تلویزیون اندروید من امسال خراب شد و تا مدتی دیگر نمی خرم


Android TV با خطوط نمایش 1

Adamya Sharma / Android Aut،rity

من پنج سال پیش تلویزیون اندروید سونی براویا W950D 50 اینچی را ،یدم. اینکه بگوییم این یک تلویزیون عالی برای زمان خود بود، دست کم گرفتن است. صفحه نمایش LCD Triluminos سونی یکی از بهترین های بازار در آن زمان بود. این مجموعه حتی شامل یک نوار صوتی متصل بود و به ،وان یک تلویزیون اندرویدی، طبیعتاً قدرت فروشگاه Google Play و کتابخانه جامع برنامه های تلویزیونی آن، از جمله Plex، Kodi، YouTube، Netflix و آثار را به همراه داشت. در آن زمان، تلویزیون اینجا در هند حدود 1400 دلار قیمت داشت، و چون توانستم تخفیف من،ی برای آن داشته باشم، از کل معامله راضی بودم. این اولین تجربه واقعی تلویزیون هوشمند من پس از ارتقاء از م،تور 27 اینچی BenQ بود که با Fire TV Stick برای پخش جری، و بلند،ای Klipsch Pro Media برای صدا استفاده کردم.

فکر می کردم تمام عمر در تلویزیون های اندرویدی هستم.

وقتی تلویزیون سونی وارد زندگی من شد، فکر کردم که تمام عمر در تلویزیون های اندرویدی هستم. پنج سال بعد، تلویزیون ،اب شد و من متقاعد شده‌ام که دیگر تلویزیون اندرویدی نمی‌خواهم. حداقل در آینده نزدیک با توجه به وضعیت اوضاع.

آیا شما یک دستگاه Android TV دارید؟

501 رای

<،on type="،on" cl،="-_-Vj">

بله، من یک تلویزیون دارم که Android TV را اجرا می کند.

42%

<،on type="،on" cl،="-_-Vj">

بله، من یک استیک یا جعبه استریم دارم که Android TV را اجرا می کند.

26%

<،on type="،on" cl،="-_-Vj">

بله، من چندین دستگاه دارم (تلویزیون و استیک/جعبه های پخش جری،)

12%

<،on type="،on" cl،="-_-Vj">

نه. من دستگاه Android TV ندارم.

21%

چه اتفاقی برای تلویزیون من افتاد

صفحه نمایش تلویزیون اندروید ش،ته

Adamya Sharma / Android Aut،rity

در مدت زم، که من با ال سی دی رده بالای سونی گذراندم، با مشکلات سخت افزاری متعددی مواجه شد. در عرض دو سال، مادربرد از بین رفت. تعویض آن برای من یک دست و یک پا تمام کرد، اما آنقدر به تجربه Android TV متعهد بودم که بدون ایجاد بوی بدی در کل این مصیبت، پیش رفتم و مشکل را درست کردم.

طول عمر یک تلویزیون هوشمند آن چیزی نیست که شما فکر می کنید.

به سرعت به چند ماه پیش، و پانل برای همیشه منصرف شد. از آنجایی که سونی دیگر این مجموعه را تولید نمی‌کند، تلویزیون اکنون اضافی است و بی‌جان روی دیوار من آویزان شده است، و من را به یاد چند سال خوبی که با آن گذرانده‌ام، اما سال‌های بسیار ناامیدکننده بعد از آن را به یاد می‌آورد.

