بررسی، مشخصات، قیمت روز و خرید گوشی موبایل شیائومی-اصفهان موبایل مارکت

در سال‌های بعد از احداث شیائومی، چنان رشد و پشیرفت این شرکت بالا بود که در آسیا آن را با نام اپل دو میشناختند، همین موضوع سبب شد شیائومی محصولات خود را در سطح جهانی نیز عرضه کند. نخستین گوشی بین‌المللی شیائومی با نام redmi go در کشور‌های آسیایی و اروپایی رونمایی شد. این گوشی در لیست موبایل‌های ارزان قیمت قرار گرفت و توانست به واسطه این ویژگی فروش خوبی داشته باشد. شیائومی با ارائه redmi go خود را در سطج جهان و در بازار جهانی موبایل‌های هوشمند مطرح کرد و توانست در لیست دیگر رقبا خود قرار بگیرد و کار تولید موبایل‌های خود را در رده جهانی آغاز کند. در سال‌های آغازین حضور شیائومی در بازارهای بین‌المللی عده‌ای که غالبا شامل طرفداران سایر برندهایی مانند سامسونگ و گوشی موبایل اپل می‌شدند، کیفیت گوشی های شیائومی را به عنوان گوشی ارزان زیر سوال می‌بردند.

  • البته فراموش نکنید که نمی توان کالایی را پیدا کرد که هیچ گونه نقطه ضعفی نداشته باشد، باید به ارزش خرید در مقابل کیفیت و هزینه خود توجه کنید.
  • طراحی فوق‌العاده بدنه با کم‌ترین حاشیه در صفحه جلویی ، صفحه نمایش با پنل super ALOMED و مقاوم در برابر رطوبت و آب، دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی و باتری 4030 میلی‌آمپر، تنها تعدادی از ویژگی‌های مورد توجه در موبایل شیائومی مدل Mi A3است.
  • علاوه بر این، اگر به دنبال گوشی هوشمند شیائومی در ایران هستید، در مکان مناسبی قرار گرفته اید.
  • این زیرمجموعه شیائومی درزمینه تولید گوشی های گیمینگ فعالیت می کند و استفاده از سخت افزارهای قدرتمند در گوشی های این سری باعث شده است تا موردتوجه گیمرها قرار گیرد، به خصوص این که نسبت به رقبای خود با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند.
  • اما قطعاتی که شیائومی در گوشی‌های خود با نام‌های می و ردمی به کار برد توجه همگان را به خود جلب کرد.

در حال حاضر 5 سری گوشی با برند شیائومی طراحی و تولید می‌شوند که برخی از آن‌ها مدتی است به‌روزرسانی نشده‌اند. در هنگام خرید گوشی شیائومی، به این نکته حتما توجه کنید که گوشی‌های این شرکت در همه رده‌ها، با توجه به سخت‌افزارهای متنوع، وزن پایینی و ظرافت خاصی را دارند که هر کاربر در حین استفاده از گوشی‌های این شرکت، حس خوبی را تجربه می‌کند. سعی کنید حتما در خرید گوشی شیائومی به عامل وزن خیلی دقت کنید و حتما مدلی را انتخاب کنید که وزن ایده‌آلتان را به شما ارائه دهد. سری نوت که زیر مجموعه شرکت شیائومی محسوب می‌شود از جمله گوشی‌های تولیدی میان رده این شرکت است که به کاربران عادی بیشتر متمرکز شده است.

محصولات پرفروش

تلفن همراه RedMi 9C که دارای عملکرد بالایی هم است ، با قیمت مناسب در بین مدل های مورد علاقه کاربران قرار دارد. تلفن همراه Xiaomi Note 9 Pro با عملکرد دوربین بالا از پر فروش ترین ها است. علاوه بر فضای ذخیره سازی بالا ، اسلات microSD نیز به کاربران کمک می کنند تا فضای ذخیره سازی را بیشتر کنند. شاید در حال حاضر کاربران مختلف این برند مجله خبری موبایل مارکت را تنها به عنوان تولید کننده گوشی‌های با کیفیت و ارزان قیمت بشناسند اما شیائومی در زمینه‌های مختلفی مشغول به فعالیت است و محصولات مختلفی را در زمینه خانه هوشمند نیز تولید می‌کند. یکی از زیر برندهای بسیار محبوب شیائومی در زمینه خانه هوشمند سونتی می، می‌باشد که محصولات با کیفیت و کاربردی را با قیمت مناسب به کاربران عرضه می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Xiaomi Redmi Note 11 Pro حافظه 128 گیگابایت و رام 8 گیگابایت

این قانون یعنی تمام محصولات شرکت شیائومی مثل گوشی های هوشمند، گجت های شیائومی و حتی لوازم خانگی هم مشمول این سود 5 درصدی خواهند بود. سری می میکس جایی است که شیائومی خلاقیت خود را با ارائه‌ی محصولاتی متفاوت به نمایش می‌گذارد؛ بنابراین تعجبی ندارد که این خانواده، میزبان گوشی Mi Mix Fold با طراحی جسورانه و تکنولوژی‌های پیشرفته باشد. گوشی میکس 4 هم اولین مدل از ساخته‌های شیائومی است که به دوربین زیر نمایشگر مجهز شده است. مقایسه مشخصات +Redmi Note 12 Pro درمقابل Realme 9Pro سری جدید ردمی نوت 12 برای… توشه به عنوان یک پلتفرم خرید محصولات فیزیکی به شکل پیش خرید / فروش، خدمات خود را به کاربران ارايه میدهد.

ردپای شیائومی در بیشتر محصولات

علاوه بر این دو ویژگی، تنوع بالای گوشی های شیائومی از دلایل دیگری است که کاربران را برای خرید آن ها تشویق کرد. این شرکت چینی برای رفع نیاز تمام اقشار جامعه تلاش می کند تا همه بر اساس توانایی اقتصادی و نیاز خود، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنند. ازاین رو، انواع گوشی های شیائومی در چهار دسته پایین رده، میان رده، پرچم دار و گیمینگ قرار می گیرند که هرکدام موردتوجه دسته ای از کاربران قرار گرفته است. تمام گوشی هایی که در این چهار گروه دسته بندی می شوند، قابلیت های خاصی دارند که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را برگزینید. گوشی های سری شیائومی 12، جدیدتری پرچم دارهای شیائومی هستند که از بهترین سخت‌افزار و بالاترین کیفیت ساخت بهره می‌برند.

شرکت شیائومی یک شرکت چینی است که سال 2011 اولین گوشی موبایل خود را وارد بازار کرد و در طی سال‌های گذشته توانسته است به‌عنوان یک برند با ساخت موبایل با قیمت‌های به‌صرفه و تولید گوشی‌های میان‌رده برای خود اعتباری در سطح بین‌المللی به دست آورد. گوشی‌های شیائومی (و اغلب محصولات این شرکت) قیمت‌های بسیار مطلوبی در مقایسه با خیلی از گوشی‌های موجود در بازار دارند. این شرکت معمولا گوشی‌هایش را فقط اندکی بالاتر از قیمت تمام شده‌ی ساخت آن‌ها، قیمت‌گذاری می‌کند. گاهی اوقات تفاوت یک گوشی شیائومی با یک گوشی مشابه از برند سامسونگ، صدها دلار است. به علاوه، قیمت گوشی شیائومی Mi Note از قیمت گوشی شیائومی Mi پایین‌تر است. هر رده از گوشی‌های این برند، با یک شماره نام‌گذاری می‌شود و هر شماره گوشی شیائومی دارای زیرشاخه‌هایی است که در محدوده‌های قیمتی متنوعی قرار دارند.