خرید،مشخصات و قیمت به‌روز انواع گوشی سامسونگ با گارانتی کالاوما

یکی از ویژگی‌های بسیار جالب گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، رابط کاربری شبیه دسکتاپ به نام Dex است. برای استفاده از این قابلیت، گوشی خود را به یک مانیتور وصل می‌کنید و سپس با استفاده از یک موس و کیبورد بلوتوثی از گوشی خود همانند یک کامپیوتر استفاده می‌نمایید. اگر تا اینجا ما را همراهی کرده باشید، در زمینه‌ی گوشی‌ سامسونگ متخصص شده‌اید. با این حال، هنوز هم اطلاعاتی در رابطه با این برند وجود دارد که بد نیست بدانید.

اما در حال حاضر رده پایین ترین گوشی سامسونگ یعنی سامسونگ A03s قیمتی نزدیک به چهار میلیون تومان دارد! برای خرید میانرده های با کیفیت مانند گوشی سامسونگ A52s و گوشی سامسونگ A72 نیز باید حدود ده میلیون تومان هزینه کنید. این رقم برای گوشی های قاتل پرچمدار مثل گوشی سامسونگ اس 21 اف ای به بیست میلیون تومان نزدیک می شود. اگر قصد خرید هر یک از گوشی‌های این کمپانی را داشته باشید بی شکقیمت گوشیهای سامسونگ برایتان مسئله برانگیز می‌شود.

  • این گوشی ها نسخه بزرگتر و کامل تر سری اس هستند که همراه با قلم S Pen به بازار عرضه می شوند.
  • این گوشی نسبت به نسل قبلی خود به‌روزرسانی‌های جالبی را دریافت می‌کند، از جمله سخت‌افزار داخلی سریع‌تر، باتری بزرگ‌تر و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بیشتر.
  • اما اگر پول ندارید نگران نباشید زیرا می توانید با استفاده از قابلیت خرید اقساطی گوشی سامسونگ صاحب این گوشی شوید و لذت ببرید.
  • با شروع مدل‌ها از سامسونگ گلکسی A40، گوشی‌های هوشمند سری A از نظر قیمت گوشی سامسونگ میان رده هستند.

این برند از گوشی موبایل در مدل ها و قیمت های متنوع در سری A، سری Note، سری Galaxy و سری S با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ تولید شده اند. گوشی های Samsung با ویژگی های امنیتی، دوربین های سه گانه و چهارگانه با رزولوشن های مختلف، ساختار بدنه بادوام، باتری های قدرتمند با بازدهی شارژ بالا و نمایشگر با قابلیت نمایش طیف رنگی گسترده به بازار عرضه شده اند. در صورتی که به دنبال یک گوشی هوشمند باشید، می توانید در میان گوشی های سامسونگ، گوشی مورد نظر خود با ویژگی های مطلوبتان را از بین گوشی های پرچمدار، میان رده و پایین رده سامسونگ خریداری نمایید. در سایت آی تی بازار انواع گوشی های سامسونگ به همراه لیست مشخصات فنی و لیست فروشندگان معتبر آن قرار گرفته است تا امکان خرید اینترنتی آسان و معتبر را برای شما فراهم آورد. فروشگاه اینترنتی کالاتیک، به‌عنوان یک فروشگاه آنلاین و تخصصی فروش گوشی موبایل، انواع گوشی سامسونگ، از پرچم داران سری Z، S و Note گرفته تا مدل های میان رده سری A و M را به فروش می‌رساند.

حتی زمزمه هایی برای خروج از بازار موبایل در کمپانی سامسونگ شنیده می شد. همان طور که اشاره کردیم، محصولات سامسونگ به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند به عنوان یکی از محبوب‌ترین برند‌های بازار ایران شناخته می‌شوند. البته قیمت گوشی‌ های سامسونگ در مقایسه با قیمت انواع گوشی موجود در بازار کمی بیشتر است اما کیفیت این محصولات و قابل اطمینان بودن برند سامسونگ، موجب شده‌است که خریداران به سمت خرید این محصولات سوق پیدا کنند. این برند نام‌ آشنای کره‌ای سال‌های زیادی است که با انواع لوازم دیجیتال مهمان خانه‌های کاربران ایرانی است.

نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. گوشی‌های پرچمدار مثل S20 Ultru، A71، A51 از جمله مدل‌هایی هستند که دوربین بسیار خوبی دارند. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد.