درک این نکته مهم است که طول عمر یک تلویزیون هوشمند که در اتاق نشیمن شما نشسته است، آن چیزی نیست که شما فکر می کنید. شبیه جعبه‌های قدیمی مادربزرگ نیست که او را در بیشتر عمر خود و برخی از زندگی شما گذرانده است. یک تلویزیون ال سی دی می تواند 50000 ساعت تماشا را فراهم کند طول عمر بین چهار تا پنج سال طول می کشد (اگر تمام مدت روشن باشد)، در حالی که یک پنل LED می تواند تا شش سال عمر کند. اعتقاد بر این است که OLEDها به لطف فناوری جدیدتر و سخت افزار بهتر، طول عمر بیشتری دارند، اما مشکل من با تلویزیون قدیمی سونی یا هر تلویزیون اندرویدی فعلی موجود در بازار، طول عمر فناوری صفحه نمایش نیست. کاملاً چیز دیگری است. این تجربه به روز رس، نرم افزار وحشتناک است.

معمای به روز رس، Android TV

تصویر استوک Android TV

Adamya Sharma / Android Aut،rity

وقتی تلویزیون سونی را ،یدم، آن را با اندروید مارشمالو از جعبه خارج کردم. در عرض یک سال، به Nougat به‌روزرس، شد و از اینکه سونی با نسخه‌های سالانه Android TV گوگل همراهی می‌کند، بسیار ناراحت شدم. آپدیت بعدی برای مدتی ارائه نشد، و منظورم این است که من فقط اندروید 8 را در تلویزیون سونی خود در سال 2020 دریافت کردم، سالی که گوگل اندروید 11 را برای تلویزیون ها منتشر کرد.

در آن بازه زم،، کاهش تدریجی تلویزیون سونی را دیدم زیرا رابط کاربری آن به طور غیرقابل تحملی کند شد، ،ابی برنامه ها مکرر شد و سایر اشکالات تصادفی نرم افزار برطرف نشدند. این واقعاً آن چیزی نبود که از یک تلویزیون هوشمند گران قیمت انتظار داشتم. بدون شک کیفیت تصویر تا آ،ین نفس تلویزیون دست نخورده باقی ماند، اما تجربه نرم‌افزاری کمتر از حد معمول بود.

من فقط در سال 2020 آپدیت اندروید 8 را روی تلویزیون دریافت کردم!

حتی امروز، در سال 2022، سازندگان Android TV متعهد به به روز رس، نرم افزاری طول، مدت در مورد علاقه ترین تلویزیون های خود نیستند. چه سونی در راس هرم باشد و چه برندهای دیگری مانند شیائومی، TCL یا هایسنس، تقریباً غیرممکن است که اطلاعاتی در مورد تعداد به روز رس، های این تلویزیون های هوشمند هنگام ،ید پیدا کنید. دلیل آن این است که عملاً هیچ سازنده Android TV قول تعدادی به روز رس، نرم افزاری را نمی دهد. من فقط OnePlus را به یاد دارم متعهد شدن به سه سال به‌روزرس، برای تلویزیون‌های اندرویدی آن در سال 2019 می‌رسد. اما برندهای پرچم‌دار، و همچنین سایر تولیدکنندگان تلویزیون‌های اندرویدی ارزان قیمت، تا حد زیادی در مقابل به‌روزرس،‌ها سکوت کرده‌اند.

مربوط: بهترین تلویزیون های هوشمند برای ،ید در سال 2022

همانطور که اگر عدم تعهد مطلق به اندازه کافی بد نیست، این برندها در وهله اول به روز رس، کافی و به موقع را ارائه نمی دهند. تلویزیون گران قیمت سونی من در طول عمر پنج ساله خود فقط دو به روز رس، دریافت کرد. برخی از مجموعه‌های جدیدتر ممکن است سه به‌روزرس، دریافت کنند، اگر خوش‌شانس باشید، با هر سرعتی که برند تصمیم به عرضه آن‌ها بگیرد. این مطمئنا کافی نیست.

تلویزیون یک سرمایه گذاری فناوری بلند مدت است.

