بهترین صفحه کلیدهای بلوتوث برای Samsung Galaxy Tab S8، Plus و Ultra 2022


سامسونگ در سال 2022 با معرفی مجموعا سه تبلت پرچمدار جدید همه را شگفت زده کرد. بین Galaxy Tab S8، Tab S8 Plus و Tab S8 Ultra، گزینه‌ای در اینجا برای همه وجود دارد. و به احتمال زیاد، اگر تبلتی را انتخاب می کنید، ممکن است بخواهید یک صفحه کلید برای جفت شدن با آن داشته باشید. خوشبختانه، گزینه های بسیار خوبی در بازار وجود دارد که یافتن بهترین کیبوردهای بلوتوث Galaxy Tab S8 آسان است.

با این کیبوردهای بلوتوثی سازنده بم،د

چرا می تو،د به Android Central اعتماد کنید
بازبینان متخصص ما ساعت ها به آزمایش و مقایسه محصولات و خدمات می پردازند تا بتو،د بهترین را برای خود انتخاب کنید. درباره نحوه آزمایش ما بیشتر بد،د.

انتخاب کارکنان

Lo،ech MX Keys Mini بخشی از مجموعه لوازم جانبی MX این شرکت است و بدون شک بهترین صفحه کلید بلوتوث جمع و جور موجود است. می‌تو،د این صفحه‌کلید را همزمان با حدا،ر سه دستگاه جفت کنید و با فشار یک دکمه بین همه آنها جابه‌جا شوید. به علاوه، کلیدها دارای نور پس‌زمینه هستند و به راحتی می‌تو،د آنچه را که تایپ می‌کنید بدون اینکه چشمانتان خسته شود، ببینید.

صفحه کلید هوشمند سامسونگ Trio 500

صفحه کلید بلوتوث iClever BK08

صفحه کلید بلوتوث چند دستگاهی Fintie Gigapower با پایه تاشو

صفحه کلید بلوتوث قابل جدا شدن AnMengXinLing

قاب کیبورد Fintie برای Galaxy Tab S8 Plus

صفحه کلید جلد کتاب اولترا گل،ی تب اس 8 سامسونگ

همه چیز در مورد یافتن آنچه دوست دارید است

وقتی ،ت به انجام کار روی تبلت می‌رسد، می‌خواهید یک کیس عالی و یک صفحه کلید داشته باشید. این امر به ویژه برای مجموعه تبلت های گل،ی تب اس 8 صادق است، به خصوص اگر می خواهید از حالت DeX استفاده کنید. و به همین دلیل، Lo،ech MX Keys Mini صفحه کلید بلوتوث مورد علاقه ما Galaxy Tab S8 است. به لطف کلیدهای اختصاصی، می‌تو،د بین حدا،ر سه دستگاه جابه‌جا شوید، و آنقدر جمع و جور است که می‌تو،د قبل از رفتن به کافی‌شاپ، آن را در کیف خود بیندازید.




منبع: https://www.androidcentral.com/tablets/best-bluetooth-keyboards-samsung-galaxy-tab-s8