بررسی مشخصات گوشی Sony Xperia 5 III موبونیوز-اصفهان موبایل مارکت

از دیگر قابلیت‌های دوربین فیلم‌برداری گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ می‌توان به لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر ژیروسکوپی ۵ محوره و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر اشاره کرد. ابعاد صفحه نمایشگر گوشی سونی اکسپریا، ۶.۵ اینچ (۹۸.۶ سانتی‌متر مربع) است و نسبت نمایشگر به بدنه در آن ~۸۴.۲% است. سونی اکسپریا 5 مارک IV با وجود قیمت کمتری که از اکسپریا 1 مارک IV دارد، اما در بسیاری از موارد شبیه به آن گوشی و از برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲ است. حتی شاید گفت از آن گوشی هم انتخاب بهتری است، به‌خصوص با باتری 5000 میلی‌آمپری و نمایشگر کوچک‌تر با رزولوشن پایین‌تر که شارژدهی بسیار عالی دارد.

  • شما با خالی کردن کش دانلود منیجر ، میتونین مشکل رو تا حد زیادی برطرف کنین.
  • به‌خصوص اگر به‌دنبال نمایشگر فوق‌العاده و امکان عکاسی و فیلمبرداری در سطح حرفه‌ای با موبایل هستید.
  • اکثر گوشی های پرچمدار بین 3 تا 5 سال آپدیت های نرم افزاری و نسخه های جدید اندروید رو دریافت میکنن ولی سونی تو این زمینه سابقه درخشانی نداره و وعده 2 سال آپدیت رو داده.
  • اگه عملیات دانلود تو سایر سایتها و منابع انجام نمیشه، حتما حافظه دستگاه رو بررسی کنین.
  • در این بخش از آپدیت گوشی سونی اگر به روز رسانی برای گوشی شما ارائه شده باشد، به راحتی می توانید آن را انتخاب کرده و صبر کنید تا مراحل دانلود به اتمام برسند.

ممکن است عملیات بروز رسانی طولانی شود؛ در این صورت به هیچ عنوان نباید گوشی شما خاموش شود. خاموش شدن موبایل در حین بروز رسانی، برابر است با آسیب دیدگی جدی آن. در نهایت باید برای بروز رسانی موبایل از اینترنت قوی و پر سرعت استفاده کنید. این قضیه می تواند به تلفن همراه کمک کند تا شارژدهی بهتری نسبت به مدل نسل قبلی داشته باشد. برای خرید گوشی های موبایل سونی از کاربران به صفحه گوشی های سونی فروشی کاربرانمراجعه نمایید.

با کد رجیستری تقدیم شما خواهدشد و هزینه اضافه تری هم دریافت نخواهد گردید. عملکرد گوشی همچنان عالی است گرچه که در برخی مواقع بیش از حد داغ می‌کند. اما مانند اکثر گوشی‌های سونی، دوربین‌ها بزرگترین نقطه قوت این گوشی هستند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس می‌باشد. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد.

Sony Ericsson Xperia Pureness 2048MB

اگه گوشی تون از کارت حافظه جانبی پشتیبانی میکنه، از طریق بخش تنظیمات، ترتیبی اتخاذ کنین که فایل های دانلود شده تو کارت حافظه گوشی ذخیره بشن. برای این کار، وارد بخش تنظیمات بشین و از طریق بخش Application Manager ، برنامه مورد نظرتون رو انتخاب کنین. بعد تو بخش Storage ،CHANGE مجله خبری موبایل مارکت رو باز کنین و این گزینه رو روی حالت SD card تنظیم کنین. اگه گوشی شما امکان پشتیبانی از کارت حافظه رو نداره، برنامه ها و فایل های اضافی رو پاک کنین. مدیریت دانلود یا دانلود منیجر، یه قابلیت جالب تو گوشی های اندرویدیه که فرایند دانلود در این دستگاه رو مدیریت میکنه.

یکی از مهم‌ترین مزایای گوشی Sony Xperia 1 Mark 4 پشتیبانی از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. این گوشی از شارژ سریع بی‌سیم و شارژ معکوس بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. دوربین فیلم‌برداری دوربین اصلی می‌تواند فیلم‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰، ۶۰، ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم در ثانیه بگیرد.

◄ سایر تنظیمات گوشی موبایل سونی مدل Xperia XZ

معمولا مساله مربوط به بخش های نرم افزاریه و به ندرت پیش میاد که ایراد از قطعات سخت افزاری گوشی باشه. قابلیت‌های دوربین اصلی گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ شامل روکش T زایس برای محافظت از لنز، لنز زایس، پانوراما، HDR، فلاش LED و تعقیب سوژه (چشم) هستند. همین مواردی که شاید از نظر ما کوچک به نظر برسند، در واقع نمایشگر یک گوشی هوشمند مانند سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ را تشکیل می‌دهند.

البته با توجه به قیمت و پردازنده، عملکرد گوشی خیلی عالی نیست ولی از نظر دوربین و طراحی، این گوشی حرف‌های زیادی برای زدن دارد. در بخش دوربین نیز شما به دوربین‌های 3 گانه دسترسی دارید که می‌توانند تصاویر را با کیفیت قابل توجهی ثبت کنند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 2 برابر و یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی نیز در دسترس هستند. اگر وقت کافی برای کار با این برنامه‌ها بگذارید و با تمام تنظیمات آن آشنا شوید، می‌توانید تصاویر را با کیفیت فوق‌العاده‌ای ثبت کنید.