برندگان و بازندگان 2022: شیائومی


شیائومی یکی از سه بازیگر اصلی در بازار گوشی‌های هوشمند است و در حالی که سال 2022 را از نظر مالی پرتلاطم سپری کرد، محصولات درخش، را نیز توسط این شرکت مشاهده کرد. همچنین شاهد بود که مبالغ قابل توجهی را در تجارت خودروهای برقی خود سرمایه گذاری کرد که امیدواریم در آینده به ثمر بنشیند.

در دنیای گوشی‌های هوشمند، بیش از ده‌ها گوشی Redmi Note 11، برخی از تلفن‌های بسیار رقابتی Poco و چند هیولای هیجان‌انگیز سری Xiaomi 12 را دیدیم. در اینجا لیستی از اوج و فرودهای شیائومی در سال گذشته وجود دارد که ما آنها را دیدیم – سری 13 گنجانده نشده اند زیرا هنوز آنقدر جدید هستند که نمی توان آنها را قضاوت کرد.

برنده: Xiaomi 12S Ultra

این گوشی هوشمند بلافاصله پس از ورود برای بررسی، قلب ما را ربود. دوربین اصلی دارای یک سنسور 50 مگاپی،لی از نوع 1 اینچی در کنار دو دوربین دیگر است که از تواناترین ها در زمینه خود هستند. حتی اگر برخی از دوربین های پشتی با استاندارد بالایی که توسط دوربین اصلی تعیین شده است، به وضوح این دوربین را داشته باشید.

برندگان و بازندگان 2022: شیائومی

12S Ultra همچنین دارای چیپست Snapdragon 8+ Gen 1، صفحه نمایش فوق العاده 1440p و رتبه IP68 است که اگرچه چیز جدیدی نیست، گام بزرگی برای شیائومی محسوب می شود. یک بسته دوست داشتنی مهم نیست که چگونه به آن نگاه می کنید.

بازنده: Xiaomi 12S Ultra

مگر اینکه بخواهید یکی را ب،ید که نمی تو،د. شیائومی 12S Ultra را به چین محدود کرد، به این م،ی که بازارهای بین‌المللی هجده ماه است که گوشی اولترا را ندیده‌اند.

بررسی Xiaomi 12S UltraXiaomi Ultras (از چپ به راست): Mi 10 Ultra • 12S Ultra • Mi 11 Ultra

ما بسیار ناراحت هستیم که این گوشی از بازار داخلی فرار نمی کند و هر مشکلی که باعث شد شیائومی آن را در سطح جه، عرضه نکند هزینه گزافی برای آن به همراه داشت.

برنده: Xiaomi 12T Pro

در سالی که هیچ گوشی اولترای وجود ندارد، بهترین چیز بعدی شیائومی، انواع پرو است. در حالی که Xiaomi 12 Pro پرچم‌دار بین‌المللی این شرکت بود، ما عاشق شیائومی 12T Pro مقرون به صرفه‌تر بودیم که در نیمه دوم سال 2022 معرفی شد. این چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین 200 مگاپی،لی دارد – ویژگی‌هایی که هیچ دستگاه دیگری شیائومی آن را ندارد. صحنه بین المللی

برندگان و بازندگان 2022: شیائومی

چیزی که ما در مورد 12T Pro دوست داشتیم صفحه نمایش باورن،ی، باتری جامد با شارژ سریع 120 واتی و ،وجی صدای عالی است. همچنین یک نسخه محدود توسط د،ل آرشام وجود دارد که باعث می شود گوشی یک اثر هنری به نظر برسد. به وضوح یکی از محصولات موفق شیائومی است.

بازنده: سری ردمی نوت 11 شیائومی 18 قوی

خانواده ردمی نوت پرفروش ترین در مجموعه شیائومی است. آنها میان رده‌های توانمندی هستند که به لطف نسخه‌های مختلف، در جایگاه‌های قیمتی متعدد قرار می‌گیرند. با این حال، ظاهرا شیائومی این بار بیش از حد پیش رفت و در نهایت رو،مه نگاران و علاقه مندان را گیج کرد.

برندگان و بازندگان 2022: شیائومی

بازارهای بزرگی مانند هند و چین نام تلفن های مشابهی دارند اما با مشخصات متفاوت. برخی از آنها 5G بودند و برخی نه. برای اینکه بفهمید کدام یک از تلفن‌ها واقعاً برای شما در دسترس هستند و رتبه آنها چگونه است، به تحقیق من،ی نیاز است. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که بهترین ارزش را برای پول خود دریافت می‌کنید، که معمولاً برای میان‌رده‌ها کلیدی است، باز هم بیشتر.

در پایان روز، این شرکت شاهد 60 میلیون دستگاه Redmi Note در سراسر جهان بود که به نقطه عطف چشمگیر 300 میلیون رسید، که فاجعه نیست، اما حتی اعتراف کرد که باید خط تولید خود را در آینده ساده کند.

برنده: Poco F4 GT

Poco F4 GT یک گوشی پرچمدار چیپست است که تمام جعبه های من، را برای گروه بزرگی از گیمرهای گوشی های هوشمند مشخص می کند. دارای ماشه های پاپ آپ، LED های RGB در پشت است که در واقع به جای زیبایی شناسی، کار می کنند و صفحه نمایش 120 هرتزی که من، هر دستگاه بازی محترمی است.

پوکو F4 GT

همچنین دارای یک نرم افزار صیقلی و قیمت بسیار گزاف است که آن را برای بسیاری از مردم به یک انتخاب واضح تبدیل کرده است.

بازنده: شیائومی می، فولد 2

نسل دوم تاشو شیائومی، Mix Fold 2، مراحل بعدی را دنبال کرد. ی،ی هرگز وارد بازارهای بین المللی نشد. بدتر از آن، این گوشی برای یک محصول نسل دوم نسبتاً تمیز نبود.


Xiaomi Mix Fold 2
Xiaomi Mix Fold 2
Xiaomi Mix Fold 2

Xiaomi Mix Fold 2

Mix Fold 2 برای بررسی با ما بود و ما از نازکی آن لذت بردیم. با این حال، این واقعیت که MIUI سفارشی قابلیت‌های چندوظیفه‌ای محدودی را ارائه می‌کند، بسیاری از کاربردهای صفحه نمایش داخلی بزرگ را از بین می‌برد.

سپس واحد گرافیکی گرمای بیش از حد، عملکرد چشمگیر دوربین و قیمت نسبتاً بالا در مقایسه با سایر تاشوها وجود دارد. ما مطمئن هستیم که امیدواریم بار سوم خوش شانس باشد و Mix Fold 3 بیشتر شبیه یک دستگاه برتر و کمتر شبیه یک نمونه اولیه عجولانه مونتاژ شده باشد.


منبع: https://www.gsmarena.com/2022_winners_and_losers_xiaomi-news-56934.php