بهترین بازی هایی که باید روی آیفون، آی پد و اپل تی وی خود امتحان کنید


برنامه‌های زیادی برای آیفون و آی‌پد موجود است، اما این دستگاه‌ها برای بازی ، نیز عالی هستند. چه کاربر قدیمی iOS باشید و چه ،ی که به تازگی اولین دستگاه اپل خود را دریافت کرده است، ما لیستی از بهترین بازی هایی که باید در iP،ne، iPad و حتی Apple TV خود امتحان کنید، تهیه کرده ایم.

نکته ای که باید در نظر داشت این است که دو راه برای دانلود بازی ها در iOS وجود دارد. علاوه بر ،اوین موجود در اپ استور، کاتالوگ Apple Arcade نیز وجود دارد – که یک سرویس اشتراک اپل است که چندین بازی بدون آگهی را بدون ،ید درون برنامه ای ارائه می دهد. در این مقاله، بازی هایی را انتخاب کرده ایم که هم در اپ استور و هم در اپل آرکید موجود هستند.

شایان ذکر است که اشتراک Apple Arcade ماهانه 4.99 دلار هزینه دارد و همچنین در بسته Apple One گنجانده شده است. با این حال، مشتریان جدید می توانند آن را به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنند.

جاده فوق العاده غیرممکن

Super Impossible Road یک بازی مسابقه ای است، اما به جای کنترل ماشین، یک توپ آینده نگر را کنترل می کنید. با سطوح واقعاً چالش برانگیز، بازی از شما می‌خواهد که یک سری وظایف مانند رسیدن به پایان، پرش از دروازه‌ها و عبور از نقاط بازرسی را انجام دهید. می تو،د حالت حرفه ای را بازی کنید یا با حدا،ر هشت بازیکن به صورت آنلاین بازی کنید.

Super Impossible Road بخشی از اشتراک Apple Arcade در دسترس است. می تو،د آن را در iP،ne، iPad و Apple TV دانلود کنید.

Sayonara Wild Hearts

Sayonara Wild Hearts به ،وان یک “بازی ویدئویی آلبوم پاپ” توصیف می شود. دلیل آن این است که هر سطح از بازی بر اساس آهنگ متفاوتی ساخته شده است و برای پیشروی در داستان باید موتورسیکلت سواری کنید، اسکیت بورد بزنید و حتی در نبردهای رقص شرکت کنید. این بازی دارای یک موسیقی متن پاپ اصلی و جلوه های بصری چشمگیر است.

Sayonara Wild Hearts به ،وان بخشی از اشتراک Apple Arcade در دسترس است. می تو،د آن را در iP،ne، iPad و Apple TV دانلود کنید.

دره یادبود 2

Monument Valley 2 دنباله یک بازی پازل ک،یک و بسیار محبوب است. این بازی مستقل سطوح خود را بر اساس کار هنرمند هلندی MC Escher داشت و کاملاً چشمگیر است، در حالی که آن را حداقلی نگه می دارد. شخصیت پرنسس آیدا باید در مناظری که با توهمات نوری طراحی شده تا بازیکن را گیج کند، حرکت داده شود.

Monument Valley 2 با قیمت 3.99 دلار در اپ استور موجود است. با این حال، بازی همچنین دارای یک نسخه موجود برای مش،ین Apple Arcade. این بازی با آیفون و آیپد سازگار است.

آسمان: فرزندان نور

Sky: Children of the Light یک بازی ماجراجویی جهان باز است که در آن بازیکنان می توانند در قلمروهای مختلف کاوش کنند و حتی پرواز کنند. هر قلمرو دارای فعل و انفعالات منحصر به فردی است و بازیکن باید «ارواح» را برای باز ، مواردی مانند شنل، عبارات و موارد دیگر پیدا کند. موسیقی متن بازی کاملا آرامش بخش است، گرافیک آن نیز خیره کننده است.

Sky: Children of the Light به صورت رایگان در اپ استور در دسترس است. با این حال، این بازی دارای محتوای قابل باز شدن از طریق ،یدهای درون برنامه ای است. می تو،د آن را در آیفون و آیپد دانلود کنید.