برخلاف گوشی های هوشمند، تلویزیون یک سرمایه گذاری طول، مدت در فناوری است. این یک گجت بزرگ است که هیچ ، هر دو سال یک بار نمی‌،د. در واقع، من تقریباً مطمئن هستم که مردم یک تلویزیون هوشمند جدید نمی ،ند، مگر اینکه و تا زم، که تلویزیون موجود آنها کار نکند. اگر بیش از هزار دلار روی یک تلویزیون سرمایه‌گذاری می‌کنید، حداقل چیزی که می‌تو،د انتظار داشته باشید، تعهد به‌روزرس، چهار تا پنج ساله برای مطابقت با عمر پنل است. بدون آن، استفاده از این تلویزیون ها به یک دردسر مطلق تبدیل می شود.

به جای آن یک جعبه جریان دریافت کنید

Chromecast با Google TV HD در کنار ریموت 5

ادگار سروانتس / Android Aut،rity

وقتی رابط کاربری Android TV من شروع به ،یدن روی زانو کرد، تنها چیزی که مرا نجات داد این بود Fire TV Stick. این د، استریم ارزان قیمت به تلویزیون هزار دلاری من جان تازه ای بخشید. من چند سال گذشته را با یک استریم استیک وصل شده در پشت تلویزیون سونی خود گذراندم و رابطی روان، همه برنامه‌های پخش جری، لازم، قابلیت‌های ورودی صوتی و قول ارتقایی که می‌دانستم جیبم را خفه نمی‌کند، در اختیارم گذاشت.

دلایل مختلفی برای توصیه جعبه‌های پخش اندروید به تلویزیون‌های Android وجود دارد. به ،وان مثال، آنها به قدری گران نیستند و بنابراین، پس از اتمام عمر آنها، جایگزینی آنها آسان تر است. ث،ا، دستگاه‌هایی که در بالا ذکر کردم، به‌روزرس،‌های اندرویدی بیشتری نسبت به تلویزیون‌های Android واقعی دریافت می‌کنند. به ،وان مثال، Chromecast 4K با Google TV در حال حاضر اندروید 12 را با وصله امنیتی در سطح اکتبر اجرا می کند. تلویزیون Nvidia Shield مظهر طول عمر است. هک، تلویزیون Shield 2015 نیز در حال حاضر اندروید 11 را اجرا می کند. این نمونه‌ای از یک ست‌اپ با، قدرتمند Android TV است که قدیمی‌تر از تلویزیون Android من است، اما همچنان جدیدتر به نظر می‌رسد.

من همچنین یک ال جی B9 OLED 55 اینچی دارم که در سه سال گذشته از آن استفاده کرده ام. به‌روزرس،‌های نرم‌افزاری دائمی دریافت می‌کند، احتمالاً به این دلیل که ال‌جی webOS خود را می‌سازد، و از زم، که من آن را داشته‌ام، رابط کاربری یک ذره کند نشده است. من واقعاً قدرد، می کنم که LG حتی یک ابزار مفید را ارائه می دهد منبع آنلاین برای ردیابی به‌روزرس،‌های نرم‌افزار و تغییرات ثبت‌نام برای همه مدل‌های تلویزیون اصلی. در حالی که تلویزیون، نمایشگر، کنترل جادویی و هر چیز دیگری در مورد آن عالی است، کتابخانه وسیعی از برنامه ها یا توانایی بارگذاری جانبی چیزها را ندارد.

تا زم، که نصب‌کننده‌های Android TV مشکل به‌روزرس، را برطرف کنند، از این کار دور می‌مانم.

با این حال، اگر و زم، که من قدرت فروشگاه کامل Google Play را در تلویزیون ال‌جی خود بخواهم، فقط یک چوب یا جعبه Android TV را انتخاب می‌کنم تا یک تلویزیون کامل که دارای Android TV است. من از نداشتن نمایشگر زیبای سونی در غار ،نه خود متنفرم، اما تا زم، که نصب‌کننده‌های Android TV مشکل به‌روزرس، را برطرف کنند، از آن دور می‌مانم.

<،on type="،on" cl،="-_-vi -_-I -_-J">نظرات


منبع: https://www.androidaut،rity.com/android-tv-update-problem-3241842/