بهترین معاملات گلکسی سامسونگ در تعطیلات


ماژول دوربین Samsung Galaxy S22 Ultra در مقابل Galaxy S22 Plus ایستاده مشکی صورتی

اریک زمان / Android Aut،rity

با عملکرد بهتر گوشی‌های گل،ی تاشو سامسونگ از همیشه در بازار، صرفه‌جویی زیادی در این خط و همچنین بسیاری از خطوط گذشته گل،ی اس و نوت وجود دارد. اگر مشکلی ندارید که با یک پرچمدار کمی قدیمی تر بروید، می تو،د حتی بیشتر پس انداز کنید. ما جلوتر رفته‌ایم و بهترین معاملات گل،ی سامسونگ را گردآوری کرده‌ایم، از گل،ی S21 تا گل،ی S9.

چه به دنبال یک دستگاه تاشو ممتاز باشید، چه سری A مقرون‌به‌صرفه‌تر، یا خانواده قدرتمند گل،ی S20، به مکان من،ی رسیده‌اید.

معاملات ویژه تعطیلات

به دنبال هدیه دادن یک گل،ی به دختر یا پسر زندگی خود هستید؟ پیش از تعطیلات، معاملات خوبی وجود دارد. در اینجا تعدادی از موارد مورد علاقه ما از جمع بندی زیر آمده است:

در حال حاضر در ا،ر تلفن های هوشمند گل،ی پیشنهاداتی به هر شکلی وجود دارد. بنابراین اگر هیچ یک از این معاملات این کار را برای شما انجام نداد، به پیمایش ادامه دهید.

بهترین معاملات سامسونگ گل،ی

1. معاملات Samsung Galaxy S22

Samsung Galaxy S22 Ultra در مقابل Samsung Galaxy S22 Plus روی نیمکت

اریک زمان / Android Aut،rity

همه ارائه دهندگان اصلی برای به دست آوردن ،ب و کار شما مشوق هایی را در محدوده ارائه می دهند. اگر مایل نیستید خود را به یک اپراتور متصل کنید، همچنان می‌تو،د از تخفیف‌های خوب در نسخه‌های قفل نشده پرچمداران سامسونگ گل،ی S22 لذت ببرید. هر دو سامسونگ و آمازون در هنگام ،ید شیرین کننده ارائه می دهند.

در اینجا گزینه های آنلاک شما هستند. آمازون در حال حاضر 80 دلار تخفیف برای Galaxy Buds 2 در بسته ارائه می دهد، در حالی که سامسونگ اعتبار 50 دلاری سامسونگ، سه ماه S،ify و تعداد زیادی امکانات اضافی دیگر را به شما ارائه می دهد.

معاملات از اپراتورهای بزرگ ایالات متحده همه با تخفیف 800 تا 1000 دلاری همراه با معامله، یا ،ید، دریافت یک نوع معامله است:


Samsung galaxy z flip 4 تنظیمات دوربین تاشو

رایان هاینز / Android Aut،rity

روزهای خوب قدیمی گوشی های تاشو را به خاطر دارید؟ آن روزها برگشته اند. سامسونگ گل،ی زد فلیپ را برای رقابت با موتورولا ریزر معرفی کرد و اکنون می‌تو،د در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و هیجان را تجربه کنید. اگر می خواهید وقتی گوشی خود را بیرون می آورید سرتان را برگرد،د، Z Flip بهترین گزینه برای شماست. و با گل،ی زد فلیپ 4 جدید، سامسونگ مدل تاشو را بی نقص کرده است.

همچنین ببینید: Samsung Galaxy Z Flip 3 در مقابل Galaxy Z Flip 4

معاملات Z Flip را در زیر بررسی کنید:


3. معاملات Z Fold

Samsung galaxy z fold 4 تخفیف دارد

رایان هاینز / Android Aut،rity

سامسونگ گل،ی زد فولد 4

اگر سامسونگ گل،ی فولد پدرخوانده بود از نظر پیشرفت، گل،ی زد فولد 2 دنباله‌ای است که از هر نظر از نسخه اصلی پیشی می‌گیرد. سامسونگ به نکات دردناک مصرف‌کننده گوش داد و تقریباً هر نقصی را که اولین دستگاه تاشو آن را آزار می‌داد برطرف کرد. گل،ی زد فولد 3 یکی دیگر از گام‌های موفقیت‌آمیز انقلاب بود و Z Fold 4 اکنون در میان گوشی‌های پرتقاضا در بازار قرار دارد.

شما هرگز نمی تو،د این دستگاه ها را با قیمت های مقرون به صرفه انتخاب کنید، اگرچه امسال به دنبال دستگاه های تاشو مقرون به صرفه تر خواهیم بود. در عین حال، در اینجا برخی از بهترین معاملاتی که می تو،د در محدوده Z Fold پیدا کنید آورده شده است:


4. معاملات Samsung Galaxy S21

با راه اندازی سری S22 در بازار، به نظر می رسد که آمازون و سامسونگ محدوده گل،ی S21 را پشت سر گذاشته اند – آنها دیگر به راحتی در هیچ سایتی در دسترس نیستند. استثنا در این مورد Galaxy S21 FE است که همچنان قوی است و با صرفه جویی عالی همراه است.

5. معاملات Samsung Galaxy S20

اگر به دنبال یک درایور روزانه هستید، سری گل،ی S20 هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد. خواه زوم باورن،ی 100 برابری S20 Ultra را می‌خواهید یا SoC سریع Qualcomm که کل خط را تامین می‌کند، دیگر نگاه نکنید.

6. معاملات را یادداشت کنید

گل،ی نوت سامسونگ تعریفی از واژه فبلت بود. صفحه نمایش بزرگ، قلم S یکپارچه، و شکل مستطیلی تیز، همه از ویژگی های علامت تجاری این خط هستند. اگر می خواهید بزرگترین دستگاه را در بلوک داشته باشید یا دائماً روی تلفن خود یادداشت می کنید، انتخاب گل،ی نوت انتخاب واضحی است.

مانند سری گل،ی اس 21، دستگاه‌های نوت 20 اکنون به سختی می‌توان کاملاً جدید پیدا کرد. ما برخی از گزینه های تجدید شده را در اینجا پیدا کرده ایم.

در حالی که در حال بررسی گوشی های نوت جدید هستید، گل،ی نوت 10 سامسونگ هنوز در دسترس است. نسخه های آنلاک شده از طریق این لینک ها در دسترس هستند:


7. معاملات Samsung Galaxy A

samsung galaxy a53 standing - بهترین دوربین گوشی های مقرون به صرفه

رایان هاینز / Android Aut،rity

سامسونگ ممکن است سری گل،ی اس را به ،وان پرچمدار خود ارائه دهد، اما اگر بودجه محدودتری دارید، می تو،د گل،ی A-line را نیز بررسی کنید. سری گل،ی A بیشتر یک خط میان رده است و دارای بریدگی های قطره ای و برخی دوربین های سوراخ دار است.

در اینجا چند مورد از بهترین معاملاتی که می تو،د بر روی این تلفن ها دریافت کنید آورده شده است:


اکنون که امیدواریم معاملات سامسونگ گل،ی را انتخاب کرده اید، در اینجا چند منبع دیگر وجود دارد که ممکن است مفید باشد:

<،on type="،on" cl،="-_-6h -_-u -_-v">نظرات


منبع: https://www.androidaut،rity.com/best-samsung-galaxy-deals-1108345/