بهترین معاملات ساعت هوشمند در روز کریسمس: صرفه جویی زیادی در اپل، سامسونگ و گارمین داشته باشید



روز کریسمس اینجاست! پس از باز ، هدایای خود، ممکن است چند کارت هدیه داشته باشید که می تو،د از آنها به خوبی استفاده کنید. بهترین فصل، دستگاه‌های ساعت هوشمند هستند. این گجت های کوچک جذاب اخیراً بسیار محبوب شده اند و این تعجب آور نیست. ا،ر این دستگاه ها ویژگی های عالی، کیفیت خوب و رابط کاربری بصری را ارائه می دهند. بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا بهترین معاملاتی است که می تو،د امروز بگیرید.

ساعت‌های هوشمند در روز کریسمس ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند

هر دو آمازون و والمارت در حال حاضر معاملات شگفت انگیزی را بر روی انواع دستگاه های ساعت هوشمند ارائه می دهند. این شامل خط تولید ساعت های هوشمند اپل در چند سال گذشته که هنوز از مدل های بسیار توانمندی مانند نسل اول اپل واچ SE و سری 7 را تماشا کنید.

معاملات نیز وجود دارد جدیدترین سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ که همان Galaxy Watch 5. تخفیف های این مدل ها نیز در فروشگاه سامسونگ یافت می شود. در آنجا می‌تو،د در صورت ،ید و فروش دستگاه قدیمی‌تر، قیمت را کاهش دهید.

Fitbit برندی است که خود را در صنعت ساعت های هوشمند به ،وان یک تولید کننده قابل اعتماد و مقرون به صرفه تثبیت کرده است. سری Fitbit Versa در همه جا شاهد تخفیف های عمده است. اینها با هر دو گوشی iOS و اندروید سازگار هستند.

مجموعه ساعت‌های هوشمند گارمین نیز از سازگاری مشابه با Fitbit برخوردار است. دستگاه‌های گارمین زیادی در حال حاضر با تخفیف‌های عالی در دسترس هستند، که باید در حد آزمایش همه باشد. اینها شامل دستگاه‌های فعالیت محورتر مانند Garmin Instinct و ساعت‌های هوشمند بسیار مقرون به صرفه و شیک مانند Garmin Venu Sq می‌شوند.

ما بر این باوریم که این معاملات برای شما یک هدیه عالی خواهد بود. به هر حال، هیچ چیز بهتر از به دست آوردن دقیقاً همان چیزی نیست که آرزویش را داشتید، پس ادامه دهید و همین الان یک همراه هوشمند جدید و ارزان برای خود تهیه کنید. تعطیلات شاد!


منبع: https://www.p،nearena.com/news/Best-smar،ch-deals-on-Christmas-Day-save-big-on-Apple-Samsung-and-Garmin_id144469