تخفیف‌های جمعه سیاه کریکت بی‌سیم اینجا هستند


این زم، از سال است که کیف پول ها و کارت های اعتباری/دبیت ما از ترس خالی شدن می ،زند. با بسیاری از اپراتورها و ،ده فروشان در حال حاضر خود را ساخته اند معاملات جمعه سیاه موجود است، احتمالاً قبل از ورود به هر یک از این پیشنهادات، باید به چیزهای زیادی فکر کنید.

اپراتور اعتباری AT&T، کریکت وایرلس، چند پیشنهاد جمعه سیاه را برای ،، که تصمیم به ،ید جدیدترین/قدیمی‌ترین پرچمداران اپل، گوگل یا سامسونگ دارند، آماده کرده است. این معاملات در حال حاضر در دسترس هستند و مشتریان را م،م می کند که شماره خود را به کریکت بیاورند و خطوط جدید را فعال کنند.

بهترین معامله به شما کمک خواهد کرد Moto G 5G به صورت رایگان، اگر شماره خود را به کریکت بیاورید و خط جدیدی را در طرح نامحدود 60 دلاری در ماه اپراتور فعال کنید. به خاطر داشته باشید که برای فعال سازی باید 25 دلار بپردازید و ممکن است هزینه های دیگری نیز اعمال شود.

Motorola Moto G 5G (2022)

با موتو g 5G جدید (2022) به سرعت فوق سریع ارتقا دهید و از اتصال 5G سریع رعد و برق برخوردار شوید.

200 دلار تخفیف (100%)

سامسونگ گل،ی A13

با سامسونگ گل،ی A13 خود را برای شگفتی های فراوان آماده کنید.

160 دلار تخفیف (100%)

Motorola Moto G Power (2022)

بدون توقف برای شارژ مجدد، بیشتر زندگی را ثبت کنید. با یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی، می تو،د تا سه روز با یک بار شارژ کار کنید.

140 دلار تخفیف (100%)

همچنین تبلیغ دیگری در حال حاضر در کریکت بی‌سیم وجود دارد، اما هدف آن مشتری، است که برای دو نفر ،ید کنند. بار دیگر، این اپراتور هنگام تعویض و فعال ، خطوط جدید در طرح نامحدود 60 دلاری در ماه، دو گوشی را به صورت رایگان به مشتریان ارائه می دهد.

این دو گوشی که به صورت رایگان در دسترس هستند Samsung Galaxy A13 و the Moto G Power، و اگر مایل به فعال ، هر کدام در خطوط جدید هستید، می‌تو،د هر دو را دریافت کنید. احتمالاً در نهایت 50 دلار برای فعال‌سازی و هر هزینه اضافی که ممکن است مورد نیاز باشد، پرداخت خواهید کرد، اما همین.

برای ،، که آشنا نیستند، همه برنامه‌های کریکت نامحدود، از 55 دلار در ماه شروع می‌شوند، شامل خدمات داده رومینگ به‌علاوه تماس‌ها و پیامک‌های نامحدود به و از مکزیک، کانادا، و ایالات متحده است. اپراتورها همچنین سطح 0 دلاری HBO Max را در طرح نامحدود 60 دلاری در ماه خود ارائه می دهند.

آ،ین اما نه کم اهمیت، با کریکت به برنامه یک دوست مراجعه کنید، مشتریان ممکن است با معرفی دوستان خود تا 250 دلار در سال اعتبار حساب ،ب کنند (10 معرفی در هر سال).


منبع: https://www.p،nearena.com/news/Cricket-Wireless-Black-Friday-deals-are-here_id143893