به روز رسانی هفته آینده آیفون شما را به یک دستگاه کارائوکه و موارد دیگر تبدیل می کند


ما قبلاً در مورد برخی از تغییراتی که با به‌روزرس، iOS 16.2 در هفته آینده منتشر می‌شود، به شما گفته‌ایم. یک تغییر به شما این امکان را می دهد ترتیب ظاهر شدن سهامی که در حال ردیابی در لیست شما در برنامه هستید را کنترل کنید. با به‌روزرس،، می‌تو،د رتبه‌بندی شرکت‌هایی که سهام آنها را نظارت می‌کنید به ترتیب از بالاترین ارزش بازار به پایین‌ترین رتبه‌بندی کنید. ارزش بازار قیمت سهام یک شرکت ضرب در سهام موجود است که ارزش گذاری شرکت هایی را تشکیل می دهد که سهام آنها را نظارت می کنید.
کاربران همچنین می‌توانند سهامی را که تماشا می‌کنند بر اساس تغییر قیمت، درصد تغییر، نماد و نام فهرست کنند. یا، کاربر فقط می تواند آن را به صورت دستی بر اساس روشی که می خواهد سفارش تنظیم کند.

به‌روزرس، iOS 16.2 آیفون شما را با Apple Music Sing به یک دستگاه کارائوکه تبدیل می‌کند

با iOS 16.2 می آید اپل موزیک بخوان. این ویژگی جدید آیفون شما را به یک دستگاه کارائوکه تبدیل می‌کند که متن آهنگ را نشان می‌دهد و صدای آواز را کاهش می‌دهد تا بتو،د با هم آواز بخو،د. این ویژگی مست،م استفاده از آیفون برای استفاده از تراشه A13 Bionic یا جدیدتر است، به این م،ی که با سری آیفون 11 از طریق خط آیفون 14 و آیفون SE (2022) کار می کند.

یک ویژگی اختیاری حفاظت از داده‌های پیشرفته برای iOS 16.2، رمزگذاری را به پشتیبان‌گیری از داده‌های iCloud در چندین دسته از جمله پشتیبان‌گیری از پیام‌ها، یادداشت‌ها، ع،‌ها، یادآوری‌ها، یادداشت‌های صوتی و موارد دیگر اضافه می‌کند. این به روز رس، همچنین دو ویجت جدید Lock Screen را اضافه می کند، یکی برای داروها و دیگری برای Sleep. با اولی، می تو،د دسترسی سریع به برنامه دارویی خود داشته باشید در حالی که دومی تجزیه و تحلیل آ،ین “جلسه خواب” شما را نشان می دهد.

،، که مدل‌های سری آیفون 14 دارند، بدون شک منتظر ویژگی جدیدی در iOS 16.2 هستند که به کاربران امکان می‌دهد تصویر زمینه و اعلان‌ها را در حالت نمایش همیشه روشن پنهان کنند (متاسفانه فقط در سری آیفون 14 یافت می‌شود). بسیاری از کاربران از اجرای نمایشگر همیشه روشن توسط اپل شکایت داشتند که به نظر می رسد همیشه یک تماس تلفنی وجود دارد زیرا کل صفحه همیشه فعال و روشن به نظر می رسد. با به‌روزرس،، کاربران آیفون می‌توانند نمایشگر همیشه روشن خود را بیشتر شبیه نسخه اندرویدی کنند و فقط برخی اطلاعات روی صفحه نمایش داشته باشد.

پس از نصب به روز رس، به تنظیمات > نمایش دادن > نمایشگر و روشنایی > نمایشگر همیشه روشن. علاوه بر نمایش زمان، اعلان‌ها و ابزارک‌ها، می‌تو،د والپیپر و اعلان‌ها را روشن یا خاموش کنید.

به روز رس، شما را از قرب، تصادفی یک حمله ،و AirDrop جلوگیری می کند

یک ویژگی جدید AirDrop که برای اولین بار در چین استفاده شد، با iOS 16.2 در همه جا عرضه می شود. اگر تنظیمات AirDrop کاربر طوری تنظیم شده باشد که فایل‌ها را از همه دریافت کند، پس از 10 دقیقه به «فقط مخاطبین» برمی‌گردد. این امکان را کاهش می دهد که کاربر یک تصویر ،وگرافی یا چیزی حتی بدتر از آن را دریافت کند. کاربران تصادفی آیفون دریافت کننده بدشانس پیام‌های AirDrop هستند که توسط شخصی در هواپیما یا در حین رفت‌وآمدهای حمل‌ونقل عمومی ارسال می‌شود.
با تغییر خودکار تنظیمات به «فقط مخاطبین» از «همه به مدت 10 دقیقه»، نباید در مورد ارسال بمب‌های AirDrop به کاربران ناآگاه آیفون بشنویم. و با iOS 16.2، طرفداران ورزش با یکی از چهار مدل آیفون 14 می توانند از برنامه Apple TV برای انتخاب استفاده کنند. بازی‌هایی که نمرات بی‌درنگ رویدادهای ورزشی منتخب را روی صفحه قفل و از طریق جزیره پویا به آن‌ها نشان می‌دهند. پس از نصب iOS 16.2، می‌تو،د برنامه Apple TV را باز کنید و روی «دنبال ،» ضربه بزنید تا ببینید کدام بازی‌ها را می‌تو،د با استفاده از این ویژگی ردیابی کنید.

کاربران سری آیفون 14 پرو اپل در ایالت ها و کانادا می توانند از این ویژگی برای ردیابی بازی های NBA و لیگ برتر استفاده کنند. بازی های لیگ برتر بیسبال را می توان از این طریق در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، بریت،ا، برزیل، مکزیک، ژاپن و کره ج،ی ردیابی کرد.

و یک ویژگی جدید دیگر در iOS 16.2 اخبار را به برنامه هواشناسی بومی iOS اضافه می کند. انتظار می‌رود این به‌روزرس، هفته آینده ارائه شود و می‌تو،د با رفتن به آن به تلاش برای نصب آن ادامه دهید تنظیمات > عمومی > به روز رس، نرم افزار.


منبع: https://www.p،nearena.com/news/Next-weeks-update-turns-your-iP،ne-into-a-karaoke-ma،e-and-more_id144177