گوشی سامسونگ سری Note

برای خرید گوشی های موبایل سامسونگ از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های سامسونگمراجعه نمایید. زومیت تمام گوشی های جدید سامسونگ را به محض رونمایی در دیتابیس محصولات خود قرار می‌دهد؛ از این رو، مشخصات فنی، عکس و قیمت گوشی سامسونگ به محض رونمایی در بخش محصولات قرار می‌گیرند. برند مطرح سامسونگ در ایران واردکنندگان رسمی متعدد و فعالی دارد که معمولا با فاصله‌ی کمی پس از عرضه‌ی جهانی گوشی های جدید سامسونگ، در کشورمان قابل خرید می‌شوند. چنان‌چه هنگام خرید گوشی های سامسونگ، نسخه‌ی دارای گارانتی را تهیه کنید می‌توانید از مواردی مانند اصل بودن گوشی و رجیسترشده بودن آن مطمئن باشید.

از دیگر مزایای فروشگاه مبیت می‌توان به اطلاعات فنی دقیق و بررسی‌های تخصصی مرتبط با انواع گوشی موبایل، هدفون و لوازم جانبی از جمله پاوربانک اشاره کرد، که شما را در تجربه خریدی بی‌نظیر همراهی می‌کند. ما در مبیت این امکان را فراهم ساخته‌ایم تا شما کامل‌ترین پکیج لوازم جانبی گوشی خود را به راحتی و در یک دسته‌بندی جداگانه بیابید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را از گارد و گلس گرفته تا شارژر اصلی یا پاوربانک و هدفون متناسب با گوشی خود انجام دهید. بطور کلی هدف همیشه در مبیت جلب رضایت کاربران بوده است؛ چه کسانی که به صورت عمده و برای فروشگاه حضوری خود خرید می‌کنند و چه کاربرانی که به صورت جزئی خرید می‌کنند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A73 5G ظرفیت 128 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

لازم به ذکر است که استفاده از این تراشه‌ها در قیمت گوشی موبایل سامسونگ نیز تأثیرگذار است. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ تا 3 میلیون را دارید، قطعا چند گزینه‌ی معقول پیش روی شماست. جالب اینکه این مسئله درمورد گوشی موبایل سامسونگ تا 4 میلیون، گوشی سامسونگ تا 5 میلیون، گوشی سامسونگ تا 7 میلیون، گوشی سامسونگ تا 10 میلیون، گوشی سامسونگ تا 15 میلیون و حتی گوشی های سامسونگ تا 50 میلیون تومان هم صدق می‌کند. کم‌تر شرکتی توان ارائه‌ی محصولات درجه یک و رقابت در همه‌ی این کلاس‌ها را دارد؛ اما سامسونگ به‌خاطر گستردگی و تنوع مدل‌ها، موفق به انجام این کار شده است.

در سه دهه اول فعالیت خود به ارائه خدمات بیمه و مالی ، بورس اوراق بهادار و خرده فروشی کالا هایی مانند سبزی و برنج میپرداخت. سامسونگ از همان سال های اول بخاطر مدیریت و رهبری خوب آقای لی بیونگ چول، با سرعت بسیار زیادی پیشرفت می کرد. پس از موفقیت های بزرگ و تبدیل شدن سامسونگ به یکی از بزرگترین شرکت های کره جنوبی، این شرکت Samsung Electronics را در سال 1969 تاسیس کرد. ناگفته نماند که در فروشگاه آنلاین فرنا، لیست قیمت گوشی سامسونگ نیز قرار دارد که می توانید با استفاده از این لیست، نسبت به قیمت گوشی‌های روز سامسونگ اطلاع کسب کنید.

اولین گوشی این سری، سامسونگ گلکسی نوت است که در سپتامبر 2011 از آن رونمایی شد. این گوشی اولین اسمارت فون با قلم هوشمند بود به همین دلیل هم طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. قیمت گوشی سامسونگ سری نوت هم بالاست و طبیعیست به این دلیل این شرکت کره‌ای همواره سعی می‌کند که به روزترین تراشه‌ها و امکانات را به همراه S-pen به کاربران خود ارائه دهد. برند معروف و جهانی سامسونگ به معنی سه ستاره، یک ابر شرکت چند ملیتی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تولید وسایل الکترونیکی فعالیت می‌کند.