشتراک بگذارید. اگر اعضا بخواهند آموخته های خود را دوباره مرور کنند، می توانند به آن دسترسی داشته باشند.”


آماردیپ کومار، مهندس اندروید، والمارت

چگونه با توسعه اندروید شروع کردید؟

من مهندسی خود را در فناوری اطلاعات در سال 2011 از موسسه فناوری سیلیگوری به پایان رساندم. من یکی از آن 10 درصد بدشانس دانشجوی، بودم که بدون هیچ پیشنهاد شغلی فارغ التحصیل شدند. پس از چند ماه تلاش، پیشنهاد کاری از شرکتی به نام Robosoft دریافت کردم (این بار من یکی از 3 نفر انتخاب شده از بین 2000+ نامزد بودم). از این رو، من به ،وان یک توسعه دهنده اندروید از روز اول پیوستن به Robosoft از ساندویچ لانه زنبوری و بستنی شروع کردم.

چه چیزی شما را برای یادگیری و به اشتراک گذاشتن انگیزه نگه می دارد؟

یک چیز در سفر اندروید من ثابت بود و آن ارتباط با توسعه دهندگان خوب اندروید بود. BlrDroid، GDG Bangalore، Udacity Nanodegree و انجمن اندروید به من کمک ،د تا با مردم ارتباط برقرار کنم و هر روز یاد بگیرم. حل مشکلات فنی و بحث های فناوری اندروید بخشی از زندگی روزمره است. من دوست دارم برنامه های اندروید را توسعه دهم، زیرا این برنامه در کشورهایی مانند هند وجود دارد. منبع باز نیز یکی از دلایل دوست داشتن اندروید است. من در اولین کارم از سالمندانم در اندروید آموزش دیدم و این به من انگیزه داد تا دانش اندرویدم را در جامعه به اشتراک بگذارم.

کدام روش به اشتراک گذاری دانش را مؤثرتر دیدید؟

نکته‌ای که می‌خواهم به اشتراک بگذارم این است که بیایید آن مهندسان خوبی را در اندروید بیاوریم که در حل مشکلات اندروید متخصص هستند اما در به اشتراک گذاشتن دانش خجالتی هستند.


منبع: http://android-developers.googleblog.com/2022/12/meet-android-developers-from-india-keen-to-learn-and-inspire.html