خرید،مشخصات و قیمت به‌روز انواع گوشی سامسونگ با گارانتی کالاوما

با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. محدودیت‌های اخیر کمیته‌ی رجیستری باعث شده است، کد رجیستری به راحتی برای فروشندگان غیررسمی قابل وصول نباشد. نمایشگر همیشه روشن در اکثر گوشی‌‌‌ های سامسونگ که به پنل اولد مجهز شده‌اند وجود دارد؛ این ویژگی نوتیفیکیشن‌ها را وقتی صفحه خاموش است نشان می‌دهد و به نوعی شما را از چراغ نوتیفیکیشن بی‌نیاز می‌کند. این شرکت در اول مارس سال 1938 توسط آقای لی بیونگ چول که تنها دارایی او حدود 27 دلار بود، تاسیس شد. کمپانی سامسونگ یک مجموعه تجاری بزرگ میباشد که از چند شرکت و واحد تولیدی در زمینه‌های مختلف تشکیل شده است. این افراد می‌توانند براحتی و به بهترین شکل ممکن ایده‌های ناب خود را در گوشی هوشمندشان پیاده کنند.

البته اولین موبایل این خانواده، با عنوان Galaxy Fold به بازار آمد و عبارت Z در عنوان آن دیده نمی‌شد. این سری از گوشی های تاشوی سامسونگ شامل دو دسته Z Flip و Z Fold می‌شود که هرکدام قابلیت‌ها و کاربرد خاص خود را دارند. از آن‌جایی که سامسونگ یک کمپانی بسیار بزرگ است که محصولات بسیار متنوعی در یک محدوده‌ی قیمتی بسیار گسترده ارائه می‌کند، اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، نمی‌توان هیچ برند دیگری را در بازار گوشی‌های هوشمند، رقیبی جدی برای این شرکت در نظر گرفت.

  • تیم پشتیبانی مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد.
  • برای استفاده از این قابلیت، گوشی خود را به یک مانیتور وصل می‌کنید و سپس با استفاده از یک موس و کیبورد بلوتوثی از گوشی خود همانند یک کامپیوتر استفاده می‌نمایید.
  • همچنین فروشگاه اینترنتی موبایل ۷ قابلیت خرید حضوری کالا را نیز دارا می باشد .

گوشی های تاشو سامسونگ در حال حاضر حرف زیادی برای گفتن دارند، اسمارت فون های تاشو سامسونگ اگرچه قیمت بسیار بالایی حتی بالاتر از قیمت گوشی آیفوندارند، اما توانسته اند بسیار محبوب واقع شوند و نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کنند. با هر مدل بالاتر، گوشی کمی بزرگ‌تر و قدرتمندتر می‌شود و دوربین بهتری دارد. بخش بزرگی از حافظه داخلی گوشی هوشمند Samsung با سیستم‌عامل و اپلیکیشن‌های پیش‌فرض، پر می‌شود.

گوشی سری A سامسونگ

در آن دوران، غول بزرگ موبایل شرکت موتورولا بود که سامسونگ با تولید اولین تلفن همراه بانام SH-100 وارد رقابت با آن شد. در ابتدا این شرکت کره ای تمرکز خود را به جای کیفیت، روی کمیت گذاشته بود و درنتیجه دنیا شاهد خراب شدن تعداد زیادی گوشی سامسونگ شد. در این زمان مدیر سامسونگ دستور داد تا همه گوشی های خراب قدیمی از سطح بازار جمع آوری شوند تا آن ها توسط کارکنان خرد و سوزانده شوند. برای قیمتگوشی موبایل سامسونگمی‌توانید از سایت فروشگاهی 19کالا به عنوان یک مرجع موبایل معتبر کمک بگیرید.

اندازه صفحه نمایش گوشی A53 سامسونگ : 6.5 اینچ

برند مشهور و جهانی سامسونگ یک ابرشرکت چند تابعیتی است که با مدیریتی کره ای در صنایع مختلفی مانند الکترونیک، پوشاک و … فعالیت می کند. شعار سامسونگ در اوایل دهه ۱۹۹۰ ” اول کیفیت ” بوده است، آن ها با بکار گیری بهترین مهندسین صنعت الکترونیک فناوری روز جهان را دچار دگرگونی ساختند. در ابتدای قرن بیست و یکم بود که سامسونگ به سمت تولید محصولات دیجیتال گامی بلند برداشت، گوشی های سامسونگ از جمله تولیدات مهم این برند در این دوران شناخته می شوند. هنگام خرید گوشی، تمام قسمت های آن مانند دوربین، کیفیت صدا، اینترنت، اسپیکرها، کیفیت صفحه نمایش و موارد دیگر را به خوبی بررسی کنید. به لیست قیمت گوشی های سامسونگ توجه کنید و بر اساس میزان بودجه خود نسبت به خرید اقدام کنید. حال شاید این سؤال برای شما پیش آید که کیفیت ساخت گوشی سامسونگ کدام کشور بهتر است؟ اما باید گفت که این سؤال درستی نیست، زیرا سامسونگ از قطعات یکسانی در تمام خط تولیدهای خود در کشورهای مختلف استفاده می کند.

