جی اس ام قیمت لحظه‌ای و به روز گوشی‌های موبایل موجود در بازار ایران

بنابراین، برای اطلاع از لیست قیمت های همواره رو به پایین ما، مدام به سایت مراجعه کنید و ازخرید گوشی با پایین ترین قیمتلذت ببرید. قیمت موبایل های شیائومیبا توجه به زیربرندهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم می توانید متفاوت باشد برای خرید گوشی های زیر 10 میلیون تومان شیائومی می توانید از سری Mi و یکی از موبایل های می 8 ، می 9 و می 9 لایت را خریداری کنید. اپل، سامسونگ، هواوی و شیائومی محبوب ترین و پر فروش ترین برندهایی هستند که در بازا وجود دارند.

  • اگرچه وجود سه مورد آخر بسته به مدل گوشی متفاوت است اما همه گوشی‌های هوشمند، دوربین اصلی را دارند که کیفیت آن بر اساس تعداد پیکسل‌های سنسور مشخص می‌شود و به چند دسته 13، 16، 32، 48، 64 و 108 مگاپیکسلی تقسیم می‌شود.
  • خرید گوشی سامسونگ بسیار کار آسانی است زیرا تنها کافیست با فیلتر کردن قیمت ها از سه میلیون به بالا بهترین گوشی سامسونگ را انتخاب کرد تا بتواند نیازهای شما را برطرف کند.
  • در صورتی که قصد خرید گوشی موبایل دارید، توصیه می کنیم «بهترین گوشی های پیشنهادی بر اساس قیمت» را بخوانید.
  • همواره گوشی را متناسب با نیازتان خرید کنید، قیمت روز موبایل مورد نظر خود را بپرسید و از امکاناتی که دارد با خبر باشید.
  • به همین دلیل اگر قصدخرید آیفونرا دارید وقیمت روز جدیدترین گوشی اپلبرای شما مهم است، حتماقیمت لحظه ای گوشی اپلرا از سایت ما پیگیری کنید.
  • سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.

همیشه گوشی های این برند در صدر لیست قیمت گوشی ها قرار دارند و قیمت آن ها در برابر پرچم داران سامسونگ و شیائومی بسیار بالاتر است. برخی از مشتریان چنان به گوشی های آیفون علاقه مند هستند که حاضرند حتی به سراغ خرید مدل دست دوم آن بروند. در کشور ما افزایش دلار، بیشترین تأثیر را بر قیمت این گوشی های لوکس و گران قیمت دارد. در این چند سال اخیر، عوامل مختلفی مانند تحریم ها و ویروس کرونا بر اقتصاد ایران تأثیر گذاشته است و همین موضوع باعث شده تا قیمت گوشی های موبایل به خصوص گوشی های تولید برندهای معروفی مانند سامسونگ و اپل افزایش پیدا کند. البته این مسئله به این معنا نیست که دیگر در دنیای امروز امکان خرید گوشی ارزان برای کاربران وجود نداشته باشد، زیرا نه تنها اقتصاد ایران بلکه اقتصاد تمام دنیا با بحران روبه رو شده است و درنتیجه شرکت های تولید موبایل به فکر راهکارهایی برای کاهش قیمت محصولات خود افتادند.

با این همه گوشی های اپل به دلیل امکانات زیاد و طراحی بی‌نظیر طرف‌داران خاص خود را دارند. گوشی های اپل همواره قیمت بالایی داشتند، از نسل‌های قبل مثل آیفون 6، آیفون 7 و آیفون 8 گرفته تا iPhone SE و آیفون 12 پرو مکس، برای مثال قیمت آیفون 12 پرو مکس زمانی که تازه‌وارد بازار ایران شد حدود 50 میلیون تومان بود که رفته‌رفته ارزان‌تر شد. یکی از نقاط قوت منابع و فروشگاهای آنلاین کالایی مثل موبایل اینست که آن‌ها هماهنگ با بازار، لحظه‌ای لیست قیمت گوشی خود را به روز می‌کنند و همواره دقیق‌ترین قیمت‌ها را دارند. دومین دلیل برای استفاده از لیست قیمت آنلاین گوشی قبل از خرید این است که می‌توانید مشخصات هر مدل را ببینید و یا قیمت‌های مختلف از منابع مختلف را بررسی کنید، سپس بهترین تصمیم را بگیرید. اگر بگوییم که امروزه بدون گوشی موبایل نمی‌توان زندگی کرد، چندان اغراق نکرده‌ایم.

خرید گوشی متناسب با نیازتان؛ قیمت موبایل و تناسب آن با امکانات

براساس اعلام برخی از واردکنندگان موبایل، هزینه‌های مختلفی از جمله مالیات بر ارزش افزوده، هزینه صرافی، عوارض گمرکی، هزینه جابه‌جایی حمل و نقل به قیمت خرید گوشی اضافه می‌شود که همین امر موجب افزایش قیمت گوشی می‌شود. با توجه به اجرا شدن طرح رجیستری گوشی موبایل در ایران، دقت لازم را در تهیه گوشی های فاقد گارانتی به عمل آورید. شهر سخت افزار تنها در این زمینه اطلاع رسانی قیمت موبایل انجام می دهد و مسئولیتی بابت مسائل مربوط به رجیستری نخواهد داشت.

