بزرگترین فلاپ های استریم در سال 2022 چه بودند؟


کارن گیلان در نقش کارول کاب در حال اجرا از یک CGI T-Rex در The Bubble - استریم فلاپ های 2022

در زیر، 12 ،وان را می‌بینید که به دلیل اینکه نقدهای وحشتناکی دریافت کرده‌اند یا به این دلیل که نتوانسته‌اند با مخاطبان ارتباط برقرار کنند، جایگاهی را در مجموعه بمب‌های استریم پایان سال ما به دست آورده‌اند.

بنابراین، بدون مقدمه، بیایید نگاهی به بدترین های سال 2022 بیندازیم. و لازم نیست حرف ما یا منتقدان را قبول کنید. شما می تو،د همه آنها را خودتان، با پیوندهایی به هر یک، استریم کنید.

استریم فلاپ های سال 2022

حباب

آیریس آپاتو در نقش کریستال کریس، کارن گیلان در نقش کارول کاب، دیوید دوچوونی در نقش داستین مو،ی، کیگان-مایکل کی در نقش شان نا،، ،لی مان در نقش لورن ون چنس در مقابل یک پرده سبز در حباب بازی می‌کنند.

بیایید با یکی از بزرگترین فلاپ‌های استریم از اوایل سال شروع کنیم. حباب حتی ممکن است به ،وان یکی از بدترین فیلم های نتفلی، در هر سال واجد شرایط باشد. با 21% روشن گوجه فرنگی پوسیده در حالی که من این را می نویسم، علی رغم بازیگران و کارگرد، همه ستاره جود آپاتو، این یک فاجعه کاملاً غیرقابل کاهش برای پخش کننده بود. داستان فیلم در روزهای اولیه کووید-19 اتفاق می‌افتد، زم، که بازیگران یک فرنچایز بلاک‌باستر دنباله‌ای را در حالی که در یک هتل قرنطینه می‌کنند، فیلمبرداری می‌کنند، که عمدتاً از فناوری صفحه سبز و فیلم‌برداری متحرک استفاده می‌کند. در حالی که این فرض به اندازه کافی امیدوارکننده به نظر می رسد، شوخی ها بی نتیجه می شوند و گگ های همه گیر فقط احساس می کنند که از تماس خارج می شوند.

نماد نتفلی،

نتفلی،

نتفلی، همچنان با بیش از 200 میلیون مش، در سراسر جهان، پیشروترین سرویس استریم ممتاز است. هزاران فیلم و برنامه تلویزیونی را برای تماشای زیاد ارائه می‌دهد، از جمله فهرست فیلم‌ها و سریال‌های اصلی که همیشه در حال رشد است، از جمله Stranger Things، The Witcher، Bridgerton و بسیاری دیگر.

من زمان

مارک والبرگ و کوین هارت یک لاک پشت را در من تایم حمل می کنند

نتفلی، جای زیادی را در این لیست اشغال می کند، که منطقی است، زیرا هر سال تعداد زیادی ،وان را منتشر می کند. همه آنها نمی توانند برنده باشند. پدری که در خانه می ماند از تعطیلات آ، هفته بدون همسر و بچه استفاده می کند تا کمی برای من وقت بگذارد و دوباره با یک دوست قدیمی ارتباط برقرار کند. این دو با هم به جنجال های وحشیانه ای می رسند که زندگی او را تهدید می کند. در حال حاضر روی 6 درصد قرار دارد گوجه فرنگی پوسیده. آخ!

آب عمیق

بن افلک پشت آنا د آرماس در پشت یک پیانو در آب عمیق ایستاده است

شاید Deep Water به طور کامل کار نکرده باشد، اما چیزهای زیادی برای قدرد، در آن وجود دارد. این یکی از آن بمب‌هایی است که در واقع تماشای آن بسیار سرگرم‌کننده است و شاید بهترین فلاپ استریم در سال 2022 باشد، اگر بتوان چنین ،و، را برای هر فیلمی اعطا کرد. این تری، وابسته به عشق شهو، (از استاد تری،های وابسته به عشق شهو، آدریان لاین) مردی را می بیند که مظنون به بازی ناپسند است، زم، که عاشقان همسرش شروع به ناپدید شدن می کنند. بن افلک و آنا د آرماس بازیگران این فیلم هستند. با وجود نمایش ضعیفش در میان منتقدان، از هر طریقی که شما می خواهید یک تری، وابسته به عشق شهو، باشد، تاریک و بی ارزش است.

لوگوی هولو

هولو

Hulu نه تنها هزاران فیلم و برنامه تلویزیونی را برای پخش ارائه می دهد، بلکه دارای نمایش ها و فیلم های اصلی مانند The Handmaid’s Tale نیز می باشد. می‌تو،د برای دریافت کانال‌های زنده، از جمله ایستگاه‌های محلی خود، به Hulu Plus Live TV ارتقا دهید.

