به تعهد ما به صورت‌حساب انتخاب کاربر ادامه می‌دهیم


ارسال شده توسط پل فنگ، معاون رئیس، مدیریت محصولبا تکیه بر تاریخچه طول، اندروید در تکامل مداوم برای ارائه انعطاف‌پذیری و انتخاب بیشتر به کاربران و توسعه‌دهندگان، در اوایل سال جاری اعلام کردیم که کاوش گزینه‌های صورت‌حساب گسترده در Google Play را از طریق ما آغاز خواهیم کرد. پایلوت صورتحساب انتخابی کاربر. در قلب این آزمایشی اعتقاد ما این است که بهترین راه برای ارائه صورت‌حساب جایگزین برای ،یدهای درون‌برنامه، سپردن انتخاب به دست کاربران است.

شرکت‌کنندگان آزمایشی می‌توانند یک سیستم صورت‌حساب اضافی را در کنار سیستم صورت‌حساب Google Play برای کاربران خود در کشورهای منتخب ارائه دهند. هدف ما درک پیچیدگی‌های موجود در پشتیب، از صورت‌حساب انتخاب کاربر برای توسعه‌دهندگان و کاربران در کشورهای سراسر جهان است ضمن حفظ تجربه کاربری ایمن و مثبت. این پایلوت به ما امکان می‌دهد پیاده‌سازی‌های مختلف را آزمایش و تکرار کنیم، و بینش‌هایی را از توسعه‌دهندگان و کاربران در مورد تجربه‌شان جمع‌آوری کنیم تا تعیین کنیم این آزمایش چگونه ممکن است تکامل یابد.

تصویر زنی که در مقابل یک تلفن بزرگ ایستاده است که نشان‌واره Google Play به‌طور برجسته نشان داده شده است.  در پای او پشته های سکه است.  در سمت راست گوشی نمادهایی برای موسیقی، ویدیو، کلید، سنگ‌های قیمتی و ستاره‌ها وجود دارد
درباره آزمایشی صورتحساب انتخابی کاربر بیشتر بیاموزید اینجا

مشارکت و هیجان شریک

وقتی خلبان را اعلام کردیم، متوجه شدیم که در حال شروع هستیم S،ify به ،وان اولین شریک ما ما از نزدیک با تیم S،ify کار می‌کنیم و مشتاقیم اعلام کنیم که این هفته اجرای آزمایشی اولیه صورت‌حساب انتخاب کاربر را برای کاربران خود در کشورهای منتخب آغاز می‌کنند. ما انتظار داریم که تجربه احتمالاً در طول زمان تکامل یابد، زیرا آنها به تکرار و یادگیری ادامه می دهند. S،ify جزئیات بیشتری را در مورد این عرضه اعلام کرده است اینجا.

ما همچنین هیجان زده هستیم بامبل پیوسته است تا در آزمایشی صورتحساب انتخابی کاربر با ما شریک شود. ما با تیم‌های آنها کار می‌کنیم و پیش‌بینی می‌کنیم که کاربران آن‌ها در ماه‌های آینده شاهد این انتخاب درون برنامه‌ای در کشورهای منتخب باشند.

فعال ، صورتحساب انتخاب کاربر در بیش از 35 کشور

علاوه بر این، با علاقه شدید توسعه دهندگان در سراسر جهان، در ماه سپتامبر مشارکت در آزمایشی را برای همه توسعه دهندگان برنامه های غیر بازی باز کردیم. ما جزئیات بیشتری در مورد واجد شرایط بودن، ا،امات – از جمله ارائه کردیم دستورالعمل های UX موقتو اعلام کرد که صورت‌حساب انتخاب کاربر در ابتدا برای کاربران استرالیا، هند، اندونزی، ژاپن و منطقه اقتصادی اروپا در دسترس خواهد بود.

امروز ما مشتاقیم اعلام کنیم که بر اساس پاسخ مثبت و بازخورد اولیه توسعه دهندگان و کاربران، ما در حال گسترش آزمایشی به کاربران در ایالات متحده، برزیل و آفریقای ج،ی هستیم.

در حالی که این هنوز روزهای اولیه آزمایشی است، ما از این پاسخ اولیه و شتاب دلگرم شده‌ایم و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن موارد بیشتر در ماه‌های آینده هستیم، زیرا همچنان به ساخت و تکرار با شرکای خود ادامه می‌دهیم و صورت‌حساب انتخاب کاربر را برای کاربران بیشتری ارائه می‌کنیم. . برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد واجد شرایط بودن آزمایشی، ا،امات، و نحوه شروع به ما مراجعه کنید مرکز کمک.


منبع: http://android-developers.googleblog.com/2022/11/continuing-our-commitment-to-user-c،ice-billing.html