«برنامه من» را در Mac پیدا کنید، ویژگی از دست رفته برای AirTags


آ،ین نسخه بتای macOS Ventura 13.1 پیشرفت مفیدی را در برنامه Find My ایجاد می کند. با این به‌روزرس،، اکنون می‌تو،د از برنامه Find My در مک خود برای پینگ ، لوازم جانبی نزدیک برای اولین بار استفاده کنید. این رفتار قبلاً فقط در Find My Apps در iP،ne، iPad و Apple Watch موجود بود.

امکان پینگ ، لوازم جانبی با صدا در AirTag و تعدادی لوازم جانبی مختلف شخص ثالث موجود است. در نسخه‌های قبلی macOS، فقط می‌توانستید صدا را روی محصولات اپل مانند آیفون و ایرپاد پخش کنید. این به‌روزرس، برای اولین بار همان ویژگی را به AirTag و سایر ردیاب‌های آیتم Find My گسترش می‌دهد.

برای پیدا ، این گزینه جدید، برنامه Find My را در مک خود باز کنید. سپس روی برگه «اقلام» کلیک کنید و روی لوازم جانبی که می‌خواهید پیدا کنید کلیک کنید. از آنجا، همه گزینه‌های معمولی را برای مکان یابی مورد خود مشاهده خواهید کرد، از جمله گزینه جدید «Play Sound». با کلیک بر روی آن صدایی روی آن لوازم جانبی پخش می شود، درست مانند آیفون، آی پد و اپل واچ.

این یک تغییر کوچک اما مفید است. هرچه مکان‌های بیشتری که از ویژگی‌های کامل برنامه «یافتن من» پشتیب، می‌کنند، گزینه‌های بیشتری برای پیدا ، چیزی که ممکن است گم کرده‌اید در اختیار داشته باشید.

علاوه بر AirTags، چند ردیاب شخص ثالث دیگر نیز وجود دارد که از شبکه Find My پشتیب، می‌کنند. چند گزینه قابل توجه تر از Chipolo آمده است، از جمله کارت چیپولو. این یک ردیاب به اندازه کارت اعتباری است که منحصراً با برنامه Find My اپل کار می کند.

آیا برنامه Find My تا به حال این روز را برای شما ذخیره کرده است؟ چه چیزی را از دست دادید و چگونه آن را پیدا کردید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای ،ب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:


منبع: https://9to5mac.com/2022/12/06/find-my-app-mac-play-sound-airtags/