هواوی، گوشی های خود را در سری ‌های مختلف از جمله سری Y، P، Mate و nova که هر کدام دارای امکانات مختلف و قیمت متفاوتی هستند به بازار عرضه کرده است.قیمت گوشی هواویسری Y پایین ترین است و می توان گفت جزء مقرون به صرفه ترین هاست. برای مثال قیمت سری Mate و P این برند تا نزدیک به 30 میلیون تومان هم می رسد. با کوک موبایل می توانید ازلیست دقیق قیمت روز گوشی هواویدر هر لحظه و هر ساعت مطلع شوید. این را هم به شما بگوییم کهقیمت گوشی های جدید آیفونبا توجه بهاکتیو و نان اکتیوبودن آنها از حدود 15 میلیون تومان شروع می شود و تا نزدیک به 70 میلیون تومان هم می رسد. اگر می خواهید فرق بین آیفون اکتیو و نات اکتیو را بدانید به مقاله ما در این خصوص مراجعه نمایید.

گوشی موبایل موتورولا مدل Edge 30 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/12 گیگابایت

البته، وقتی بودجه خود را افزایش می‌دهید و بخواهید گوشی تا 5 میلیون یا گوشی تا 7 میلیون تومان تهیه کنید، احتمال اینکه بتوانید در بازار موبایل یک تلفن همراه از برندهای معروف مثل موبایل هواوی، موبایل شیائومی و موبایل های سامسونگ تهیه کنید افزایش می‌یابد. همانطور که در ابتدا گفتیم، ما گوشی های تا 60 میلیون تومان نیز عرضه می کنیم. این گوشی ها جزء پرچمداران محسوب می شوند و کیفیت آنها واقعا مثال زدنی است. در این شرایط، برخی خرید موبایل قسطی یا موبایل دست دوم از موبایل فروشی تهران را در نظر می‌گیرند. خب، انتخاب شما در وهله اول به جیب شما و بودجه‌ای که برایخرید گوشی موبایل هوشمندکنار گذاشته اید، بستگی دارد.

اکنون که با نوع گوشی و انواع برندهای مختلف و محبوب بازار آشنا شدیم، بیایید در مورد قیمت گوشی موبایل صحبت کنیم. وب‌سایت‌هایی مانند فروشگاه هدف و فروشگاه کالاتیک از نماد اعتماد الکترونیکی برخوردار بوده و می‌توان به راحتی گوشی مورد نظر خود را با ارزان‌ترین قیمت تهیه کرد. سری M نیز مانند سری A شرکت سامسونگ است که با چند تفاوت کوچیک عرضه شده است.

ما هر روز قیمت گوشی همراه در برندهای مختلف را به روز رسانی می کنیم و در اختیار شما قرار می دهیم. برای مثال به صفحه قیمت روز گوشی سامسونگ کوک موبایل بروید و قیمت ها را ببینید. به گفته کاربران، ما یکی از بهترین شرکت وارد کننده موبایل در تهران هستیم. همان طور که می‌دانید، قیمت انواع گوشی ‌بسته به قابلیت‌های آنها فرق می‌کند. گوشی‌های امروزی اجزای زیادی دارند که حتی آن‌ها را از خودروها هم پیچیده‌تر می‌کند. برای نمونه نمایشگرهایی که امروزه روی گوشی‌های مختلف استفاده می‌شود، از اکثر تلویزیون‌ها هم پیشرفته‌تر است و همین موضوع تاثیر زیادی روی قیمت موبایل خواهد داشت.

اگر به عکاسی علاقه‌مند هستید و یا از آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارند بیشتر وقایع طول روز خود را ثبت کنند، به دوربین گوشی و پردازنده هم‌زمان با هم توجه کنید. اگر گوشی شما پردازنده خوبی نداشته باشد حتی اگر کیفیت و دقت حسگر دوربین‌هایش زیاد باشد بازهم نمی‌تواند کیفیت عکاسی لازم را داشته باشد، پس سعی کنید هر دو ویژگی را با هم داشته باشید. البته پرچم داران شیائومی نیز بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفتند. به خصوص گوشی های گیمینگ آن که با سری بلک شارک ظهور پیدا کردند و برای آن دسته از کاربرانی که علاقه زیادی به بازی کردن دارند، اما توانایی پرداخت هزینه های بالا را ندارند، به بازار عرضه شده است. بدون قابلیت پشتیبانی از سرویس‌های گوگل طرفداران بسیاری دارند البته این محبوبیت تا حدودی به علت قیمت گوشی هواوی نیز می‌باشد که نسبت به قابلیت‌های ارائه شده بسیار مناسب است.

بنابراین، با در نظر گرفتن جیب و شرایط مشتری و حمایت از مصرف کننده، تلاش می کنیم تا خدمات رسانی خود را بنحو احسن ارائه دهیم. از اینروواحد فروش گوشیاین مرکز، درصد سود بسیار کمی روی موبایل ها می کشاند و برخی گوشی ها را به قیمت تمام شده و حتی بدون سود عرضه می کند. اگر بلاگر هستید، یا عاشق خلق تصاویر و ثبت لحظه های زندگی خود با گوشی موبایل هستید، در این صورت گوشی با دوربین باکیفیت بالا برای شما در اولویت قرار می‌گیرد. دوربین های با پیکسل بالا در گوشی های میان رده و پرچمدار یافت می شوند و باید برای آنها هزینه کنید. اما اگر بلاگر هستید و یا با گوشی خود برای اینستاگرام، تولید محتوا می کنید و یا با آن کارهای حرفه ای انجام می دهید، به خرید گوشی رده بالا و پرچمدار فکر کنید.