گوشی های سامسونگ شامل سری‌های مختلفی می‌شوند و قیمت گوشی در هر سری متفاوت است؛ گلکسی اس، گلکسی نوت و گلکسی A از جمله شناخته شده‌ترین و پرطرفدارترین گوشی های سامسونگ محسوب می‌شوند که هر ساله مدل‌های جدید را با بروزترین تکنولوژی‌ها به کاربران عرضه می‌کنند. این گوشی‌های هوشمند خیلی سریع نیستند و نمی‌توانید با آن عکس‌های حرفه‌ای بگیرید. اگر به دنبال گوشی هستید که بیشتر با آن تماس تلفنی می‌گیرید، از اینترنت استفاده می‌کنید و گاهی عکس می‌گیرید، این مدل گوشی‌ها برای شما مناسب هستند. سری نوت گوشی سامسونگ هر ساله با صفحه های بزرگ و رزولوشن بالا طراحی و ساخته می شوند که به عنوان پرچمدار سامسونگ نیز شناخته خواهند شد. این محصول در سال 2011 با صفحه ی 5.3 اینچی رونمایی شد که برای یک تلفن هوشمند تا آن زمان واقعا بزرگ قلمداد می شد. نسخه ی پیشرفته تر این نوت اولیه در سال 2012 با تکنولوژی LTE توانست فروش بسیاری را برای سامسونگ به ارمغان آورد.

برای مثال شما برای خرید گلکسی اس 22 اولترا باید مبلغی حدود چهل میلیون تومان پرداخت کنید! اما اگر پول ندارید نگران نباشید زیرا می توانید با استفاده از قابلیت خرید اقساطی گوشی سامسونگ صاحب این گوشی شوید و لذت ببرید. گوشی سامسونگ امروزه به دلیل سخت افزار و طراحی‌ای قدرتمندی که دارد، از فروش فوق العاده‌ای برخوردار است. به­طوری که برند سامسونگ توانسته در میان دیگر برند­های موجود در بازار، بیشترین فروش را به خود اختصاص دهد. برند سامسونگ که در حوزه‌های مختلف مثل تلویزیون، دوربین دیجیتال، ساعت هوشمند، تبلت و گوشی هوشمند فعالیت دارد، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در عرصه‌ی فناوری است. با توجه به ماهیت عمده فروش بودن مجموعه گوشی پلازا تمام هدف مدیران جوان و خلاق این مجموعه ایجاد ارتباط بدون واسطه بین عمده فروش انواع محصولات دیجیتال و مصرف کننده نهایی است.

وجه تمایز گوشی سامسونگ از دیگر برندهای موجود در بازار گوشی‌های هوشمند چیست؟

یک دوربین دوگانه در قاب پشتی گوشی با رزولوشن 12 مگا پیکسل برای ثبت تصاویر قرارگرفته است و دوربین سلفی آن یک لنز 10 مگا پیکسلی است. به دلیل این که سامسونگ یکی از برندهای بزرگ دنیاست، در بیشتر شهرهای دنیا و ازجمله ایران نمایندگی های فروش و تعمیرات آن به راحتی یافت می شود. سامسونگ در تمام رده های گوشی های خود از سخت افزارهای قدرتمند و جدیدی استفاده می کند. این مسئله برای نرم افزارهای آن نیز صادق است، به خصوص که نرم افزارها از قابلیت به روزرسانی برخوردار هستند.

سامسونگ چند سالی است که نسخه ارزان تر پرچمداران سری اس خود را تحت عنوان فن ادیشن یا FE به بازار عرض می کند. این گوشی ها با سخت افزار و دوربین پرچمداران یک سال گذشته سامسونگ به بازار عرضه می شوند اما قیمتی رقابتی و ارزان دارند. در اصل این گوشی ها برای افرادی به بازار عرضه شده اند که قصد خرید گوشی سامسونگ پرچمدار دارند اما بودجه آن ها محدود است. از جمله گوشی های این سری می توان گلکسی اس 21 اف ای و گلکسی اس 20 اف ای را نام برد که سخت افزار قدرتمند ، دوربین قوی و نمایشگر با کیفیتی دارند اما در عین حال از قیمت مناسبی برخوردارند. سری Galaxy A سامسونگ پر طرفدار ترین و پرفروش ترین سری گوشی سامسونگ است. پرونده این سری از گوشی های سامسونگ در سال 2014 با گوشی گلکسی آلفا آغاز شد.