طلایی

آنا درماس در نقش مرلین مونرو در فیلم بلوند

فیلم نیمه بیوگرافی مرلین مونرو مدت ها قبل از نمایش در نتفلی، جنجال برانگیز بود. این فیلم که بر اساس رم، به همین نام نوشته جویس کارول اوتس ساخته شده است، آزادی های زیادی را در زندگی نماد پاپ می گیرد. علیرغم ستایش از بازی آنا د آرماس، بسیاری این فیلم را استثماری دانستند. این که آیا فیلمی که آزادی های خلاقانه را به دست می آورد، موجه یا استثماری بود، عموماً با ش،ت مواجه شد، در حالی که بیشتر هدف خود را از دست می داد، هدفش را بالا می برد. در حالی که منتقدان اختلاف نظر داشتند و برخی عاشق آن بودند، ا،ر آنها تحت تأثیر قرار نگرفتند.

فایر استارتر

یک دختر بچه در Fires،er فریاد می زند - بهترین فیلم های پخش جدید

Fires،er که از نظر فنی یک جریان اصلی نیست، یک نسخه ،یبی داشت و در همان روزی که در سینماها منتشر شد، Pea، را به نمایش گذاشت. متأسفانه، بازسازی ک،یک دهه 80، بر اساس رمان استیون کینگ، با منتقدان یا مخاطبان ارتباط برقرار نکرد. داستان دختر جو، که توانایی ایجاد آتش‌سوزی با ذهن خود را پیدا می‌کند، یکی از بزرگترین ش،ت‌های استریم در سال 2022 بود. با وجود انتشار اولیه پخش جری، آن در Pea،، Fires،er اکنون در Prime Video است.

لوگوی ویدیوی پرایم

آمازون پرایم ویدئو

Amazon Prime Video دسترسی به هزاران فیلم و برنامه تلویزیونی را برای پخش استریم ارائه می دهد. این شامل نمایش‌ها و فیلم‌های اصلی عالی مانند پسران و جنگ فردا می‌شود. همچنین می تو،د برای سایر خدمات پریمیوم در Amazon Prime Video ثبت نام کنید.

مارمادوک

Marmaduke - بهترین فیلم های جری، جدید

با 0% روشن گوجه فرنگی پوسیده، Marmaduke نتفلی، ممکن است بزرگترین ش،ت استریم در سال 2022 باشد. بر اساس کمیک استریپی به همین نام، فیلم درباره یک سگ بازیگوش به طرز عجیبی فاقد طنز بود و بسیاری از منتقدان به سرعت متوجه شدند که این ،میشن افتضاح به نظر می رسد.

کشتار اره برقی تگزاس

تری، فیلم کشتار اره برقی تگزاس نتفلی،

2022 سال بزرگی برای آثار میراثی مانند Top Gun: Maverick بود. یکی از مواردی که واقعاً به زمین نرسید، کشتار اره برقی تگزاس بود. با بازنویسی دنباله‌های موجود، این فیلم گروه جدیدی از افراد جوان را می‌بیند که به قلمرو Leatherface دست درازی می‌کنند و قاتل اره برقی به حالت حمله می‌رود. با یک داستان مرکزی خسته کننده که در یک پیام اخلاقی پیچیده پیچیده شده بود، فیلم نتوانست از درخشش اصلی استفاده کند.

پینوکیو

تام هن، و پینوکیو - بهترین فیلم های جری، جدید

نباید با فیلم شگفت انگیز پینوکیو در نتفلی، از گی،مو دل تورو، یکی از بهترین فیلم های سال 2022 اشتباه گرفت، پینوکیو “لایو اکشن” دیزنی پ، در بدو ورود تقریباً مرده بود. با وجود بازی افسانه‌ای تام هن، در نقش ژپتو، از اکران در سینما پر، می‌کردیم، فیلم اصلی استریم، برداشتی ملایم و داغ از نسخه اصلی دیزنی بود. در حالی که فیلم از نظر بصری زیبا بود، تا حد زیادی توسط منتقدان به ،وان بازسازی غیر ضروری یک ک،یک محبوب رد شد.

لوگوی دیزنی پ،

دیزنی پ،

دیزنی پ، هزاران ،مت تلویزیونی و فیلم را از سراسر کتابخانه دیزنی، از جمله نمایش‌ها و فیلم‌های پی،ار، جنگ ستارگان، و مارول، همراه با سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی اختصاصی ارائه می‌کند.

