تحلیلگر می گوید آی پد مینی بعدی اپل در دست ساخت است


تحلیلگر TF International Securities، اپل در حال کار بر روی آیپد مینی جدید با پردازنده جدید است که قرار است اوا، سال آینده یا در نیمه اول سال 2024 عرضه شود. مینگ چی کو در توییتی پیش بینی کرد در روز سه شنبه

او همچنین گفت بعید است که اپل در سال 2025 مینی را با یک آیپد تاشو جایگزین کند، زیرا قیمت یک دستگاه تاشو بسیار بیشتر از Mini خواهد بود و به ،وان یک جایگزین Mini، پیشنهاد ضعیفی است. Kuo یک تحلیلگر است که به طور گسترده دنبال می شود و به پیش بینی های قابل اعتماد اپل شهرت دارد.

اپل بلافاصله به پیامی که به دنبال نظر بود پاسخ نداد.

آی‌پد مینی آ،ین بار در سال 2021 و تا نسل ششم خود به‌روزرس، شد و به تبلت کوچک فوق‌قابل حمل اپل صفحه‌نمایش بهتر، پورت USB-C به جای لایتنینگ، پردازنده قوی‌تر و دوربین‌های بهبودیافته به‌علاوه قابلیت ع،‌برداری مغناطیسی را اضافه کرد. یک مداد اپل در کنار گجت.

در همین حال، تلفن‌های با صفحه‌نمایش تاشو از بسیاری از سازندگان دستگاه‌های دیگر از جمله سامسونگ، موتورولا، هواوی و شیائومی وارد بازار شده‌اند. مدت هاست که شایعه شده است که اپل روی آن کار می کند دستگاه تاشو خود، اما همچنین سابقه ای دارد که به شرکت های دیگر اجازه می دهد ابتدا فناوری ها و قالب های جدید را به بازار عرضه کنند، قبل از اینکه بعداً نسخه خود را وارد بازار کنند.




منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/apples-next-ipad-mini-is-in-the-works-،yst-says/#ftag=CAD-01-10aai3d