بهترین معاملات VPN: آخرین فرصت فروش سایبری دوشنبه در VPN های برتر، از 2 دلار در ماه شروع می شود


VPN یک ابزار ضروری برای محافظت از حریم خصوصی شما به صورت آنلاین است. ما برخی از آنها را جمع آوری کرده ایم بهترین VPN ها در بازار است و اکنون ما برخی از بهترین معاملات VPN را در ساعات پای، پیدا کرده ایم دوشنبه سایبری.

دلایل خوبی برای استفاده از شبکه خصوصی مجازی وجود دارد. برای مثال، آیا می‌دانستید که ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی شما تا حد امکان داده‌های بیشتری را در مورد فعالیت دیجیتال شما جمع‌آوری می‌کند؟ یک 2021 گزارش کمیسیون تجارت فدرال اشاره کرد که ISP های پیشرو داده های کاربر را در مورد موضوعات شخصی مانند نژاد، گرایش ، و مکان واقعی جمع آوری کرده اند. آنها آن را ،یب کرده اند، به آن ارجاع داده اند و با شرکای شخص ثالث به اشتراک گذاشته اند. بله

خوشبختانه، یک VPN راهی آسان برای افزایش حریم خصوصی و امنیت آنلاین خود را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر ارائه یک “تونل” امن تر و خصوصی به مقصد آنلاین خود، یک VPN همچنین می تواند به شما اجازه دهد مکان خود را به طور مجازی به شهر یا کشور دیگری منتقل کنید – اگر به دنبال دور زدن قو،ن سانسور محلی هستید، یک امتیاز خوب است. امتحان کنید لوح های مختلف از پیشنهادات رسانه جریان در مناطق مختلف

اولین چیزی که به شما یادآوری می کنیم این است خدمات رایگان VPN ارزش ریسک ، را ندارند در بیشتر موارد، آنها همان بازی جمع آوری و فروش داده های شما را انجام می دهند. خبر خوب این است که در حال حاضر برخی از معاملات عالی VPN در دسترس هستند، با قیمت هایی که در صورت پیش پرداخت برای یک یا دو سال خدمات، از مبلغی کمتر از 2 دلار در ماه شروع می شود. ما تعدادی از رهبران بازار را آزمایش کرده ایم و توصیه های خود را برای بهترین معاملات VPN در زیر جمع آوری کرده ایم. فقط چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • برخی از این پیشنهادات دارای ساعت شمارش مع، هستند که می گوید معاملات VPN “امروز” به پایان می رسد. اینها معمولاً تاکتیک های بازاریابی هستند که هیچ ارتباطی با تاریخ پایان واقعی معامله ندارند.
  • وقتی متوجه تغییری شدیم، قیمت‌های فروش را به‌روزرس، می‌کنیم، بنابراین حتماً مرتباً بررسی کنید.
  • ZDNet Academy (تامین کننده قرارداد KeepSolid VPN) ،ده فروش داخلی ZDNet، سایت خواهر CNET است.
  • صنعت VPN در سال گذشته دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است هر سه انتخاب برتر VPN ما تغییرات عمده را اعلام می کند در مالکیت شرکتی در ماه دسامبر، ExpressVPN اعلام کرد که رسماً به فناوری Kape Technologies پیوسته است، شرکتی که قبلاً چندین VPN دیگر را در اختیار دارد و دارد نگر، های مربوط به حریم خصوصی را در گذشته مطرح کرده است. در ماه فوریه، NordVPN و Surfshark اعلام ،د که این دو شرکت در حال ادغام هستند، اگرچه آنها به طور مستقل به کار خود ادامه می دهند. ما از آن زمان داده ایم ExpressVPN، NordVPN و Surfshark بررسی های تازه با توجه به این تغییرات، و ما همچنان به ارزیابی فعال سایر خدمات VPN نیز ادامه می دهیم. رتبه‌بندی‌های ما نیز ممکن است تغییر کنند، زیرا آ،ین یافته‌های ما را منع، می‌کنند.
  • بیشتر این پیشنهادات زیر برای اشتراک های دو ساله یا بیشتر است، که زمان زیادی است تا خود را به سرویسی متصل کنید که می تواند مالکیت (به بالا را ببینید) یا شرایط خدمات را تغییر دهد یا حتی یک حادثه امنیتی داشته باشد. در حالی که ا،ر خدمات در ابتدا دارای یک خط مشی لغو رایگان 30 روزه هستند، قبل از ثبت نام برای تعهد طول، مدت، حتما شرایط خدمات را بررسی کنید.

معاملات Cyber ​​Monday VPN: آزمایش شده و توصیه شده است

VPN های این گروه اول نیز جزو پنج برتر فعلی ما هستند بهترین انتخاب های VPN. به این ترتیب، ما می تو،م آنها را به طور گسترده توصیه کنیم – البته با اخطارهای ذکر شده. همانطور که گفته شد، چشم انداز مالکیت در حال تغییر سریع در فضای VPN ممکن است همچنان همه چیز را متز،ل کند، اما با کشف موارد بیشتر به به روز رس، آن ادامه خواهیم داد.

