تغییراتی در رابط کاربری جستجوی Google در راه است


رابط کاربری برنامه جستجوی Google ظاهر جدیدی پیدا می کند. مطابق با پلیس اندروید، گوگل در حال آزمایش برخی تغییرات در برنامه از جمله نوار جستجوی ضخیم تر است. نمادهای جستجوی صوتی و Google Lens روی نوار باقی می‌مانند. همچنین جدید، علاوه بر دور نوار جستجو، یک چرخ فلک مستقیماً در زیر آن با پیشنهادهای میانبر مانند “جستجوی ع، های صفحه اخیر از کتابخانه خود”، دریافت کمک برای تکالیف خود با استفاده از دوربین و لنز Google، نحوه شناسایی آهنگ ها و موارد دیگر وجود دارد.
این پیشنهادها می‌توانند به شما در مورد کارهایی که جستجوی Google می‌تواند انجام دهد و شاید شما از آن‌ها نمی‌دانستید، بگویید. آنها همچنین می توانند فرآیند را شروع کنند و با یک ضربه زدن روی صفحه، توپ را به چرخش درآورند.

همچنین یک نماد زنگ در کنار تصویر نمایه شما در سمت راست بالای صفحه نمایش است. روی آن ضربه بزنید تا اعلان‌های مربوط به همه موضوعاتی را که در Google مش، شده‌اید ببینید. پیشرفت‌های دیگری در این برنامه وجود دارد، از جمله امکان نمایش نتایج جستجو حتی قبل از اتمام تایپ. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر در برنامه جستجوی Google در دسترس است، این چیزی نیست که به شما پیشنهادهایی را برای جستجو در هنگام تایپ نشان دهد.

تفاوت این است که با ویژگی جدید، جستجوی گوگل سعی می کند حتی قبل از اتمام تایپ آن در نوار جستجو، بفهمد به دنبال چه چیزی هستید و قبل از اتمام کار نتایج را به شما نشان می دهد. اگر گوگل موضوع درستی دارد، شما با جستجوی گوگل ث،ه های ارزشمندی را از جلسه خود حذف خواهید کرد. اگر گوگل اشتباه می‌کند، مدت زم، که طول می‌کشد به صفحه پایین نگاه کنید تا درخواست خود را به طور کامل بررسی کرده و تایپ کنید، چند ث،ه به جلسه جستجوی Google شما اضافه می‌کند. بنابراین برای اینکه این کار مفید باشد، گوگل باید الگوریتم را ثابت کند.
در حال حاضر مشخص نیست که آیا Google تغییرات فوق الذکر در رابط کاربری جستجو را برای همه منتشر می کند یا اینکه آیا این بخشی از یک تست A/B است (گوگل معمولاً این تغییرات را اجرا می کند).


منبع: https://www.p،nearena.com/news/Changes-are-coming-to-the-Google-Search-UI_id144198