بهترین گوشی های ارزان سامسونگ 2022


سامسونگ تا حد زیادی به ،وان پیشرو در صنعت گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود و یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی را به طور کلی ارائه می‌کند، اما وقتی ،ت به یافتن بهترین گوشی‌های سامسونگ با بودجه می‌رسد، گزینه‌های بسیار کمی وجود دارد. با گزینه هایی مانند Galaxy A32 5G، طراحی مدرن و سخت افزار قابل اعتمادی دریافت می کنید. در مورد گوشی های سامسونگ که می تو،د با کمتر از 300 دلار در سال 2022 تهیه کنید، اینها بهترین ها هستند.

بیشتر ،ج نکن! اینها بهترین گوشی های سامسونگ ارزان قیمت هستند

بررسی سامسونگ گل،ی A32

(اعتبار تصویر: Apoorva Bhardwaj / Android Central)

سامسونگ گل،ی A32 5G

بهترین گوشی سامسونگ با بودجه کلی

برگه مشخصات عالی

عمر باتری درخشان

چهار دوربین در پشت

پشتیب، از دو سیم کارت با پشتیب، از 5G

حافظه قابل ارتقا تا 1 ترابایت

بدون رتبه رسمی مقاومت در برابر آب

پنل LCD TFT 60 هرتزی خیلی خوب نیست

حمل و نقل با بسیاری از bloatware

اگر می خواهید یک تجربه در سطح پرچمدار بدون پرداخت قیمت پرچمدار داشته باشید، گل،ی A32 5G عالی است. این گوشی تا 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قابلیت افزایش تا 1 ترابایت، یک حسگر اثرانگشت کناری و چهار دوربین با قابلیت مدیریت ع،‌های مختلف دارد. از نظر طراحی شباهت های زیادی به گل،ی A52 خارق العاده دارد و آن را به یک انتخاب خوب تبدیل می کند.

شاید حتی هیجان انگیزتر از تنظیمات دوربین چهارگانه، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد. این باتری عظیم همراه با چیپست میان رده مدیاتک Dimensity 720 5G بسته به میزان استفاده شما تا 20 ساعت عمر باتری یا بیشتر را در اختیار شما قرار می دهد.

از جنبه منفی، شما مجبور خواهید بود از شارژ سیمی قدیمی خسته کننده استفاده کنید، زیرا هیچ شارژ بی سیم با A32 5G در دسترس نیست. سامسونگ همچنین تصمیم گرفت که رتبه IP رسمی را برای مقاومت در برابر آب یا گرد و غبار درج نکند، بنابراین شما نمی تو،د آن را برای شنا کنید. بعلاوه، شما باید به پنل LCD کمتر TFT نسبت به AMOLED عالی 90 هرتزی در نوع بین المللی بسنده کنید.

سامسونگ گل،ی A03s

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

سامسونگ گل،ی A03s

بهترین گوشی هوشمند برای اولین بار

با اندروید 11 عرضه می شود

سیستم دوربین سه گانه

حافظه MicroSD

حسگر اثر انگشت در کنار

جک هدفون

32 گیگابایت حافظه پایه

3 گیگابایت رم

عملکرد ،ل کننده و کند

گل،ی A03s با صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ LCD خود یک پله بالاتر از پایین بدنه است. در همین حال، طراحی ک،یک گوشی هوشمند مانند صفحه نمایش، حاشیه ها، بدون دکمه هوم را حفظ می کند. گل،ی A03s چیزی است که برای ،، که جدیدترین و بهترین‌ها را نمی‌خواهند جذاب خواهد بود، بلکه چیزی است که از سامسونگ آشنا به نظر می‌رسد.

سامسونگ امکان افزایش فضای ذخیره سازی پایه را با کمک کارت microSD فراهم کرد. همچنین یک دوربین جلوی 5 مگاپی،لی با سیستم دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 13 مگاپی،لی همراه با سنسورهای عمق 2 مگاپی،لی و ماکرو وجود دارد که هدف آن ارائه ع،‌های من، در حین بیرون رفتن است. شما تمام اصول اولیه یک گوشی ارزان قیمت را دریافت می کنید: باتری بزرگ، شارژ USB-C، اسکنر اثر انگشت و جک 3.5 میلی متری هدفون.

