بهترین معاملات تبلت در تعطیلات


صفحه نمایش رنگی Samsung Galaxy Tab S8 Plus

اریک زمان / Android Aut،rity

تبلت‌ها آنطور که برخی پیش‌بینی می‌،د جایگزین لپ‌تاپ‌ها نشده‌اند، اما همچنان ابزارهای محبوبی برای کار و بازی در حال حرکت هستند. اپل به بهبود خط آی پد ادامه می دهد و تبلت های Fire آمازون مانند همیشه مقرون به صرفه هستند. ما برخی از بهترین معاملات تبلت موجود در حال حاضر را برای کمک به انتخاب شما ردیابی کرده ایم.

همچنین ببینید: بهترین راهنمای تبلت

یکی از اولین تصمیماتی که باید بگیرید این است که کدام سیستم عامل را ترجیح می دهید. ما قراردادهای Android و Amazon Fire، iPads و تبلت‌های Windows Surface را گردآوری کرده‌ایم. همچنین می‌تو،د فهرست‌های اختصاصی ما از معاملات Surface و iPad را بررسی کنید، اگر اندروید را به ،وان یک گزینه رد کرده‌اید.

تخفیف های ویژه تبلت تعطیلات

فروش تعطیلات واقعاً یک رویداد چند ماهه در سال های اخیر بوده است و سال 2022 نیز از این قاعده مستثنی نیست. می‌تو،د افت قیمت را از چندین ،ده‌فروش در تبلت‌های برتر مشاهده کنید، از جمله بهترین پیشنهاد تا به امروز در Samsung Galaxy Tab S8 Plus.

در اینجا انتخاب های ما از جمع بندی زیر آمده است:

اگر مدل مورد نظر خود را در اینجا نمی‌بینید، به احتمال زیاد می‌تو،د در پایین‌تر آن را پیدا کنید.

بهترین معاملات تبلت

همه این معاملات در زمان نگارش به صورت زنده بودند، اما سایت هایی مانند آمازون اغلب پیشنهادات خود را تغییر می دهند. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا با یافتن موارد جدید، لیست را با بهترین معاملات تبلت به روز نگه داریم.


معاملات Samsung Galaxy Tab

پنل پشتی سامسونگ گل،ی تب اس 8

اریک زمان / Android Aut،rity

دستگاه‌های سری گل،ی سامسونگ مطمئناً برای لپ‌تاپ‌ها و تلفن‌ها بسیار جذاب هستند و تبلت‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اغلب می‌تو،د جدیدترین چیپ‌ست، رم و فضای ذخیره‌سازی جامد و حتی یک قلم S داخلی برای طراحی پیدا کنید. بسیاری از تبلت های سامسونگ همچنین دارای نمایشگرهای قدرتمند AMOLED این شرکت هستند تا تجربه تماشای واضح و پر جنب و جوشی داشته باشند.

مربوط: بررسی Samsung Galaxy Tab S8 Plus

بهترین گزینه ها را در اینجا بررسی کنید:

معاملات تبلت اپل آیپد

اپل آی پد ایر نسل پنجم 2022 در تخفیف های تبلت

الیور کرگ / Android Aut،rity

بحث ، با اپل به ،وان پادشاه بازی تبلت سخت است. خط آی پد به حدود نیمی از مدل ها افزایش یافته است و هر کدام نقش مهمی را ایفا می کنند. فرقی نمی‌کند iPad Mini فوق‌قابل حمل بخواهید یا iPad Air و iPad Pro قدرتمند، مطمئناً یک تن، کامل پیدا خواهید کرد. البته، شما باید اجازه دهید iOS در قالب iPadOS وارد زندگی شما شود. در اینجا چند انتخاب برتر وجود دارد:

همچنین ببینید: بهترین آیپدها برای ،ید

معاملات تبلت آمازون فایر

Amazon Fire HD 10 Plus در معاملات تبلت

اریک زمان / Android Aut،rity

خط تبلت‌های Fire آمازون یکی از مقرون به صرفه‌ترین راه‌ها برای غوطه‌ور شدن در این تجربه است، با برخی از مدل‌ها که قیمت آن‌ها بسیار کمتر از 100 دلار است. شما می‌تو،د از بین چند سایز – هفت، هشت یا 10 اینچی – انتخاب کنید و همه تبلت‌ها سیستم عامل Fire خود آمازون را اجرا می‌کنند. فروشگاه Google Play آشنا را در اینجا پیدا نخواهید کرد، اما باید بتو،د با برنامه Kindle، Prime Video و موارد دیگر از پس آن بربیایید.

معاملات سرفیس پرو مایکروسافت

تصویر تبلیغاتی Microsoft Surface Pro X

اگر می خواهید به طور جدی لپ تاپ خود را با تبلت جایگزین کنید، خط مایکروسافت سرفیس راه حلی است. آنها اغلب چیپست مبتنی بر موبایل را برای یک پردازنده Core کامل اینتل رها می کنند. همچنین در سری سرفیس پرو، نمایشگرهای 12 اینچی بزرگتر را خواهید دید. Surface Pro X سطح بالا حتی به شما امکان می دهد از اتصال 4G LTE برای کار در حال حرکت استفاده کنید. به معاملات اینجا نگاهی بیندازید:

همچنین ببینید: بهترین معاملات سرفیس پرو

معاملات تبلت لنوو

بهترین معاملات تبلت لنوو Yoga Smart Tab mode

لنوو برای به دست آوردن سهم بازار در دنیایی که فضای گران‌قیمت تحت سلطه سامسونگ و اپل است و آمازون گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه اندروید را اشغال کرده است، تلاش کرده است. با این اوصاف، تبلت‌های لنوو هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه دارند، با قیمت‌هایی که در بسیاری از مدل‌ها به فروش می‌رسد.

مربوط: بررسی Lenovo Tab P12 Pro

در اینجا برخی از گزینه های بهتر وجود دارد:


خوب، این تقریباً برای لیست بهترین معاملات تبلتی که می‌تو،م پیدا کنیم، انجام می‌شود. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا لیست را به روز نگه داریم، اما فراموش نکنید که برخی از مقالات دیگر ما را بررسی کنید اگر هنوز تصمیم دارید.

<،on type="،on" cl،="-_-vi -_-I -_-J">نظرات


منبع: https://www.androidaut،rity.com/best-tablet-deals-1117141/