تسویه حساب 350 میلیون دلاری T-Mobile: چگونه سهم خود را قبل از اینکه خیلی دیر شود مطالبه کنید


مشتریان T-Mobile، چه در گذشته و چه در حال حاضر، ممکن است واجد شرایط بخشی از ماموت شرکت حامل باشند. 350 میلیون دلار تسویه حساب اقدام دسته جمعی برای حل این ادعاها مبنی بر اینکه سهل انگاری T-Mobile مقصر حمله سایبری سال 2021 بود که آدرس، پین و سایر اطلاعات شخصی میلیون ها نفر را فاش کرد.

اپراتور هیچ تخلفی را اعتراف نکرده است. در یک بی،ه T-Mobile که با CNET به اشتراک گذاشته شده است، گفت: “خوشحال است که این پرونده اقدام دسته جمعی مصرف کننده را حل کرده است.”

یکی از نمایندگان T-Mobile گفت: «مشتریان در هر کاری که انجام می‌دهیم اول هستند و حفاظت از اطلاعات آنها اولویت اصلی است. ما مانند هر شرکتی از این حملات جنایتکارانه مصون نیستیم.»

T-Mobile در ماه ژوئیه با تسویه حساب موافقت کرد، اما مهلت ثبت ادعا برای سهم پرداخت ماه آینده نزدیک است.

علاوه بر پرداخت های نقدی به مشتریان آسیب دیده، T-Mobile موافقت کرده است که 150 میلیون دلار برای بهبود امنیت داده ها سرمایه گذاری کند. اگر قرارداد تسویه حساب تایید شود، پس از Equifax، این دومین پرداخت بزرگ در تاریخ ایالات متحده برای نقض اطلاعات خواهد بود. تسویه 700 میلیون دلار در سال 2019.

در اینجا چیزی است که باید در مورد نقض داده های T-Mobile بد،د، از جمله اینکه چگونه بفهمید واجد شرایط پرداخت هستید یا خیر، چه مقدار ممکن است دریافت کنید و مهلت ارسال ادعا.

برای اطلاعات بیشتر در مورد لباس های ک،ی، دریابید که آیا واجد شرایط هستید یا خیر پرداخت 5 میلیون دلاری اسمشبرگر برای تبلیغات دروغین یا کوریگ تسویه 10 میلیون دلاری در مورد قابلیت بازیافت K-Cups.

در پرونده نقض اطلاعات T-Mobile چه اتفاقی افتاد؟

در 15 اوت 2021، T-Mobile از یک حمله سایبری خبر داد منجر به سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها نفر شده بود.

دقیقاً چند نفر هک شدند و چگونه تحت تأثیر قرار گرفتند، مشخص نیست: T-Mobile گفته است که فقط حدود 850000 نام، آدرس و پین افراد بوده است.در معرض خطر

با توجه به پرونده های دادگاهبا این حال، تقریباً 76.6 میلیون نفر اطلاعات خود را در معرض دید قرار دادند. و فردی که اطلاعات را در وب تاریک به قیمت شش بیت کوین می فروشد (تقریباً 277000 دلار در آن زمان) گفت Vice آنها داده های مربوط به بیش از 100 میلیون نفر را داشتند که همگی از سرورهای T-Mobile جمع آوری شده بودند.

جان بینز، جوان 21 ساله ای که در ،یه زندگی می کند، در نهایت مسئولیت این نقض را بر عهده گرفت. پنجمین حمله از این دست در T-Mobile از سال 2015.

بینز: “من وحشت زده بودم چون به چیز بزرگی دسترسی داشتم.” گفت رو،مه وال استریت. امنیت آنها افتضاح است».

چه ،، در تسویه حساب واجد شرایط دریافت پول هستند؟

T-Mobile 76 میلیون ،ن ایالات متحده را شناسایی کرده است که اطلاعات آنها در نقض داده ها به خطر افتاده است، اگرچه تعداد نهایی ممکن است حتی بیشتر باشد.

ا،ر اعضای ک، از طریق نامه از تسویه حساب پیشنهادی مطلع شدند، اما شما می تو،د وضعیت خود را تأیید کنید با ارسال ایمیل مدیر تسویه حساب یا با شماره 2314-512-833 تماس بگیرید.

مهلت اعتراض به تسویه حساب یا مستثنی شدن از آن و حفظ حقوق خود برای طرح دعوی جداگانه 8 دسامبر 2022 بود.

چگونه می توانم شکایت کنم؟

می تو،د از طریق وب سایت تسویه حساب یا تکمیل شده را پست کنید فرم درخواست به:

تسویه حساب نقض داده T-Mobile
c/o Kroll Settlement Administration LLC
صندوق پستی 225391
نیویورک، نیویورک 10150-5391

ادعاها باید تا ساعت 11:59 بعد از ظهر PT در 23 ژانویه 2023 ارسال شوند یا تا آن تاریخ مهر پست شوند.

چقدر می توانم از تسویه حساب T-Mobile دریافت کنم؟

مشتریان فعلی و سابق T-Mobile واجد شرایط پرداخت 25 دلاری نقدی هستند وب سایت تسویه حساب. ،نان کالیفرنیا 100 دلار حق دارند.

اگر مجبور به صرف زمان یا پول برای بازیابی از کلاهبرداری یا سرقت هویت مربوط به نقض شده باشید، می تو،د تا 25000 دلار بازپرداخت کنید، اگرچه باید اسناد گسترده ای را برای حمایت از ادعای خود ارائه دهید.

T-Mobile نیز ارائه می دهد دو سال رایگان خدمات حفاظت از سرقت ID McAfee به هر ،ی که معتقد است ممکن است قرب، هک شده باشد.

جلسه تأیید نهایی برای تسویه حساب برای 20 ژانویه 2023 برنامه ریزی شده است. پرداخت ها معمولاً ظرف 90 روز پس از تأیید تسویه حساب ارسال می شود، اگرچه درخواست تجدیدنظر می تواند روند را کند کند.

طبق وب سایت تسویه حساب، این ممکن است چندین ماه یا بیشتر طول بکشد. “لطفا صبور باشید”

T-Mobile برای محافظت در برابر نقض داده های آینده چه می کند؟

این شرکت در بی،ه 22 جولای خود اعلام کرد که T-Mobile مبارزه با هکرها را “دوبرابر” کرده است. این امر آموزش کارمندان را تقویت می کند، در پروتکل های جدید با کارشناسان صنعتی مانند Mandiant و Accenture همکاری می کند و یک دفتر امنیت سایبری ایجاد می کند که مستقیماً به مدیر عامل مایک سیورت گزارش می دهد.

T-Mobile نیز طعمه حلقه هکرها شد سقوط در مارس 2022. هکرها به حساب های کارمندان دسترسی پیدا ،د و سعی ،د حساب های T-Mobile مرتبط با و، دفاع و FBI، TechCrunch را پیدا کنند. گزارش شده است.

آنها توسط بررسی های احراز هویت ثانویه خنثی شدند.

بیشتر بخو،د: چگونه از داده های شخصی خود پس از نقض امنیتی محافظت کنید




منبع: https://www.cnet.com/personal-finance/t-mobiles-350-million-settlement-،w-to-claim-your-share-before-its-too-late/#ftag=CAD-01-10aai3d