بهترین گوشی‌های تاشو در سال 2022: Samsung Galaxy Z Fold، Z Flip، Moto Razr


گوشی های تاشو چند سالی است که با ما همراه بوده اند. در حالی که آن‌ها در جریان اصلی پذیرش قرار نگرفته‌اند، به ،وان دستگاه‌های هیجان‌انگیز و آینده‌نگر دیده می‌شوند که از تلفن‌های معمولی متمایز هستند. بازار گوشی های تاشو با هر دوی آن ها تحت سلطه سامسونگ است گل،ی زد فولد 4 و Z Flip 4 ارائه اشکال مختلف تاشو برای وسوسه ، شما برای جدا شدن از پول نقدتان. اما این تنها شرکت حاضر در بازی نیست، موتورولا نیز نسخه تازه‌سازی شده تاشو خود را عرضه کرده است. ریزر تلفن.

گوشی های دیگری هوآوی، اوپو و شرکت های دیگر وجود دارند، اما این گوشی ها بیشتر مختص بازار چین هستند. و در حالی که هر دو اپل و گوگل در طول سال ها حق ثبت اختراع را برای نمایشگرهای تاشو خود ثبت کرده اند، ما هنوز شاهد آیفون یا گوشی پی،ل تاشو نیستیم.

تلفن های تاشو که ما انجام می دهیم در دو نوع اصلی عرضه می شوند. تلفن‌های candybar که برای تبدیل شدن به دستگاه‌هایی با اندازه تبلت بزرگ‌تر (مانند Galaxy Z Fold 4) باز می‌شوند یا تلفن‌های candybar که از وسط تا می‌شوند تا کوچک‌تر و جیبی‌تر شوند (مانند Galaxy Z Flip 4 و Moto Razr 2022). به دلیل فناوری جدید، همه گوشی‌های تاشو گران‌تر از گوشی‌های هوشمند معمولی‌شان هستند، اما اگر می‌خواهید وقتی گوشی خود را بیرون می‌آورید و آن را از وسط خم می‌کنید، سرتان را بچرخ،د، ارزش بررسی دارند.

پس در اینجا بهترین موارد دلخواه ما وجود دارد که می تو،د اکنون ب،ید:

جیمز مارتین / CNET

گل،ی زد فولد 4 که معمولاً 1800 دلار قیمت دارد، هنوز هم قیمتی قابل توجهی بیشتر از گوشی معمولی شما دارد. اما آ،ین نسخه کتاب تاشو سامسونگ مملو از پیشرفت‌های کوچکی است که تجربه کلی بسیار دلپذیرتری را به همراه دارد. لولا نازک‌تر است، دستگاه سبک‌تر است و صفحه‌نمایش کاور پهن‌تر است و استفاده از آن به‌،وان گوشی در حالت بسته، طبیعی‌تر است. این بالاتر از سایر ارتقاءهای معمول است، مانند دوربین بهتری که شبیه به گل،ی S22 است و یک پردازنده جدید. منتقد ما پاتریک هالند آن را “تبلت اندرویدی مورد علاقه خود” نامید.

اگر قبلا Z Fold 3 دارید، ارزش ارتقاء آن را ندارد. اما اگر مایل به هزینه های کلان هستید (یا می تو،د یک معامله خوب پیدا کنید) و به تلفنی علاقه مند هستید که بتواند به ،وان تبلت نیز دوام بیاورد، Z Fold 4 راهی برای رفتن است.

بررسی Samsung Galaxy Z Fold 4 ما را بخو،د.

پاتریک هالند/CNET

Samsung Galaxy Z Flip 4

بهترین گوشی جمع و جور تاشو

سامسونگ گل،ی زد فلیپ 4 با شکلی که روی خود تا می‌شود و به مربع کوچک‌تر تبدیل می‌شود، ردپایی بسیار فشرده‌تر از Z Fold 4 ارائه می‌کند. این باعث می‌شود در زم، که از آن استفاده نمی‌کنید، راحت‌تر در یک جیب محکم بچرخید، اما همچنان تا می شود تا در صورت نیاز صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی را ارائه دهد.

مانند Z Fold 4، Flip line نیز طی سال‌ها با بهبود سیستم لولای خود و کاهش علائم چین در نمایشگر خود، اصلاحاتی را تجربه کرده است. همچنین دارای یک سیستم دوربین جدید به همراه یک صفحه نمایش بیرونی بزرگتر است که اعلان های دریافتی را نشان می دهد.

مطمئناً گران است و عمر باتری آن می تواند بهتر باشد، اما یک تلفن سرگرم کننده است و ما از استفاده از آن لذت برده ایم.

پاتریک هالند/CNET

Galaxy Z Flip 3 سامسونگ جدیدترین نسخه نیست، اما ورود Z Flip 4 به م،ای تخفیف بر روی Z Flip 3 موجود بود. با شروع از 724 دلار، Flip 3 مقدار زیادی از قیمت اولیه 900 دلاری خود را کاهش می دهد. این مدل 2021 دارای ویژگی هایی مانند اتصال 5G، پردازنده قوی و طراحی آلومینیومی است که به آن احساس استحکام می بخشد.

این گوشی بسیار ارزان‌تر از Z Flip 4 فعلی 800 دلاری نیست، اما اگر به دنبال یک گوشی تاشو با کمی تعویض اضافی هستید، ارزش بررسی ، را دارد.

بررسی Samsung Galaxy Z Flip 3 ما را بخو،د.

Motorola Razr (2022)

به روز رس، جدید به یک تاشو جامد

ما گوشی قبلی موتورولا ریزر را در سال 2020 بررسی کردیم و از طراحی نرم و مک،زم تا شدن آن خوشمان آمد. این گوشی در سال 2022 با به روز رس، داخلی، سیستم دوربین جدید و نمایشگر بزرگتر به روز رس، جدیدی دریافت کرد.

و در حالی که این گوشی برای بازار چین معرفی شده است، ریزر 2022 نیز در وب سایت بریت،ا به همراه بر،ب قیمت 950 پوند (1160 دلار) درج شده است، بنابراین به نظر می رسد این گوشی عرضه گسترده تری داشته باشد.

ما هنوز به این گوشی دست پیدا نکرده‌ایم، بنابراین نمی‌تو،م بگوییم که آیا به‌روزرس،‌ها آن را شایسته پول شما کرده است یا خیر، اما ارزش آن را دارد که در نظر داشته باشید، به خصوص اگر قصد ،ید مدل قدیمی‌تر را دارید. با اعلام جزئیات بیشتر، این فهرست را به روز خواهیم کرد.

در حالی که Moto Razr 5G 2020 ممکن است با مدل جدید 2022 جایگزین شده باشد (به بالا مراجعه کنید)، مدل موجود قیمت آن به سطوح بی سابقه کاهش یافته است. شما می تو،د آن را مستقیماً با قیمت 600 دلار از موتورولا تهیه کنید، که صرفه جویی بزرگی نسبت به قیمت اولیه 1400 دلاری آن است و آن را به ارزان ترین تلفن تاشوی تبدیل می کند که می تو،د در حال حاضر ب،ید.

و اگر مصمم هستید که یک گوشی تاشو با بودجه کمی داشته باشید، با وجود سنش، هنوز هم ارزش آن را دارد که در نظر بگیرید. هنگامی که برای اولین بار به دستمان رسید، طراحی آن را دوست داشتیم و اتصال 5G آن به این م،ی است که آماده است تا از آن سرعت های فوق العاده سریع داده استفاده کند.


منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/best-foldable-p،nes/#ftag=CAD-01-10aai3d