برنامه اسکن سه بعدی RealityScan اکنون در فروشگاه App موجود است


اوایل سال جاری، اپیک گیمز اپلیکیشن جدیدی به نام RealityScan را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد اشیاء را اسکن کرده و با استفاده از دوربین آیفون و آی‌پد آن‌ها را به مدل‌های سه بعدی با کیفیت بالا تبدیل کنند. پس از ماه‌ها آزمایش بتا، RealityScan اکنون در فروشگاه App iOS برای همه در دسترس است.

RealityScan از دوربین iP،ne و iPad برای ایجاد اشیاء سه بعدی استفاده می کند

این برنامه با فناوری‌های Capturing Reality ساخته شده است، یک شرکت متخصص در راه‌حل‌های فتوگرامتری که توسط Epic Games در سال 2021 ،یداری شد. اکنون با RealityScan، Epic می‌خواهد این امکان را برای همه فراهم کند که بدون نیاز به ابزارهای پیشرفته و پیشرفته، مدل‌های سه بعدی از اشیاء دنیای واقعی ایجاد کنند. ابزار پیچیده

با RealityScan، هر ،ی می‌تواند مدل‌های سه بعدی را تنها در چند دقیقه با انجام چند مرحله ساده ایجاد کند. تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که با استفاده از تلفن یا تبلت خود از شیء ع، بگیرند و سپس برنامه بقیه کارها را انجام می دهد تا از طریق پردازش ابری، تصاویر را به یک مدل سه بعدی تبدیل کند.

RealityCapture یک نرم افزار فتوگرامتری پیشرفته است که قادر به بازسازی اشیا و صحنه ها با هر اندازه ای از تصاویر یا اسکن لیزری است و اسکن های سه بعدی را با دقت بی نظیر و کیفیت مش با سرعتی چند برابر بیشتر از نرم افزارهای رقیب ارائه می دهد. […] جذب دارایی های دنیای واقعی برای تجربیات دیجیتال به طور سنتی پیچیده، فنی و کار فشرده بوده است – اما اکنون به سادگی باز ، قفل گوشی هوشمند شماست.

البته، کارهایی وجود دارد که می تو،د انجام دهید تا مطمئن شوید که جسم با کیفیت خوب گرفته شده است. اینها شامل داشتن حداقل 20 ع، از سوژه در زوایای مختلف در شرایط نوری خوب و پس زمینه تمیز است.

هنگامی که ضبط کامل شد، شی 3 بعدی را می توان صادر و در Sketchfab آپلود کرد – یک پلت فرم محبوب برای انتشار و کشف محتوای 3D، AR، و VR. این مدل ها را می توان برای اه، مختلفی استفاده کرد، مانند تبدیل آنها به اشیاء واقعیت افزوده یا اضافه ، آنها به بازی ها با موتور Unreal Engine.

اکنون برای دانلود در دسترس است

RealityScan است اکنون به صورت رایگان در اپ استور موجود است. با هر آیفون یا آیپدی که iOS 16.0 یا بالاتر دارد کار می کند. به گفته اپیک گیمز، نسخه اندروید RealityScan نیز در دست ساخت است. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه اپلیکیشن اندروید برای کاربران وجود ندارد.

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای ،ب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.

رابط کاربری گرافیکی، وب سایت


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:


منبع: https://9to5mac.com/2022/12/01/realityscan-now-available-on-the-app-store/