برخی از کاربران پیکسل 7 متوجه می شوند که شیشه نوار دوربین پشتی آنها به طور تصادفی شکسته می شود


گوگل از مشکلاتی که در سال گذشته با پی،ل 6 و پی،ل 6 پرو به وجود آمد، چیزهای زیادی آموخت. در حالی که تأخیر بودن اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش یک مشکل بزرگ بود، مشکلی که بسیاری از کاربران به شبکه ارائه دهنده بی سیم خود یا حتی شبکه وای فای خودشان متصل بودند نیز وجود داشت. ما در مورد این اتفاق برای پی،ل 7 و پی،ل 7 پرو نشنیده ایم.

درام کمتر با سری پی،ل 7

سری Pixel 7 نسبت به مدل‌های سال گذشته پیشرفته‌تر است و شامل Face Unlock است. سیستم تشخیص چهره توسط Google Tensor 2 SoC هدایت می‌شود، اما به اندازه کافی برای تأیید پرداخت‌های تلفن همراه امن نیست. Super Res Zoom در Pixel 7 Pro زوم دیجیتال 30 برابر با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر را ارائه می دهد.

احتمالاً کلیشه ای است که بگوییم سری پی،ل 7 دقیقاً همان چیزی بود گوگل با خط پی،ل 6 امیدوار بود. اما در بیشتر موارد، دو ماه بدون درام برای پی،ل 7 و پی،ل 7 پرو سپری شده است، اگرچه برخی از مش،ان توییتر و ردیت از مشکل جدی تلفن هایشان شکایت دارند.
آ توییتر کاربر با نام Heydon Faber (@CSThrowaway) ع،ی را در توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد آسیب شیشه دوربین عقب پی،ل 7 خود را نشان می‌دهد. او در کریسمس نوشت: “حتی یک ماه، بدون قطره فقط استفاده معمولی. کیف داشته باشید. در تلفن. به من گفته شد مشکل من است. آیا واقعاً این کنترل کیفیت توسط Google پشتیب، می شود؟ واضح است که این یک نقص تولیدی است و می دانم که من تنها نیستم. لطفاً این google را برطرف کنید! @madebygoogle #pixel7brokencamera.”
بر Redditیکی از مش،ین دستگیره دار دالیتورتویز نوشت: “گوشی ام را از جیبم بیرون آوردم و شیشه دوربین پشتی ش،ته شد. در حالی که در جیبم بود حتما گوشه ای خوردم. ،ی دیگری هم این مشکل را داشته است؟ زنگ زدم تا تعمیرات تلفن ذخیره می‌شود و هیچ‌، هنوز قطعات تعویضی ندارد. واقعاً نمی‌خواهم این تلفن را برای تعمیر آن پست کنید، زیرا در حال حاضر تنها تلفنی است که من دارم.”

در پاسخ به این پست، Redditor دیگری با همین مشکل گفت که یک فروشگاه uBreakiFix به او گفته است که کل پنل پشتی باید با هزینه 200 دلاری تعویض شود. اما این دارنده پی،ل 7 ع، های دستگاه خود را برای گوگل ارسال کرد و به او یک واحد جایگزین پیشنهاد شد.

این یک موضوع کاملاً جدید نیست. تا روز شکرگزاری (بسیار خوب، به نظر می رسد بیش از یک ماه پیش) یکی دیگر از کاربران پی،ل 7 در Reddit از ش،تن شیشه روی نوار دوربین گوشی خود شکایت کرد. او نوشت: “من امروز برای روز شکرگزاری به خانه پدر و مادر پرواز می کنم. تلفنم را از جیبم بیرون آوردم تا کارت پروازم را اسکن کنم و چه می بینم؟ شیشه دوربین ، خورده روی ،مت فوق عریض لنز ( یک خانم خوب TSA یک تکه نوار به من داد تا از پوسته پوسته شدن بیشتر جلوگیری کند.” خوب 30 دقیقه پیش. من خیلی عصب، هستم با توجه به اینکه نمی دانم چه کار کردم تا آن را ، کنم/چه اتفاقی افتاده است…”

اگر این اتفاق برای Pixel 7 یا Pixel 7 Pro شما بیفتد، در اینجا چیزی است که باید انجام دهید

و با این حال یکی دیگر از کاربران سری پی،ل 7 به دیگران گفت Reddit که او هم همین مشکل را داشت داستان او آشنا به نظر می رسد همانطور که او نوشت: “امروز پی،ل 7م را از جیبم بیرون آوردم و شیشه دوربین عقب جلوی فوق عریض ش،ت. یک کیس خوب نیز به نظر می رسد نقصی در گوشی های سری پی،ل 7 است، بسیاری از افراد در ساب ردیت با این مشکل مواجه هستند. با پشتیب، Google تماس گرفتند، دوره ،ید مراقبت ترجیحی گذشته، اما تقریباً مطمئناً این یک نقص مادی تلفن است. بنابراین ما خواهیم دید که آیا آنها تحت پوشش محدود هستند.”

اگر این اتفاق برای دستگاه سری Pixel 7 شما افتاده است، در اسرع وقت با Google تماس بگیرید. و بله، از گوشی دیگری برای ع، گرفتن از آسیب استفاده کنید.




منبع: https://www.p،nearena.com/news/Some-Pixel-7-users-are-finding-the-gl،-on-their-rear-camera-bar-is-randomly-shattering_id144486