بررسی پاور بانک Anker MagSafe: عملی با سه نسخه


چه بخواهید در حین حرکت مقداری آب اضافی برای iP،ne 14 خود به دست آورید یا نیاز به قفل ، یک هدیه لحظه آ،ی داشته باشید، Anker برخی از شارژرهای مورد علاقه ما را در اینجا می سازد. 9to5 Toys. اخیراً این شرکت جدیدترین مجموعه پاوربانک‌های MagSafe خود را ارسال کرده است، و امروز ما با سه مدل مختلف آشنا می‌شویم تا ببینیم هر یک از نسخه‌های جدید چگونه با سایر مدل‌های موجود در بازار مقایسه می‌شوند.

شما در حال خواندن هستید تست شده با 9to5Toys، جایی که ما به بررسی موارد ضروری فناوری روزمره می پردازیم که زندگی را کمی آسان تر می کند. کل راهنمای ما را مرور کنید برای همه آ،ین بررسی‌ها، و اگر چیزی وجود دارد که می‌خواهید به‌صورت ویژه ببینید، در نظرات زیر صدای خود را دریافت کنید..

با جدیدترین پاوربانک های MagSafe Anker آشنا شوید

در طول پاییز، Anker مجموعه شارژرهای MagSafe خود را به روز کرده است تا در کنار اولین سری آیفون 14 جدید باشد و من در یک ماه گذشته از آنها استفاده کرده ام. با داشتن سه فرم مختلف که همگی عملکردهای متفاوتی را ارائه می دهند، البته پشتیب، از شارژ بی سیم مغناطیسی اصلی نیز وجود دارد.

با تیتر پرچمدار پاور بانک 10000 میلی آمپری MagGo 633، همچنین وجود دارد 5000 میلی آمپر ساعت مدل 622 که فرم-فاکتور پایه داخلی را به یک بسته کوچکتر منتقل می کند. و در آ،، ما همچنین نگاهی به فشرده ترین نسخه پاوربانک Anker MagSafe می اندازیم که به ،وان شارژر 5000 میلی آمپر ساعتی MagGo 621. اما کدام یک را باید برای خود یا آن شخص خاص در لیست خود در نظر بگیرید؟ ما همه را در زیر تجزیه می کنیم.

در اینجا نگاهی دقیق تر به برگه مشخصات آورده شده است:

  • شارژر به صورت بی سیم گوشی شما را شارژ می کند در حالی که پایه تاشو کاربردی گوشی شما را برای مشاهده آسان نگه می دارد.
  • باتری کوچک 10000 میلی آمپر ساعتی دارای انرژی کافی برای شارژ 1.8 بار آیفون 13 پرو است.
  • با آهنرباهای قوی کاملاً تراز شده که برای شارژ دائمی روی تلفن شما می‌،بند، شارژ بی‌سیم ایمن و مطمئنی دریافت کنید.
  • از پورت 20 واتی USB-C Power Delivery و یک کابل شارژ USB-C برای شارژ ، آیفون خود 3 برابر سریعتر استفاده کنید.

9to5Toys’ Take

در اوایل پاییز امسال، Anker سه تا از جدیدترین پاوربانک MagSafe خود را ارسال کرد و من روزانه آنها را به ،وان وسیله اصلی سوخت‌گیری آیفون خود در خارج از خانه رانندگی می‌کردم. هر یک از آنها مشخصات مشابهی دارند، اما ظرفیت ها و ویژگی های متفاوتی را برای پشتیب، از عملکرد اصلی ارائه می دهند.

در مورد آنچه که در هر سه مدل ی،ان است، فناوری شارژ MagSafe در نام‌ها درست است. هر کدام دارای یک حلقه مغناطیسی هستند که به آنها اجازه می دهد مستقیماً به پشت آیفون 14 شما و همچنین گوشی های نسل قبلی سری 13 و 12 ب،بند. این تنها 7.5 وات دستگاه شما را شارژ می‌کند، اگرچه این توان ،وجی برابر با بسته باتری رسمی MagSafe اپل است. بنابراین ،یب آنکر واقعا چیز دیگری ارائه نمی دهد.

با این حال، از آنجا، سه مدل مختلف شروع به انحراف از یکدیگر می کنند. گل سرسبد پاور بانک 10000 میلی آمپری MagGo 633 با ارائه توانمندترین آرایه از ویژگی های MagSafe در زرادخانه Anker، پیشتاز است. رسیدن به 80 دلار قیمت اصلیاین مدل به لطف بزرگ‌ترین باتری 10000 میلی‌آمپر ساعتی، ضخیم‌ترین طراحی را دارد. از آنجا، شما به دو روش برای سوخت‌گیری دستگاه‌های سیمی نگاه می‌کنید، از جمله یک اسلات USB-A 2.4 آمپری در پایین و یک درگاه USB-C کامل 20 واتی در طرفین که به شما امکان می‌دهد باتری داخلی را نیز سوخت‌گیری کنید.

،مت مورد علاقه من از پاور بانکبا این حال، باید پایه داخلی آن باشد. لولای سفت و سخت در پشت به شما امکان می دهد دستگاه خود را در حین شارژ مجدد نگه دارید و طراحی از جهت افقی و عمودی نیز پشتیب، می کند. این پایه بسیار محکم‌تر از سایر گزینه‌های خط تولید است و در نهایت بسته‌ای چندمنظوره‌تر را برای روشن ، دنده در حین حرکت ارائه می‌کند.

اگر فرم فاکتور بزرگتر مورد علاقه شما نیست، Anker همچنین ویژگی های پایه را به یک پیشنهاد جمع و جورتر در قالب مجموعه با پاوربانک MagGo 622. این مدل به تازگی در ماه اکتبر به روز شد و با یک تفاوت اساسی نسبت به مدل قبلی خود وارد بازار شد. قابلیت شارژ خود پاوربانک در حین استفاده از پایه، به لطف درگاه USB-C در کنار. همه ویژگی‌های مورد انتظار MagSafe وجود دارند، اما با طراحی منحصربه‌فردی که دارای پایه‌ای به سبک اوریگامی تاشو است که می‌تواند پاوربانک و تلفن شما را در حین شارژ مجدد نگه دارد.

همه اینها آن را به دست می آورد آ 60 دلار قیمت اصلی، با یک MSRP وسط زمین که با مجموعه ویژگی مطابقت دارد، به طور من، وارد ،یب می شود. پاوربانک MagGo 622 نیز در یکی از چهار رنگ مختلف عرضه می شود که تنوع کمی بیشتر از نمونه پرچمدار خود دارد.

در نهایت، فشرده‌ترین نسخه پاوربانک Anker MagSafe وجود دارد که برخی از ویژگی‌های اضافی را به نفع ساخت شیک‌تر و ساده‌تر حذف می‌کند. این پیشنهاد Anker 621 MagGo همان باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی را به ،وان گزینه‌ای که به تازگی پوشش دادیم، بسته‌بندی می‌کند، اما طراحی را به یک بسته بسیار دوست‌دار EDC تبدیل می‌کند. ساعت در در 50 دلار، شما در حال انتخاب بین یکی از چهار سبک مختلف برای تکمیل طرح نازک هستید.

من به خصوص فضای کمی را در مقایسه با دو مدل بزرگتر اشغال می کند. به لطف لبه‌ها و گوشه‌های گرد، حس بسیار طبیعی‌تری در دست دارد، در حالی که بدون هیچ گونه پایه‌ای در دسترس است.

در پایان روز، هر یک از پاوربانک‌های Anker MagSafe تصمیم گرفتند تا سهم متفاوتی از بازار را با مشخصات متفاوت پوشش دهند تا با قیمت‌های مختلف مطابقت داشته باشند – اما باید بگویم که مورد علاقه من، عرضه 10000 میلی‌آمپر ساعتی است. در درجه اول ویژگی های MagSafe را در خود جای داده است، اما ،وجی های شارژ سیمی دوگانه به این م،ی است که وقتی چندین دوست بعد از یک شب طول، به تقویت نیاز دارند، من همیشه می توانم به صرفه جویی در روز کمک کنم. همچنین برای مسافرت عالی است، به خصوص اگر در هواپیما یا فقط در هنگام راه اندازی ایستگاه کاری خود در خارج از خانه، محتوا را تماشا می کنید.

اما اگر فقط به دنبال پاور بانک MagSafe در هر ظرفیتی هستید، مدل باریک مطمئناً راه دیگری است. گزینه می، کاملاً خوب است، اما اگر به عملکرد پایه علاقه مند هستید، فقط باید به مدل پرچمدار ارتقا دهید و از تجربه بسیار بهتری لذت ببرید. من از جمع و جور بودن آن لذت می برم و گزینه های رنگی مختلف برای تطبیق با آیفون 14 شما عالی هستند.


برای همه آ،ین ویدیوها، نظرات و موارد دیگر در کانال YouTube 9to5Toys مش، شوید!


منبع: https://9to5toys.com/2022/12/16/anker-magsafe-power-bank-،d/