بررسی مشخصات گوشی Sony Xperia 5 III موبونیوز-اصفهان موبایل مارکت

اگه این بخش به هر دلیلی غیر فعال بشه، گوشی فایلها رو دانلود نمیکنه. برای برطرف کردن مشکل دانلود نکردن گوشی در این شرایط، باید وارد بخش تنظیمات بشین و گزینه Apps رو انتخاب کنین. بعد از طریق سه نقطه بالای صفحه، Show system apps رو انتخاب و Download Manager رو باز کنین. حالا گزینه Enable رو انتخاب کنین تا دانلود منیجر فعال بشه و مشکل دانلود نکردن گوشی سونی هم برطرف بشه.

  • نرخ نوسازی، تعداد رنگ‌ها و رزولوشن است که مشخص می‌کند یک نمایشگر چقدر وضوح تصویر دارد.
  • با کد رجیستری تقدیم شما خواهدشد و هزینه اضافه تری هم دریافت نخواهد گردید.
  • آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia C3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند.
  • پردازنده مرکزی گوشی سونی اکسپریا، ۸ هسته‌ای (یک هسته ۳.۰۰ گیگاهرتز Cortex X2، ۳ هسته ۲.۴۰ گیگاهرتز Cortex A710 و ۴ هسته ۱.۷۰ گیگاهرتز Cortex A510) است.
  • از گواهی IP68 استفاده شده برای این گوشی که تقریبا از نفوذ ذرات گرد و غبار و آب به گوشی جلوگیری میکنه.
  • اگه گوشی تون از کارت حافظه جانبی پشتیبانی میکنه، از طریق بخش تنظیمات، ترتیبی اتخاذ کنین که فایل های دانلود شده تو کارت حافظه گوشی ذخیره بشن.

این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.

گوشی Sony Xperia 1 Mark 4 از شارژ سریع ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند و می‌توان ظرف مدت ۳۰ دقیقه از ۱% تا ۵۰% آن را شارژ کرد. تراشه این گوشی Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1، ۴ نانومتری است. نرخ نوسازی این گوشی ۱۲۰ هرتز است و از HDR BT 2022 پشتیبانی می‌کند. رزولوشن تصویر در حالت عادی ۱۰۹۶×۲۵۶۰ پیکسل و ۱۶۴۴×۳۸۴۰ پیکسل است.

سونی اکسپریا زد 1 با حافظه 16 گیگ

این دوربین همچنین می‌تواند فیلم‌های با کیفیت ۴K با سرعت ۲۴، ۲۵، ۳۰، ۶۰ و ۱۲۰ فریم در ثانیه بگیرد. گوشی Sony Xperia 1 Mark 4 انقلابی در زمینه دوربین تله‌فوتو داشته است. این گوشی می‌تواند زوم اپتیکال بین ۸۵ تا ۱۲۵ میلی‌متری ارائه کند. دوربین‌ها در یک جزیره بیضوی کشیده قرار گرفته‌اند که کمی بیرون‌زدگی دارد. در این طرح با خرید هر محصول یک یا چند هدیه نیز برای شما در نظر گرفته شده است که در بخش هر محصول می توانید هدیه ی آن را نیز مشاهده کنید. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

بهترین گوشی های سونی سال‌ها است با برند اکسپریا وارد بازار می‌شوند. در ادامه با پلازا همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲. استفاده سونی از سیستم دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی به امری عادی بدل شده و گوشی Xperia 5 IV نیز از این قاعده مستثنی نیست. با اینکه در این مدل خبری از لنز پریسکوپی متغیر با زوم 3 برابری و 4.4 برابری نیست ، در عوض شما بزرگنمایی بدون افت کیفیت 2.5 برابری را امسال و در این مدل دریافت خواهید کرد.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia XZ premium دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

ابزارهای تصویربرداری این گوشی جزو پیشرفته‌ترین‌ها در هر گوشی در بازار هستند و می‌توانند عکاسان حرفه‌ای را کاملا راضی کنند. اما کاربران معمولی بهتر است تا می‌توانند از این گوشی فاصله بگیرند. با توجه به ماهیت عمده فروش بودن مجموعه گوشی پلازا مجله خبری موبایل مارکت تمام هدف مدیران جوان و خلاق این مجموعه ایجاد ارتباط بدون واسطه بین عمده فروش انواع محصولات دیجیتال و مصرف کننده نهایی است. بنابراین ارائه بهترین قیمت و همچنین محصولات با کیفیت دارای گارانتی شرکتی از وظایف جدایی ناپذیر مجموعه گوشی پلازاست.

گوشی Nubia Red Magic 7

به محض ورود به موبایل تندیس با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد. آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia T3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند. آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia C3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند.