تلفن‌های هوشمند HUAWEI فارسی

این تلفن همراه هوشمند رقیبانی چون اریکسون اکسپریا arc را از پیش رو برداشت و به بازار آمریکا نیز صادر شد. روز‌به‌روز با‌کیفیت‌تر شده و مدل‌های کاربردی بیشتری از آن به بازار می‌آید، در ادامه به ویژگی کلی گوشی‌ های هواوی مثل قیمت، ارزش خرید آنها نسبت به سایر برندها،همچین تفاوت سری‌های مختلف و خطوط تولید تفاوت این برند اشاره خواهیم کرد. از طرفی مشخصات گوشی هواوی نیز همگام با محصولات روز دنیا رشد می‌کرد تا ابتدا در بخش پایین‌رده و میان‌رده و سپس در بخش بالارده به محصولات روز دنیا برسد.

ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خریدو ارائه‌ی قیمت مناسبفعالیت خود را آغاز نموده‌ایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم. رو در روی این گوشی، پوکو M3 شیائومی قرار دارد که به یک نمایشگر کوچک‌تر 6.53 اینچی و یک دوربین کمتر (گوشی هواوی یک دوربین فوق عریض بیشتر دارد) مجهز است. هرچند گوشی شیائومی در برخی موارد از جمله ظرفیت باتری و چیپست بهتر است، اما طراحی چشم‌نواز هواوی Y7p باعث شده تا بسیاری از صاحبان آیفون‌های اپل بخواهند از این گوشی به عنوان گوشی دوم خود که اندروید است استفاده کنند.

  • برند هوآوی از جمله برندهایی است که طی چند سال گذشته نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا، تحولی عظیم به وجود آورده است.
  • گوشی هواوی میت 40، گوشی هواوی میت 30 پرو 5G، گوشی هواوی میت 30 پرو، گوشی هواوی میت 30، گوشی هواوی میت 20 پرو، گوشی هواوی میت 20 ایکس و گوشی هواوی میت 10 بهترین گوشی هواوی در خانواده Mate برشمرده می‌شوند.
  • در دسترس نبودن سرویس‌های موبایلی گوگل سبب شده تا کاربران گوشی های هواوی نتوانند از سرویس‌هایی مانند گوگل پلی و قابلیت سینک کردن برخی برنامه‌ها بهره بگیرند.
  • HMS در گوشی های هوآوی جایگزین سرویس موبایل گوگل شده است و دارای مجموعه ای از اپلیکشن ها و خدمات نرم افزاری مانند هواوی کلاد، موزیک، مرورگر، هواوی ویدئو و …

کمپانی هواوی یکی از بزرگ‌ترین برندهای ساخت گوشی است که توانسته در بازار به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند. هوآوی یک شرکت چند ملیتی است که در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات فعالیت می‌کند، در سال ۱۹۸۷ توسط فردی به نام رن ژنگفی با سرمایه اولیه ۳۴۰۰ دلار در شهر شنزن چین تاسیس شده است. رایااستور آبان‌ماه 1397 پا به دنیای فناوری گذاشته و تا امروز افتخار میزبانی از میلیون‌ها کاربر رو داشته و وظیفه خودش میدونه که جدیدترین اخبار و ناب‌ترین اطلاعات رو به شما هدیه بده. ما توی رایااستور هر ساعت جدیدترین اخبار تکنولوژی رو از سرتاسر دنیا رصد و اونا رو به شما ارائه میدیم. در رایااستور میتونید مقالات نقد و بررسی، مقایسه، راهنمای خرید و بررسی ویدئویی رو مطالعه کنید تا بتونید با دید بازتری اقدام به خرید و انتخاب محصول موردنظرتون کنید.

گوشی موبایل هوآوی مدل P50 ظرفیت 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کالاوما فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. به همین خاطر کسانی که یک ابزار دیجیتالی خود را از این کمپانی می‌خرند، سعی می‌کنند سایر محصولات این برند را نیز خریداری کرده تا از تمام قابلیت‌های موجود استفاده کنند. در سال 2021 گوشی‌های P50 نیز معرفی خواهند شد که هنوز تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده اما طرفداران زیادی منتظر آمدن آن‌ها و استفاده از جدیدترین تکنولوژی این کمپانی هستند. پس تعجبی ندارد که ممکن است کاربران بسیار زیادی در دنیا وجود داشته باشند که بدون اطلاع خود، از یکی از محصولات هواوی استفاده کنند.

گوشی هوآوی Y5II 4G | حافظه 8 رم 1 گیگابایت ا Huawei Y5II 4G 8/1 GB

سری آنر بخشی از تولیدات این شرکت بود که توانست فروش مناسبی را به خود اختصاص دهد. در بازار جهانی و هم چنین بازار ایران قیمت گوشی هواوی به نسبت خدماتی که ارائه می کند در مقایسه با رقیبان بسیار مناسب بوده و این محصولات در دسته محصولات پرفروش قرار گرفته اند که این تقاضا دلایلی نیز دارد که در این مطلب به آن ها اشاره می نماییم. برای اینکه خرید گوشی هوآوی برایمان ساده باشد، باید چند نکته ساده را در نظر بگیریم. لیست قیمت گوشی هوآوی را در سایت مقداد آی تی مشاهده کنیم و متناسب با بودجه مان یک بازه قیمتی را انتخاب کنیم.

گوشی موبایل هواوی Y9 2019 رم 4 حافظ…

قیمت گوشی هواوی در سری Nova کمی بالاتر است و گوشی های هواوی سری نووا از نظر قیمت و کیفیت در دسته‌ی دوم یعنی میان‌رده قرار می‌گیرند؛ تمرکز هواوی در این سری روی تقویت دوربین سلفی و برآوردن نیاز افراد علاقه‌مند به سلفی بود. زیبایی، استحکام، کیفیت ساخت، امکانات و در نهایت قیمت از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که هر مشتری برای خرید گوشی آن‌ها را در نظر می‌گیرد. هواوی، یکی از خلاقانه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده موبایل در جهان است که گوشی‌هایش در تمام رده‌های قیمتی زیبا هستند. به طور مثال می‌تواند به گوشی میان‌رده هواوی نوا 8i اشاره کرد که با قیمت زیر 8 میلیون تومانی، طراحی بسیار زیبایی را ارائه می‌کند و مثل گوشی‌های پرچمدار بازار به یک نمایشگر Punch-hole‌ مجهز است. اما اگر بودجه کمتری دارید، هواوی به شما گوشی‌های سری nova را پیشنهاد می‌کند.