گفته می‌شود، 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی سخت است، حتی با قابلیت استفاده از کارت microSD. این امر به ویژه زم، صادق است که بخش عمده ای از فضای ذخیره سازی پایه توسط نرم افزار از پیش نصب شده اشغال شود. به علاوه، کاربران باید با چیپست ضعیف هلیو P35 مدیاتک و تنها 3 گیگابایت رم دست و پنجه نرم کنند.

سامسونگ گل،ی A22

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

سامسونگ گل،ی A22

بهترین برای استفاده بین المللی

نمایشگر 90 هرتزی Super AMOLED Infinity-U

128 گیگابایت حافظه داخلی

شارژ سریع با USB Type-C

سنسور اثر انگشت نصب شده در کنار

باتری غول پیکر

با حامل های CDMA سازگار نیست

بدون پشتیب، از 5G

ضد آب یا مقاوم در برابر گرد و غبار نیست

سفر به خارج از کشور در مورد استفاده از تلفن شما می تواند خسته کننده باشد. با این حال، وقتی صحبت از گل،ی A22 می شود، هیچ نگر، وجود ندارد زیرا این دستگاه یک اسلات دو سیم کارت ارائه می دهد. به علاوه، تقریباً با تمام ارائه دهندگان شبکه GSM سازگاری دارد.

در مورد طراحی، سامسونگ از صفحه نمایش پر جنب و جوش AMOLED Infinity-U خود برای طراحی لبه به لبه استفاده کرده است. به لطف پورت شارژ USB Type-C داخلی، یک اسکنر اثرانگشت به همراه شارژ سریع 15 واتی تعبیه شده است. تامین انرژی گل،ی A22 از تراشه هلیو جی 80 مدیاتک، همراه با 4 گیگابایت رم و اندروید 11 است. سامسونگ همچنین یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که نسبتاً چشمگیر است و حداقل در کل روز دوام خواهد آورد، اگر نه بیشتر.

در طرف دیگر میز، گل،ی A22 را نمی توان با حامل های CDMA استفاده کرد، بنابراین کاربران Verizon و Sprint باید به جای دیگری نگاه کنند. ما همچنین دوست داشتیم سامسونگ را با مفهومی قوی‌تر ببینیم، زیرا هیچ رتبه IP رسمی برای این تلفن وجود ندارد.

سامسونگ گل،ی A21

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

سامسونگ گل،ی A21

صفحه نمایش بی نهایت سوپر AMOLED

حافظه قابل ارتقا

چهار دوربین در پشت

باتری 4000 میلی آمپری

با تمام اپراتورهای ایالات متحده کار می کند

فقط شامل 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی می شود

صفحه نمایش ممکن است دانه دانه با وضوح پایین به نظر برسد

سامسونگ نمایشگر Super AMOLED Infinity خود را در بسیاری از دستگاه ها از جمله گل،ی A21 قرار داده است. متأسفانه، دستگاه های جدیدتر سری A، ویژگی های AMOLED را از دست می دهند. به همین دلیل است که گل،ی A21 ارزش پیشنهادی بهتری را در مقایسه با همتایان جدیدتر خود ارائه می دهد. صفحه نمایش 6.5 اینچی به اندازه کافی بزرگ است تا از رسانه مورد علاقه خود لذت ببرید، علیرغم داشتن وضوح FHD+. علاوه بر این، چهار دوربین در پشت نصب شده‌اید تا همیشه بتو،د ع،ی عالی بگیرید.

