خانه شما برای کتاب‌های قدیمی، دوچرخه، و تبلت Pixel


تبلت پی،ل و داک

TL; DR

  • تبلت پی،ل ظاهراً در بازار فیس بوک ظاهر شده است.
  • این فهرست همچنین نگاهی به داک و شارژر به ما می دهد.
  • تبلت گوگل قرار است سال آینده عرضه شود.

گوگل در حال آماده شدن برای عرضه تبلت پی،ل در سال 2023 است که اولین لوح این شرکت در چند سال اخیر است. اکنون، به نظر می رسد که این تبلت ممکن است در یک پلتفرم بزرگ لو رفته باشد.

یک ،یب ظاهری تبلت پی،ل و داک در بازار فیس بوک ظاهر شده است که توسط آن مشاهده شده است ShrimpApplePro در توییتر (h/t: 9to5Google). مشخص نیست که آیا فهرست هنوز در زمان نگارش در دسترس است یا خیر. برای مشاهده بهتر دستگاه و داک، گا،ی زیر را بررسی کنید.

سایر جزئیات قابل توجه تبلت که در اینجا مشاهده می شوند عبارتند از رنگ مشکی، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، و نگاهی به رابط کاربری (از جمله نوار وظیفه و صفحه اصلی). در غیر این صورت، ما همچنین نگاه خوبی به داک و آداپتور شارژی که شبیه شارژر Nest Hub Max است می‌بینیم.

شرکت‌های فناوری اغلب جزئیات شناسایی را روی دستگاه‌های پیش از عرضه خود تعبیه می‌کنند تا از نشت (مثلاً ال،ای خاص روی خود سخت‌افزار) جلوگیری کنند، و به آنها اجازه می‌دهند در صورت ،وم این دستگاه‌ها را از راه دور بکشند. با گفتن این موضوع، ما هنوز نمی تو،م هیچ مدرکی از این موضوع را در این ع، ها پیدا کنیم. اما هنوز این احتمال وجود دارد که هر ،ی این دستگاه را ب،د به جای آن یک آجر دریافت کند.

در هر صورت، این خبر پس از آن منتشر شد که نمونه اولیه پی،ل 7 بیش از سه ماه قبل از تاریخ عرضه رسمی در بازار فیس بوک ظاهر شد. علاوه بر این، Pixel 6a همچنین به طور خلاصه بیش از یک ماه قبل از تاریخ فروش خود در ویترین شخص ثالث فیس بوک ظاهر شد. بنابراین این اولین باری نیست که محصول پی،ل را در بازار می بینیم و احتمالا آ،ین بار هم نخواهد بود.

<،on type="،on" cl،="-_-vi -_-I -_-J">نظرات




منبع: https://www.androidaut،rity.com/google-pixel-tablet-facebook-marketplace-3257809/