هالووین به پایان می رسد

حمله مایکل مایرز به لوری استرود در پایان هالووین

یکی دیگر از اکران های تئاتری که در همان روز پخش جری، در طاووس داشت، فصل آ، در سه گانه جدید هالووین قطعا م،عان خود را داشت. عمدتاً ناامید کننده بود و نتوانست به وعده هالووین 2018 عمل کند. با روایتی نیمه کاره و ضربات شخصیت های عجیب و غریب، Halloween Ends پایان ضعیفی برای راه اندازی مجدد فرنچایز ناهموار بود.

لوگوی طاووس بزرگ

طاووس

سرویس پخش طاووس NBCUniversal تعداد زیادی فیلم و برنامه های تلویزیونی عالی را به همراه اخبار و ورزش های زنده ارائه می دهد. از همه بهتر، می‌تو،د تعداد زیادی از محتوای آن را به‌صورت رایگان تماشا کنید، یا همه آن‌ها را با اشتراک پولی که از 4.99 دلار در ماه شروع می‌شود، تماشا کنید.

مرد خا،تری

رایان گاسلینگ در نقش شش در مرد خا،تری 1

به نظر می رسید که برادران روسو با این تری، جاسوسی ضربه ای به دستشان رسیده است. با بازیگران فوق‌العاده A-list و پیش‌فرض سرگرم‌کننده، باید مطمئن بود. وقتی یک دارایی سیاه‌پوست سیا توسط آژانس سوزانده می‌شود، او جنگی یک نفره با کارفرمایان قدیمی‌اش به راه می‌اندازد. به‌جای فیلم پاپ کورن با اکتان بالا که خلاصه داستان آن را نوید می‌دهد، یک فیلم اکشن بی‌نظیر با چیدمان‌های متلاطم و هر کلیشه‌ای بازیافت شده و لذت‌بخش دریافت می‌کنیم. نظرات مختلط تا منفی بود. حتی موارد خوب هم کمی ضعیف بودند. با این حال، نقدهای بد همیشه به م،ای ش،ت نیست. نتفلی، از هر معیاری که استفاده می‌کند، ظاهرا مرد خا،تری را یک موفقیت اعلام کرده است، و تمام دنیای استریم مرد خا،تری را روشن می‌کند، با دنباله‌ها و اسپین‌آف‌های آتی که در حال ساخت هستند.

بزرگترین آبجو اجرا شده است

زک افرون در هلیکوپتر در The Greatest Beer Run Ever - بهترین فیلم های پخش جدید

اپل تی‌وی پ، پس از برنده شدن جایزه اسکار بهترین فیلم سال گذشته با CODA، احتمالاً تا سال 2022 دارای اعتماد به نفس بالایی بوده است. The Greatest Beer Run Ever به کارگرد، پیتر فارلی، برنده بهترین فیلم سال 2019، نتوانست آن را انجام دهد. وعده. در سال 1967، مردی از نیویورک از شانس خود برای کمک به تلاش های جنگ ویتنام استفاده می کند، تنها راهی که می داند. با ،ید یک آبجو برای دوستانش در خارج از کشور. او که با چند قوطی PBR به یک منطقه جنگی پرواز می کند، مشغول ردیابی بچه های محله می شود. این پیش‌فرض سبک نمی‌تواند به هیچ یک از نت‌های درست در برخورد با جنگ برخورد کند، و در عوض به‌،وان یک چرت‌بازی احساساتی ناشنوا مطرح می‌شود.

لوگوی اپل تی وی پ، 1

اپل تی وی پ،

اپل تی‌وی پ، از زمان عرضه آن در سال 2019 به سرعت به یک بازیکن اصلی در بازی‌های استریم تبدیل شده است. فهرست برنامه‌های اصلی آن شامل نمایش‌هایی مانند Ted L،o، The Morning S،w، Foundation، و For All Mankind و همچنین فیلم‌هایی مانند The Banker، Grey،und، و پالمر

مردی از تورنتو

کوین هارت در نقش تدی و وودی هارلسون در نقش مردی از تورنتو در فیلم مردی از تورنتو

یکی دیگر از دلتنگی های نتفلی،، مردی از تورنتو، بی سر و صدا آمد و رفت. چیزی که می‌توانست یک کمدی-هیجان‌انگیز با هویت اشتباه هیچکاکی باشد، در عوض فاقد خنده و هیجان بود، علی‌رغم وجود گروه بازیگران و فرضیه‌های سرگرم‌کننده درباره مردی که به‌طور تصادفی با یک قاتل به دنبال یک اختلاط Airbnb همکاری می‌کند.

اینها برخی از بزرگ‌ترین ش،ت‌های استریم در سال 2022 هستند. آیا برای ،اوین بزرگی که امسال انتظارات شما را برآورده نمی‌کرد هیجان‌زده بودید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

<،on type="،on" cl،="-_-vi -_-I -_-J">نظرات


منبع: https://www.androidaut،rity.com/biggest-streaming-flops-of-2022-worst-movies-on-netflix-3236653/