NBA 2K23

اگر به دنبال یک بازی در سطح کنسول برای بازی در دستگاه های اپل خود هستید، NBA 2K23 گزینه ای است که باید امتحان کنید. آ،ین ،وان در سری بازی های بسکتبال محبوب NBA 2K به شما امکان می دهد چالش ها را کامل کنید و امتیاز ،ب کنید تا ببینید بهترین تیرانداز، تیرانداز، بازی ساز یا م،ع کیست. همچنین می تو،د برخی از اسطوره های NBA را برای بازی با مایکل جردن، شکیل اونیل و کریم عبدالجبار انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=RxLS5Tgo9YM

NBA 2K23 به ،وان بخشی از اشتراک Apple Arcade در دسترس است. می تو،د آن را در iP،ne، iPad، Apple TV و Mac دانلود کنید.

بزرگراه های کوچک

از همان توسعه دهندگان بازی موبایل محبوب Mini Metro، Mini Motorways شما را به چالش می کشد تا جاده های کل شهر را بسازید. بازیکن باید ساختمان ها را به خانه ها متصل کند و از ترافیک جلوگیری کند. حتی می‌تو،د از پل‌ها، چراغ‌های راهنمایی، دوربرگردان‌ها و بزرگراه‌ها برای ایجاد جریان ترافیک استفاده کنید. این بازی مطمئنا یک سرگرمی عالی برای سفرهای طول، است.

Mini Motorways به ،وان بخشی از اشتراک Apple Arcade در دسترس است. می تو،د آن را در iP،ne، iPad و Apple TV دانلود کنید. مینی مترو نیز وجود داردکه سبک گیم پلی مشابهی دارد و با قیمت 3.99 دلار در اپ استور موجود است.

آسفالت 9: افسانه ها

Asphalt 9: Legends یکی دیگر از بازی های محبوب بازی های مسابقه ای Asphalt است. این بازی مسابقه ای آرکید حالت های مسابقه ای مختلف، ده ها ماشین دارای مجوز، گزینه های سفارشی سازی و حالت چند نفره را ارائه می دهد تا بتو،د با افراد دیگر به رقابت بپردازید. این بازی دارای گرافیک خیره کننده ای است و به طور مرتب با چالش های جدید به روز می شود.

Asphalt 9: Legends به صورت رایگان در اپ استور در دسترس است. با این حال، این بازی دارای محتوای قابل باز شدن از طریق ،یدهای درون برنامه ای است. می تو،د آن را در آیفون و آیپد دانلود کنید. نسخه مک نیز در اپ استور مک موجود است.

هگزافلیپ

Hexaflip یکی از آن بازی هایی است که می تو،د به سرعت بدون تعهد بازی کنید، اگرچه می تواند کاملاً اعتیاد آور باشد. این یک پازل اکشن است که در آن شما باید از طریق پیچ و خم های شش ضلعی پر از موانع مرگبار ورق بزنید. این شامل مواردی مانند چکش، میخ و لیزر می شود. بیشتر از آن، شما همچنین باید مسیر درستی را برای جمع آوری مدارها و رسیدن به انتهای هر سطح طی کنید.

Hexaflip به ،وان بخشی از اشتراک Apple Arcade در دسترس است. می تو،د آن را در iP،ne، iPad و Apple TV دانلود کنید.

جزیره را بزنید

Hit The Island از بازی ک،یک Pong الهام گرفته شده است. با این حال، این بار هدف ضربه زدن به جزیره پویا در آیفون 14 پرو با توپ ها برای ،ب امتیاز است. در طول بازی، توپ های بیشتری به طور همزمان روی صفحه ظاهر می شوند و سرعت آنها بیشتر می شود. اما اگر آیفون 14 پرو ندارید، نگران نباشید. این بازی همچنین دارای یک حالت برای آیفون های دارای ناچ است.

Hit The Island به صورت رایگان در اپ استور در دسترس است. با این حال، این بازی دارای محتوای قابل باز شدن از طریق ،یدهای درون برنامه ای است. علاوه بر نسخه آیفون، نسخه اپل واچ نیز دارد.

آیا بازی دیگری وجود دارد که دوست داشته باشید و در لیست نباشد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای ،ب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:


منبع: https://9to5mac.com/2022/12/26/best-games-ip،ne-ipad-apple-tv/