به‌روزرسانی Google Voice به طور خودکار کاربران را در بهترین کیفیت شبکه تلفن همراه یا Wi-Fi قرار می‌دهد



اگر به شماره دومی نیاز دارید که همچنان به تلفن هوشمند شما زنگ می زند، ممکن است برنامه Google Voice را در نظر بگیرید. مش،ین این سرویس همچنین می توانند با استفاده از این شماره دوم تماس تلفنی برقرار کرده و پیامک ارسال/دریافت کنند. شماره تلفن دوم می تواند برای تماس های شخصی استفاده شود، یا اگر ،ب و کاری دارید که نمی خواهید با شماره شخصی خود ارتباط برقرار کنید، می تو،د از شماره تلفن دوم برای آن استفاده کنید. به این ترتیب، تماس‌های برقرار شده با شماره ،ب‌وکار شما مستقیماً به تلفن هوشمند شما ارسال می‌شود، حتی اگر در حال حرکت باشید.

استفاده از Google Voice برای استفاده شخصی رایگان است و با دستگاه‌های دارای طعم Android و iOS کار می‌کند. همچنین در وب کار خواهد کرد. تا زم، که از شماره تلفن ارائه شده توسط Google برای برقراری یا برقراری تماس یک بار در یک دوره شش ماهه استفاده کنید، آن شماره تلفن را برای شش ماه آینده حفظ خواهید کرد. هنگامی که بیش از شش ماه بدون استفاده از شماره اختصاص داده شده سپری کنید، به Google برمی‌گردد تا به مش، Voice دیگری بدهد.
علاوه بر استفاده از برنامه برای برقراری و گرفتن تماس و ارسال/دریافت متن، Google Voice پست صوتی شما را نیز ذخیره می‌کند. در واقع، Voice نه تنها پست صوتی شما را ذخیره می کند، بلکه این پیام ها را نیز رونویسی می کند و رونویسی ها را ذخیره می کند یا آنها را با دیگران به اشتراک می گذارد.

اگر از Google Voice برای ،ب و کار استفاده می کنید، قیمت سطح “شروع کننده” 10 دلار در ماه برای هر کاربر با حدا،ر 10 کاربر است. می توان با 10 مکان داخلی تماس برقرار کرد. سطح “استاندارد” با تماس های داخلی نامحدود 20 دلار در ماه برای هر کاربر هزینه خواهد داشت بدون اینکه محدودیتی برای تعداد کاربران وجود داشته باشد. و ردیف پریمیر که تماس های داخلی و بین المللی نامحدودی را ارائه می دهد، به ازای هر کاربر 30 دلار در ماه قیمت دارد و محدودیتی برای تعداد کاربران ندارد.

گوگل به تازگی تغییر مفیدی در Google Voice ایجاد کرده است. با توجه به الف صفحه پشتیب، Google Work،e (از طريق Android Central)، “برای اطمینان از بهترین تجربه تماس، Google Voice اکنون به طور خودکار تماس‌های جاری را بین سرویس داده تلفن همراه و Wi-Fi تغییر می‌دهد، زم، که تشخیص می‌دهد یک نوع شبکه منجر به کیفیت تماس بهتر می‌شود. قبلا، Voice تنها در آن زمان شبکه ایده‌آل را شناسایی می‌کرد. تماس برقرار شد و هیچ اصلاحی برای تغییرات در عملکرد شبکه که ممکن است در طول تماس رخ دهد، انجام نداد.
به عبارت دیگر، قبل از به‌روزرس،، اگر در میانه تماس Google Voice از طریق تلفن همراه بودید و کیفیت تماس بدتر می‌شد، شانس نداشتید زیرا نمی‌تو،د در وسط تماس به اتصال Wi-Fi بروید. . اما اکنون، پس از به روز رس،، Google Voice به طور خودکار به شبکه ای سوئیچ می شود که بهترین کیفیت تماس را ارائه می دهد. این ویژگی جدید اکنون برای همه کاربران Google Voice در دسترس است.


منبع: https://www.p،nearena.com/news/Google-Voice-update-will-put-users-on-the-best-quality-Cellular-or-Wi-Fi-network-automatically_id144371