گل،ی A21 همچنین دارای شارژ سریع 15 واتی است، بنابراین گوشی شما همیشه در بالای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی شارژ می شود. در برگه مشخصات، سامسونگ 3 گیگابایت رم همراه با 32 گیگابایت حافظه پایه را در نظر گرفته است. همه ما می تو،م قبول کنیم که مشخصات حافظه کاملاً چشمگیر نیست، اما سامسونگ با فضای ذخیره سازی قابل افزایش جبران می کند. می‌تو،د با گرفتن یک microSD من، برای اندروید، فضای ذخیره‌سازی دستگاه خود را تا 512 گیگابایت افزایش دهید.

مانند سایر گزینه های اقتصادی، ممکن است از وضوح این صفحه نمایش 6.5 اینچی ناامید شوید. با پخش ویدیوی 720p، جلسات فیلم شما ممکن است در حین مشاهده با مقداری دانه بندی “آلوده” شوند. با این وجود، صفحه نمایش بسیار روشن تر از پنل های TFT است که مدل های جدید گل،ی A از آن بهره می برند.

سامسونگ گل،ی A12

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

سامسونگ گل،ی A12

دوربین های چهارگانه

5000 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 15 واتی

قابلیت گسترش کارت حافظه MicroSD تا 1 ترابایت

اثر انگشت خوان در کنار

همراه با اندروید 10

سریعترین اجرا کننده نیست

اگر گل،ی A03s بهترین تلفن استارت است، گل،ی A12 نسخه کمی بهتر از آن است. A12 همه چیز را به ،وان یک گوشی ارزان قیمت سامسونگ میخکوب می کند و چیزی بیش از یک تجربه ساده را برای شما به ارمغان می آورد. این دستگاه از طراحی ساده ای برخوردار است، با صفحه نمایش 6.5 اینچی TFT Infinity-V، همراه با ساختار بادوام و اسکنر اثر انگشت در کناره.

وقتی به برگه مشخصات نگاه می کنید، واقعاً چیز زیادی برای نوشتن در مورد A12 وجود ندارد. با در نظر گرفتن اینکه کمتر از 200 دلار برای این گوشی ،ج می کنید، بسته کلی بسیار جذاب به نظر می رسد. گل،ی A12 دارای صفحه نمایش بزرگ خوب، باتری بادوام است که به دلیل شارژ سریع به سرعت شارژ می شود، حسگر اثر انگشت برای امنیت بیومتریک و جک صوتی خوب در گذشته. در حالی که ا،ر سنسورهای کوچکتر در تنظیمات دوربین چهارگانه چندان زیاد نیستند، دوربین اصلی 48 مگاپی،لی من، است.

گل،ی A12 چند نقطه ضعف دارد. تنها با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، تجربه نرم افزاری به هیچ وجه سریع نیست. البته می تو،د آن را از طریق micro SD افزایش دهید. گوشی مقرون به صرفه گل،ی همچنین با اندروید 10/One UI 3.1 عرضه می شود، اما می تو،د بلافاصله آن را به اندروید 11 ارتقا دهید.

بازگشت به بالا ^

کدام یک از بهترین گوشی های سامسونگ را باید در نظر بگیرید؟

اگر می‌خواهید در دنیای سامسونگ زندگی کنید اما نمی‌خواهید قیمت بالایی بپردازید، گل،ی A32 5G بهترین گزینه است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با اسکنر اثر انگشت در کناره است. اگر پنل AMOLED می‌خواهید، می‌تو،د نوع بین‌المللی آن را انتخاب کنید که 5G ندارد. با این حال، پشتیب، CDMA را قرب، می کند و تمایل به تاخیر دارد.

در زیر کاپوت، 4 گیگابایت رم، از جمله 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی که می توان تا 1 ترابایت افزایش داد، دریافت خواهید کرد. بعلاوه، چهار دوربین تعبیه شده در پشت، امکان گرفتن بهترین تصویر ممکن را در بیشتر موقعیت ها فراهم می کند. چیزی که A32 را متمایز می کند نرم افزار آن است. دستگاه به‌روزرس،‌های نرم‌افزاری بیشتری را نسبت به هر گوشی دیگری در این دسته دریافت می‌کند.




منبع: https://www.androidcentral.com/cheapest-samsung-p،nes-you-can-buy-today