Surfshark

دستگاه ها: نامحدود

سیاست بازپرداخت: قابل استرداد کامل به مدت 30 روز

Surfshark یک تازه وارد در فضای VPN است، اما به سرعت به دلیل سرعت خود شناخته شده است، به همین دلیل یکی از بهترین انتخاب های کارشناسان VPN ما است. Surfshark همچنین از دستگاه های نامحدود پشتیب، می کند که برای خانواده های بزرگ عالی است. اگر در حال حاضر 26 ماه از Surfshark VPN را انتخاب کنید، فقط 2.05 دلار در ماه پرداخت خواهید کرد که پیش پرداخت آن 53.28 دلار است. به خاطر داشته باشید که این قرارداد برای دو سال خدمات با دو ماه دسترسی “رایگان” اضافی است که فقط هزینه کلی هر ماه را کاهش می دهد. توجه داشته باشید که Surfshark اخیراً با رقیب NordVPN ادغام شده است، اگرچه این شرکت ها تاکنون به طور مستقل به فعالیت خود ادامه داده اند. بررسی Surfshark ما را بخو،د.

NordVPN

دستگاه ها: حدا،ر شش

سیاست بازپرداخت: قابل استرداد کامل به مدت 30 روز

NordVPN که یک صنعت سنگین وزن است و همچنان یکی از برترین انتخاب های CNET است، برنامه اشتراک دو ساله خود را 55٪ تخفیف می دهد و سه ماه اضافی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. شما معادل 3 دلار در ماه (با پیش پرداخت 80.73 دلار) برای 27 ماه خدمات پرداخت خواهید کرد. سه ماه دسترسی “رایگان” هزینه کلی هر ماه را کاهش می دهد، اما پس انداز را در طول، مدت 27 ماهه پخش می کند. این طرح یک ساله نیز با تخفیف 4.49 دلار در ماه، هرچند نه چندان تند، تخفیف دارد. (دوباره توجه داشته باشید که NordVPN و Surfshark اخیراً ادغام شده اند اما تاکنون به طور مستقل به کار خود ادامه داده اند.)

بررسی NordVPN ما را بخو،د.

IPVanish

دستگاه ها: نامحدود

سیاست بازپرداخت: قابل استرداد کامل به مدت 30 روز

با یکی از بهترین رابط های کاربری در این زمینه، طبق نظر بازبینی کننده ما، IPVanish برای ،، که می خواهند تنظیمات را سفارشی کنند و ،، که تازه وارد VPN شده اند خوب است. اگر این اولین بار است که در rodeo شرکت می کنید و می خواهید بیشتر در مورد این فناوری بد،د، IPVanish یک سرویس قابل اعتماد با منحنی یادگیری ملایم است. به طور معمول IPVanish 90 دلار در سال است، اما این معامله یک سال IPVanish را تنها با 48 دلار (4 دلار در ماه) به شما می دهد. این یکی از ارزان ترین معاملات بدون تعهد چند ساله است. توجه داشته باشید که IPVanish متعلق به Ziff Davis مستقر در ایالات متحده است، که اگر شما یک کاربر متمرکز بر امنیت هستید ممکن است نگران کننده باشد. بررسی IPVanish ما را بخو،د.

ProtonVPN

دستگاه ها: تا 10

سیاست بازپرداخت: قابل استرداد کامل به مدت 30 روز

با ProtonVPN با 4 دلار در ماه از شبکه خارج شوید، برای دو سال و نیم خوب است. به خاطر داشته باشید که این معامله به صورت دو ساله با قیمت 120 دلار صورت‌حساب می‌شود، اما در واقع شش ماه دسترسی «رایگان» به شما می‌دهد، که هزینه هر ماه را کاهش می‌دهد، اما پس‌انداز را در طول،‌مدت 30 ماهه پخش می‌کند. ProtonVPN Plus (طرح پولی) هیچ محدودیت داده یا محدودیت سوئیچ سرور ندارد. سهولت استفاده، پشتیب، Tor و ویژگی مسدود ، تبلیغات، ProtonVPN را مورد علاقه بسیاری از کاربران قرار داده است. همچنین می تو،د برنامه یک ساله را با قیمت 5 دلار در ماه (با صورتحساب 72 دلار) انتخاب کنید. برای دسترسی به بزرگترین پس انداز، گزینه برنامه دو ساله را انتخاب کنید. بررسی ProtonVPN ما را بخو،د.

ExpressVPN

ExpressVPN همچنان در صدر فهرست بهترین VPN های ما قرار دارد و می تو،د با رفتن به برنامه 12 ماهه آن که در آن سه ماه خدمات اضافی را به صورت رایگان دریافت می کنید، در اشتراک کمی صرفه جویی کنید و هزینه ماهانه معادل را به فقط کاهش دهید. 6.67 دلار (به ،وان 100 دلار پیش پرداخت). باز هم، آن سه ماه دسترسی “رایگان” فقط هزینه کلی در ماه را کاهش می دهد، اما پس انداز را در طول، مدت 15 ماهه پخش می کند. ما VPN ها را بر اساس عملکرد کلی آنها در سه دسته اصلی ارزیابی می کنیم: سرعت، امنیت و قیمت. Express ارزان‌ترین نیست، اما یکی از سریع‌ترین‌ها و تا کنون، امن‌ترین است – حتی پس از ،ید توسط Kape Technologies. بررسی ExpressVPN ما را بخو،د.

