خرید،مشخصات و قیمت به‌روز انواع گوشی سامسونگ با گارانتی کالاوما

در صورتی که قصد مشاهده گوشی‌های عرضه نشده در بازار کشورمان یا شایعه شده‌ها را ببینید کافی است تیک «قیمت داشته باشد» را بردارید. لازم به ذکر است که در بخش مشخصات جدیدترین گوشی سامسونگ در صورتی که هنوز معرفی نشده باشد به شایعه بودن مشخصات فنی آن اشاره شده است. اگر بخواهیم منصف باشیم قیمت گوشی سامسونگ همیشه معقول و با توجه به امکانات خاص در دوره های زمانی مختلف خریدی به صرفه را برای خریداران تضمین کرده است. وقتی قیمت گوشی های سامسونگ را میشنویم اولین نکته که به ذهنمان میرسد این نیست که تنها هزینه برند را پرداخت میکنم و عموما در سطوح مختلف توقع خریدار برطرف میشود. این امر باعث رضایت مشتری از خرید بوده و از مشتری یک خریدار وفادار میسازد.

  • قیمت گوشی های سامسونگ در مقایسه با خدماتی که ارائه می‌دهند بسیار عالی است.
  • هنگامی که رئیس هیئت مدیره وقت، آقای کان هی لی متوجه این موضوع شد، به کارخانه محل تولید این گوشی رفت و تمام موجودی انبار مربوط به این محصول را به آتش کشید.
  • برای مثال در صورتی که بودجه محدودی دارید و کار سنگینی با گوشی خود انجام نمی دهید، خرید گوشی سامسونگ A13 یا خرید گوشی سامسونگ A23 ، بهترین انتخاب برای شما است.
  • میان رده های ضعیف تا قدرتمند گوشی سامسونگ نیز برای این دسته از افراد طراحی و ساخته شده اند.

همانطور که بررسی می‌کنید متوجه می‌شوید این برند همیشه، خلاقیت را چاشنی محصولات خود می‌کند. وقتی صحبت از گوشی سامسونگ می‌شود، مدل‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. شما می‌توانید بروزترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ را در بهترین سایت‌های خرید گوشی مانند فروشگاه اینترنتی کالاوما بررسی کنید. گوشی سامسونگ از برندهای محبوب گوشی موبایل است که با سیستم عامل اندروید در انواع مختلف پرچمدار و میان رده روانه بازار گردیده است.

در ساخت بدنه آن از شیشه و آلومینیوم استفاده کرده اند و از گواهی IPX8 برخوردار است. باتری های موجود در گوشی های سامسونگ، ظرفیتی بالاتر از 3000 میلی آمپر دارند. کشور سازنده تجهیزات الکترونیکی سامسونگ، کره است که در حال حاضر دفتر مرکزی آن در شهر سئول قرار دارد. شرکت سامسونگ، یک شرکت کره ای چندملیتی است که در سال 1969 بانام سامسونگ الکترونیک، به طور رسمی روی دنیای تکنولوژی و الکترونیک تمرکز کرد.

گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ

سامسونگ برای اولین بار گلکسی زد فولد را در سال 2019 عرضه کرد و مدت کوتاهی پس از آن گلکسی زد فلیپ در سال 2020 عرضه شد. در همان سال، گلکسی زد فولد 2 5G با بهبودهایی در عمر باتری ، مشخصات دوربین، اتصال به تلفن همراه و قابلیت‌های عملکرد کلی عرضه شد. طراحی متفاوت و ویژه در کنار بکارگیری متریال با کیفیت در تمامی گوشی های سامسونگ نیز از جمله ویژگی‌هایی است که سبب شده است تا این برند در دنیای گوشی های هوشمند بی‌رقیب باشد.

گوشی سامسونگ Galaxy S معمولا هر سال اولین گوشی دارای تراشه‌ی کوالکام است که وارد بازار می‌شود. متاسفانه، گوشی‌های سامسونگ دارای این پردازنده تنها در آمریکای شمالی به فروش می‌رسند و گوشی‌های Galaxy S در نقاط دیگر دنیا، مجهز به پردازنده‌ی اگزینوس هستند. این گوشی‌ها، بهترین قابلیت‌ها را برای مشتریان عمومی گوشی سامسونگ فرآهم می‌آورند.

گوشی جی پلاس

از سری گلکسی M اخیرا محصولاتی به نام‌های گلکسی M33 ،M23 و M53 روانه بازار هند، کشورهای آسیای غربی و اروپایی شده‌اند که ارزش خرید بالایی نیز دارند. سامسونگ برای سری گلکسی A نیز مدل‌هایی مانند گلکسی A53 ،A33 ،A23 ،A13 و A73 را معرفی کرده که وارد بازار ایران شده و با قیمت مناسب در سایت کالاتیک قرار دارند. در این بین به محصولات سری گلکسی F مانند گلکسی F23 نیز می‌توان اشاره کرد که ویژگی‌هایی مانند تراشه اسنپدراگون 750G دارد.

فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ

مدل‌های اقتصادی گوشی سامسونگ به‌‌راحتی می‌توانند بسیاری از نیازهای روزمره شما را برطرف کنند. فروشگاه دارسو تنظیم میکند که گوشی های رجیستر شده سامسونگ را به عرضه برساند. چیزی که باید بدانید این است که فروشگاه اینترنتی دارسو تمام گوشی خود را تضمین می‌کند که به صورت کاملا کبند و نوع به دست مشتریان برساند. از نظر کیفیت ساخت، می‌توان انتظار مواد باکیفیت‌تری مانند قاب‌های فلزی و عناصر شیشه‌ای در سری S را نیز داشت. سامسونگ در تمام مدل‌های سری S22 از شیشه‌های گوریلا گلس Victus+ نشکن استفاده می‌کند و بنابراین ظاهر و احساسی با کیفیت بالا ارائه می‌کند. سری Samsung Galaxy m از نسخه کامل One UI پشتیبانی نمی کند و به طور کامل با امنیت Knox کار نمی کند.

داشتن مگاپیکسل بیشتر به این معنا نیست که دوربین موبایل سامسونگ بهتر است. در زمان خرید گوشی سامسونگ به این نکته توجه داشته باشید که چندین ویژگی مانند دیافراگم دوربین، میزان ISO، اندازه پیکسل، فوکوس خودکار و تعدادی موارد دیگر نیز ضروری است. عده ای دیگر در صنعت الکترونیک به گیمرها مشهور هستند که به دنبال گوشی هوشمندی با رم و پردازنده ی بالاتر هستند. در کنار این ها عده ای کاربر معمولی محسوب می شوند که برای رفع نیازهای روزانه و تفریح به یک گوشی سامسونگ احتیاج دارند.

خرید گوشی سامسونگ به شما در کارهای گرافیکی کمک می‌کند تا تصاویری بسیار زیبا خلق کنید. با خرید گوشی موبایل سامسونگ با پردازنده های بهینه هیچ پردازشی را منتظر نخواهید بود. سامسونگ در قسمت باتری نیز بسیار خوب عمل کرده است و با استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیاز کاربران از شارژ کردن مداوم گوشی را برطرف کرده است. گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا با حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت به بازار عرضه شده است و کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنند. اگر بخواهیم در بین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یکی از آن‌ها را انتخاب کنیم بدون شک بهترین انتخاب گلکسی اس ۲۱ اولترا می‌باشد. اگر قیمت گوشی برای شما دغدغه‌ای نیست و از دوست‌داران گوشی‌های سامسونگ هستید گلکسی اس ۲۱ اولترا بهترین گوشی است که می‌توانید خریداری کنید.