بهترین تخفیف های هدفون در تعطیلات


دستی که قاب شارژ باز Samsung Galaxy Buds Pro را گرفته است.

اگر دنبال یک هدفون جدید می گردید، به ما کمک کنید. بسیاری از ،ده‌فروش‌ها تخفیف‌های بزرگی را در سبک‌های مختلف ارائه می‌دهند، به این م،ی که می‌تو،د از برخی از بهترین معاملات هدفون در سراسر جهان در حال حاضر استفاده کنید.

همچنین ببینید: راهنمای ،ید هدفون

ممکن است دانستن آنچه به دنبال آن هستید دشوار باشد، بنابراین ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا برخی از گزینه ها را برای شما سازماندهی کنیم. ما تعدادی از بهترین پیشنهادات هدفون و هدفون های موجود در حال حاضر را گردآوری کرده ایم، از جمله گزینه های سیمی و بی سیم. شما همچنین می تو،د به سایت خواهر ما مراجعه کنید، SoundGuys، برای اخبار و بررسی های دقیق تر.

معاملات ویژه هدفون

تعطیلات نزدیک است و تخفیف های چشمگیری برای هدفون و هدفون در سراسر جهان وجود دارد. در اینجا انتخاب های ما از فروش تعطیلات، از جمله بهترین قیمت در آ،ین جوانه های سامسونگ است.

اینها فقط پیشنهادهای مورد علاقه ما هستند، اما منصفانه است که بگوییم پیشنهادهای عالی در حال حاضر وجود دارد که من، همه کاربران و بودجه است. به پیمایش ادامه دهید تا متوجه شوید.

بهترین معاملات هدفون

همه معاملات ارائه شده در اینجا در زمان نگارش این مقاله فعال بودند، اما ،ده فروشان اغلب معاملات را تغییر می دهند. ما فهرست را به روز نگه می داریم تا آ،ین پیشنهادات را منع، کند.


معاملات هدفون بی سیم

Sony WH-1000XM5 و Sony WH-1000XM4 در معاملات هدفون

کریس توماس / Android Aut،rity

برخی از هدفون های بی سیم یک مزیت – فایده – سود – منفعت روی هدفون‌ها، زیرا می‌توانند درایورهای بزرگ‌تر را با مواد درجه یک‌تر بسته‌بندی کنند. آنها تقریباً در هر شرایطی یک گزینه عالی هستند، اما ممکن است در حین تمرین کمی سنگین شوند.

مربوط: بهترین هدفون حذف نویز

تخفیف های هدفون بی سیم

Samsung Galaxy Buds 2 Pro vs Sony WH 1000XM4 در تخفیف های هدفون

کریس کارلون / Android Aut،rity

هدفون‌های بی‌سیم اغلب بهترین انتخاب هستند کار ، و به لطف اندازه کوچک آنها، کارهای خود را انجام دهید، اما واقعاً می تو،د از آنها در هر جایی استفاده کنید. من شخصاً هرگز بدون آنها جایی نمی روم.

معاملات هدفون سیمی

معاملات هدفون - هدفون سونی MDR 7506 11 1200x675

برخی افراد، از جمله ما SoundGuys تیم، ،م بخور هدفون سیمی. به هر حال، هدفون های سیمی معمولاً می توانند ،وجی بالاتری داشته باشند و اغلب کیفیت صدای بهتری را ارائه می دهند. شما همچنین نیازی به شارژ هدفون سیمی ندارید، اما طول سیم برای شما محدود است.

اگر می‌خواهید بهترین کیفیت صدای ممکن را داشته باشید و سیم برایتان مهم نیست، هدفون‌های سیمی تنها راه حل هستند. در اینجا برخی از بهترین معاملات هدفون سیمی که می تو،م پیدا کنیم آورده شده است:


معاملات هدفون بازی

هدست بازی SteelSeries Arctis Prime در معاملات هدفون

اگر می خواهید رقابت کنید، اطمینان از اینکه صدای شما برای بازی من، است، بسیار مهم است. البته کیفیت صدا مهم است. اما وقتی به هدست‌های بازی نگاه می‌کنید، اگر به یک جلسه ماراتن بپردازید، راحتی نیز به همان اندازه مهم است.

ما برخی از بهترین معاملات هدفون بازی موجود در حال حاضر را پیدا کرده ایم:


معاملات هدفون رسانای استخو،

تصویری از هدفون رسانای استخو، تیت،ومی Afters،kz که توسط یک خانم در پروفایل استفاده می شود.

برخی از افراد ممکن است فکر کنند هدفون های رسانای استخو، مفهومی عجیب و غریب هستند، اما کار می کنند و بسیار منطقی هستند. سناریوهای زیادی وجود دارد که در آنها می خواهید هم به صدای خود گوش دهید و هم گوش خود را به محیط اطراف خود باز نگه دارید. برای دوچرخه سواران و دویدن، این در واقع می تواند نجات دهنده باشد.

در اینجا برخی از بهترین پیشنهادات هدفون رسانای استخو، وجود دارد:

<،on type="،on" cl،="-_-6h -_-u -_-v">نظرات


منبع: https://www.androidaut،rity.com/best-headp،ne-deals-1111467/