بررسی بلند مدت Poco F4 – تست های GSMArena.com


معرفی

در زمان خود، Poco F3 یک موفقیت بزرگ بود، شاید بزرگترین موفقیت از زمان Poco F1 اصلی. در حالی که نزدیک به قیمت آن گوشی نبود، اما هنوز هم قیمت بسیار خوبی برای یک «قاتل پرچمدار» داشت و مشخصات آن نیز در حد مطلوب بود. این به طور طبیعی ما را به جانشین آن ی،ی Poco F4 و اینکه آیا می تواند فرمول F3 را به خوبی تکرار کند یا خیر بسیار علاقه مند کرد.

اکنون که مدت زیادی است در بازار عرضه شده است، احساس می کنیم می تو،م نگاه دقیق تری به آن داشته باشیم. همچنین، چند به روز رس، نرم افزاری دریافت کرده است، بنابراین هر گونه مشکل اولیه باید مرتب شده باشد. با در نظر گرفتن تمام این موارد، تصمیم گرفتیم آن را برای یک چرخش طول، در نظر بگیریم، و به ،وان تنها تلفن هوشمند خود، روز به روز با آن زندگی کنیم تا این بررسی بلندمدت را ایجاد کنیم که هدف آن ارائه ایده به شما از چگونگی آن است. به ،وان یک راننده روزانه

بررسی بلند مدت Poco F4

ما از همان ابتدا آن را می گوییم – این یک مورد عجیب است. این پردازنده با همان SoC نسخه قبلی خود راه اندازی شد، که به اندازه کافی تعجب آور بود، اما بررسی قیمت اروپایی در حال حاضر چیز شگفت انگیزتری را نشان می دهد: اساساً هیچ کاهش قیمتی وجود ندارد، حتی اکنون، بیش از پنج ماه پس از انتشار آن. این قطعاً برای دوره پوکو من، نیست.

از آنجایی که قیمت F3 تقریباً مشابه قیمت F3 قبل از ظهور F4 است، ما حدس می زنیم و می گوییم که فکر نمی کنیم بسیاری از صاحبان اولی تصمیم به ،ید دومی داشته باشند، که احتمالاً برای بهترین. شاید F5 به زودی ارتقاهایی را ارائه کند که ارزش آن را داشته باشد، باید منتظر بم،م و ببینیم.

بررسی بلند مدت Poco F4

در همین حال، بیایید سعی کنیم و مطمئن شویم که Poco F4 در پایان سال 2022، در یک میدان بسیار شلوغ، چقدر خوب است. منظور ما حوزه میان رده است، اگرچه انتخاب چیپست آن در واقع آن را در نقطه می، عجیبی بین میان‌رده‌های سنتی و «قاتل‌های پرچم‌دار» قرار می‌دهد (تا واجد شرایط باشد که باید از SoC جدیدتری استفاده کند). در چند صفحه بعدی به ما بپیوندید تا م،ی همه اینها را رمزگشایی کنیم، چه نکات مثبتی دارد، و اگر بخواهید یکی از این موارد را در آینده نزدیک دریافت کنید، باید منتظر چه نکات منفی باشید.


منبع: https://www.gsmarena.com/poco_f4_long_term-review-2516.php