معاملات اضافی Cyber ​​Monday VPN

ما یا به طور کامل VPN های زیر را آزمایش نکرده ایم، یا فقط آنها را به صورت حکایتی آزمایش کرده ایم. بنابراین ما فقط می‌تو،م آن‌ها را برای استفاده معمولی، مانند دور زدن محدودیت‌های جغرافیایی هنگام پخش رسانه، توصیه کنیم.

KeepSolid VPN

دستگاه ها: تا 5 (برای 40 دلار) یا 10 (برای 60 دلار)

سیاست بازپرداخت: قابل استرداد به ،وان اعتبار فروشگاه به مدت 15 روز پس از ،ید در صورت عدم استفاده

اگر مستقیماً آن را از KeepSolid ،یداری کنید، طرح نامحدود KeepSolid ماهیانه 10 دلار هزینه دارد. از طریق آکادمی ZDNet – ،ده‌فروش داخلی ZDNet، سایت خواهر CNET – می‌تو،د اشتراک مادام العمر VPN Unlimited را تنها با 40 دلار دریافت کنید. همچنین می‌تو،د تنها با 20 دلار بیشتر به طرح 10 دستگاهی ارتقا دهید. ما به طور رسمی KeepSolid را بررسی نکرده‌ایم، اما اینطور است سیاست های حفظ حریم خصوصی و عدم ورود به سیستم به طور کلی با آنچه ما دوست داریم مطابقت دارند. یک آزمایش غیررسمی قبلی که ما انجام دادیم شامل بازتاب هایی در مورد سرعت KeepSolid بود (اما آن آزمایش چندی پیش انجام شد).

PureVPN

دستگاه ها: تا 10

سیاست بازپرداخت: قابل استرداد کامل به مدت 31 روز

اگر در بازار یک VPN ساده و بدون بر،ب قیمت بزرگ هستید، PureVPN گزینه مقرون به صرفه دیگری را ارائه می دهد. با ناوگان سرور جامد بیش از 6500 در 78 کشور، PureVPN خدمات قابل اعتمادی را وعده می دهد، اگرچه ما فرصت تأیید را نداشته ایم. چیز دیگری که در اینجا باید رد کرد: PureVPN بود توسط سایت خواهر ما ZDNet گزارش شده است از آنجایی که در سال 2018 در یک پرونده سایبری، گزارش‌های فقط مهر زم، را به FBI ارائه کرده است. PureVPN از آن زمان عمل ثبت مهر زمان را متوقف کرده و تحت بازرسی شخص ثالث قرار گرفته است تا اطمینان حاصل شود که به سیاست عدم ورود به سیستم خود پایبند است. در حال حاضر یک معامله با قیمت 1.66 دلار در ماه برای یک سال (20 دلار پیش از آن) وجود دارد یا می تو،د طرح 24 ماهه (به علاوه سه ماه رایگان) را با مبلغی معادل 2 دلار در ماه انتخاب کنید.

Atlas VPN

دستگاه ها: نامحدود

سیاست بازپرداخت: قابل استرداد کامل به مدت 30 روز

Atlas VPN یک VPN مقرون به صرفه است که هدف آن کاربران عادی است که نیازهای اصلی آن پخش ویدئو و اشتراک فایل P2P است. تمام ویژگی‌هایی که از VPN انتظار دارید، مانند رمزگذاری قوی، سیاست عدم ورود به سیستم و سوئیچ کشتن شبکه را دارد. ناوگان سرور Atlas VPN در حال حاضر حدود 700 نفر در 28 کشور جهان است که از ارائه دهندگان اصلی VPN کوچکتر است. سرویس بود توسط رقیب NordVPN به دست آمده است سال گذشته، به طوری که ممکن است شرایط خدمات را در آینده تغییر دهد. با این حال، از آنجایی که ما قبلاً Nord را دوست داریم، امیدواریم این یک گام به جلو باشد، نه یک گام به عقب. (اطلس یک نسخه رایگان ارائه می دهد، اگرچه ما همیشه به شما پیشنهاد می کنیم از آن ها دوری کنید.) از کد استفاده کنید BLACKFRIDAY2022 هنگام پرداخت، 30 ماه Atlas VPN را با حدود 1.64 دلار در ماه (49 دلار پیش پرداخت) دریافت کنید. به خاطر داشته باشید که این قرارداد به ،وان دو سال خدمت مح،ه می شود، اما شش ماه “رایگان” هزینه هر ماه را کاهش می دهد و پس انداز را در طول، مدت 30 ماهه پخش می کند.

توصیه های بیشتر VPN


منبع: https://www.cnet.com/deals/best-vpn-deals-last-chance-cyber-monday-sales-on-top-vpns-s،ing-at-2-a-month/#ftag=CAD-01-10aai3d