بررسی، مشخصات، قیمت روز و خرید گوشی موبایل شیائومی-اصفهان موبایل مارکت

کالاتیک به عنوان یک فروشگاه تخصصی گوشی موبایل این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید هر لحظه از شبانه روزقیمت گوشی را مشاهده کنید. شیائومی تعدادی تلفن همراه تولید می کند که دارای ویژگی های عالی و همچنین ظاهری عالی هستند. شما می توانید از بین انواع مختلف گوشی های موبایل شیائومی یکی را انتخاب کنید. با توجه به اینکه گوشی های شیائومی دارای رنگ های عالی هستند، می توانید رنگی را به دلخواه انتخاب کنید.

  • گوشی میکس 4 هم اولین مدل از ساخته‌های شیائومی است که به دوربین زیر نمایشگر مجهز شده است.
  • باید منتظر ماند و دید چه زمانی Poco از زیر سایه‌ی Xiaomi و Redmi بیرون می‌آید.
  • با اینکه بسیاری از کاربران از این تغییر استقبال کرده‌اند، تبلیغات MIUI و به روز‌رسانی‌های دیر به دیر سیستم عامل، هنوز به قوت خود باقی است.
  • با این حال، بسیار از مردم اطلاعی از ویژگی‌های دیتا-ماینینگ شیائومی ندارند یا به آن اهمیتی نمی‌دهند و همین که می‌توانند با یک قیمت بسیار خوب، یک گوشی با قابلیت‌های عالی داشته باشند، برایشان کافی است.
  • شیائومی برای لوگو از واژه‌ی mi استفاده کرده است که در زبان چینی معنی قلب هم می‌دهد، هرچند تبلیغات زیادی برای استفاده از بار معنایی لوگو انجام‌نشده و در بسیاری از نقاط دنیا هیچ‌کس معنی نام این برند را نمی‌داند.

به علاوه، طراحی و مشخصات در مدل‌های گوشی‌های شیائومی در کشورهای مختلف دنیا، با هم دیگر متفاوت است و حتی در بعضی مناطق دنیا، بعضی از این گوشی‌ها نام‌های خاص خودشان را دارند. بیشتر مدل های گوشی شیائومی ازنظر حافظه داخلی و رم با تنوع خوبی روبه رو هستند و توانایی خوبی برای مدیریت سرعت اجرای برنامه ها دارند. شیائومی بیشتر به دنبال این بود که حتی مردم با توان اقتصادی پایین نیز بتوانند، بهترین گزینه ممکن را خریداری کنند. درواقع این شرکت چینی، با عقیده سود کم و فروش بالا پا به عرصه تولید گوشی های هوشمند گذاشت.

تراشه‌های استفاده شده در این دو مدل بسیار قوی برای پردازش هر نوع پردازشی است. اگر قصد خرید تلفن همراه دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی مدل‌های گوشی شیائومی، به بررسی ویژگی‌های گوشی‌های xiaomi بپردازیم. اما باز هم قیمتی مناسب‌تر در مقایسه با گوشی‌های هوشمند هم رده دارند و از آن جمله می‌توان به MI Note10 که بالاترین رده گوشی‌های هوشمند شیائومی در سال 2020 بود، اشاره کرد.

گوشی های سری ردمی با پسوند A و C و همین طور گوشی های پوکو با پسوند C در رده ارزان ترین های شیائومی قرار دارند. با هر بار به روزرسانی اندروید در گوشی های شیائومی اشکالات زیادی به وجود می آید. بیشتر گوشی های شیائومی حتی در هنگام انجام ساده ترین کارها، بیش ازاندازه گرم می شوند. ردمی نوت 11T پرو به واسطه تراشه Dimensity 8100 جزء گوشی های گیمینگ شیائومی به حساب می آید. طراحی و ساخت ردمی نوت 12 پرو پلاس طبق آخرین اخبار و گزارشات تیم طراحی… شاید در نگاه اول، واژه‌ی Mi در لوگو تنها یک واژه‌ی ساده به نظر برسد اما اگر آن را 180 درجه بچرخانیم، شبیه یک کلمه‌ی چینی می‌شود که به معنی قلب است.

گوشی شیائومی Mi 11 lite

لوازم جانبی گوشی موبایل، ساعت و مچ بند هوشمند و دستبندهای سلامتی باکیفیت، دوربین‌های ورزشی، تلویزیون و بسیاری از کالاهای دیگر تولیدات این شرکت هستند. انواع سیم رابط، سه‌ راهی‌ها و چند راهی‌های ساخت شرکت شیائومی را هم می‌توانید از بازار تهیه کنید. شیائومی یک برند چینی است که از سال 2010 تولید گوشی های هوشمند را آغاز کرده است. این برند به دلیل فروش گوشی های هوشمند با مشخصات خوب و قیمت رقابتی شناخته شده است. اگر شما هم به دنبال یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و اقتصادی هستید، میتوانید به سادگی یکی از گوشی های شیائومی را انتخاب کنید. گوشی های هوشمند میان رده شییائومی مانند POCO مشخصات خوبی را با قیمت رقابتی ارائه می دهند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت رایانه همراه نمایندگی شیائومی می باشد. از ویژگی‌های بسیار کاربردی سری دستبندهای هوشمند نیز می‌توان به توانایی بررسی الگوی خواب افراد و نشان دادن ضربان قلب، دارا بودن GPS و زیبایی، نه تنها به عنوان یک وسیله کاربردی بلکه به عنوان زیور آلات اشاره کرد. بنابر این دو نکته و نکات دیگری که از حوزه بحث ما فراتر است، دلایلی کاملا عینی و منطقی وجود دارد که عامل کاهش هزینه‌های تمام شده محصولات شیائومی می‌باشد. موضوعات و حاشیه‌های مختلفی در مورد این برند وجود دارد که ممکن است بسیاری از آن بی‌اطلاع باشند؛ در ادامه به تعدادی از این موضوعات جالب در مورد برند شیائومی خواهیم پرداخت. به حساب خود وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید سریعتر خرید کرده، از وضعیت خرید خود آگاه شده و تاریخچه سفارشات خود را مشاهده نمایید.

Redmi

فروش بالای گوشی های ردمی سبب شد این شرکت چینی در سال ۲۰۱۹ یک زیربرند با نام ردمی تأسیس کند. بالا بودن کیفیت ساخت و پایین بودن قیمت گوشی ردمی باعث شد گوشی میان رده شیائومی سهم عمده‌ی بازار میان رده ها را در بسیاری از کشورها به خود اختصاص دهد. برند Mi را شاید بتوان محبوب‌ترین موبایل های شیائومی در بازار گوشی‌های میان‌رده و بالارده دانست. اگر به دنبال یک گوشی پرچمدار از شیائومی هستند، باید در سری Mi آن بیابید.

برای هر کاربری که قصد خرید گوشی دارد، قیمت یک فاکتور اساسی به شمار می‌آید. اگر قیمت مجله خبری موبایل مارکت را با سایر گوشی‌های هم رده آن مقایسه کنید، خواهید دید قیمت شیائومی نسبت به سایر برندها با مدل‌های مشابه بسیار مقرون به صرفه است. لی جون هم‌بنیانگذار شیائومی بارها اعلام کرده است که سیاست آن‌ها سود کم و فروش بیشتر است. به علاوه کیفیت بالای انواع گوشی شیائومی نیز سبب شد این برند خیلی زود در بازار جهانی نامی برای خود دست و پا کند.