خرید،مشخصات و قیمت به‌روز انواع گوشی سامسونگ با گارانتی کالاوما

در دهه 80 میلادی سامسونگ بعد از مشاهده موفقیت های موتورولا در بازار تلفن همراه، سرمایه گذاری در این زمینه را آغاز کرد.در سال 1988 اولین گوشی موبایل سامسونگ به بازار کره جنوبی روانه شد. در آن زمان موتورولا با گوشی های خوش ساخت و با کیفیت بر بازار موبایل حکمرانی می کرد. در نتیجه سامسونگ تا سال 2000 میلادی توانست سهم خود را از بازار گوشی موبایل به تنها ده درصد برساند!

در حالی که گلکسی اس 22 باتری تنها 3700 میلی آمپر ساعت ارائه می دهد، سازنده 5000 میلی آمپر ساعت در هر دو A53 و A33 بسته بندی می کند. سامسونگ گوشی‌هایی را از سطح مبتدی تا سطح بالا تولید می‌کند، عمدتاً این شرکت گوشی‌های هوشمند خود را به سه دسته طبقه‌بندی کرده است که شامل صفحه کلید موبایل ، ارزان قیمت و پرچم‌دار است. غول فناوری کره جنوبی از طریق این سری ها زیرمجموعه ای در گوشی های هوشمند ارزان قیمت ایجاد کرده است. هدف اصلی این امر رقابت با سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند مانند شیائومی اوپو و ویوو، ارائه گزینه‌های بیشتری به مشتریان خود است. Samsung Galaxy Z Fold4 5G و Samsung Galaxy Z Flip4 5G جدیدترین مدل های موجود در سری Z سامسونگ هستند.

برای این که سامسونگ بتواند نیاز بازارهای دنیا را پاسخگو باشد در کشورهای مختلفی مانند هند، ویتنام، اندونزی و برزیل شعبه های خود را زیر نظر شعبه اصلی تأسیس کرده است. انجام این کار باعث شد تا هم نیاز تمام کاربران در سراسر جهان به راحتی برطرف شود و هم این که ازنظر اقتصادی، قیمت نهایی دستگاه کم تر تمام شود و صرفه جویی وجود داشته باشد. در یک حرکت حساب شده، ابتدا یکی از خطوط تولید خود را به طور کلی تعطیل و خط تولید جدیدی را جایگزین آن کرد و اکنون چند خط تولید دارد که بازارهای متعددی را هدف قرار داده‌اند. اگرچه در سال 2021 مدل جدیدی از گلکسی نوت به بازار عرضه نشد، اما گوشی های این سری همچنان طرفداران خاص خود را دارند.

  • اما برای برخی افرادعلاوه بر قیمت، نیاز های دیگری از جمله سخت افزار، تراشه، دوربین و …
  • همچنین در باغ کالا امکان خرید به صرفه با بهترین قیمت گوشی موبایل سامسونگ امکان پذیر است.
  • در ابتدا این شرکت کره ای تمرکز خود را به جای کیفیت، روی کمیت گذاشته بود و درنتیجه دنیا شاهد خراب شدن تعداد زیادی گوشی سامسونگ شد.

خرید یک گوشی هوشمند سامسونگ در کنار یک هندزفری بیسیم مناسب می تواند کارایی شما در استفاده از دستگاه‌های هوشمند را افزایش دهد. تلفن های سامسونگ همچنین اتصال آسانی را برای دستگاه های بی سیم و بلندگوهای بلوتوث شما فراهم می کنند . و اگر به دنبال گوشی سبز و مقرون به صرفه هستید، می‌توانید گوشی‌های گلکسی بازسازی‌شده را که توسط مهندسان سامسونگ بازسازی شده‌اند و با گارانتی تحت پوشش قرار می‌گیرند، با هزینه کمتر خریداری کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 5G دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت

قطعاً بعد از فاکتور قیمت، خرید گوشی رجیستر شده سامسونگ نیز برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما در دارسو این را برای شما در نظر گرفتیم. تکنولوژی سامسونگ در تولید گوشی هوشمند با کیفیت پس از سالها تجربه سبب این شده است که دستگاه های بسیار کاربر پسند و مناسب به بازار تولید کند. این تنوع به شما امکان می‌دهد بین گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر تاشو، قابلیت‌های خود ایستاده و گزینه‌های قلم انتخاب کنید. حتی می توانید محافظ صفحه نمایش سامسونگ را پیدا کنید متناسب با هر مدلی که شما ترجیح می دهید فراتر از طراحی، گوشی های گلکسی ویژگی های متعددی را ارائه می دهند. گوشی موبایل سامسونگ معمولا از صفحه نمایش amoled استفاده می کند و باید برای آن از گلس محافظ صفحه نمایش مناسب سامسونگ استفاده کنید. استفاده از محافظ صفحه نمایش مناسب سبب این میشود که شما اطمینان خاطر در خصوص شکستگی صفحه نمایش داشته باشید.

اندازه صفحه نمایش گوشی A52 سامسونگ : 6.5 اینچ

قاعدتا پرداخت چنین مبلغی به صورت یک جا کاری بسیار سخت یا شاید غیر ممکن است. در این صورت خرید قسطی گوشی سامسونگ می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. این برند یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای جهان است که محصولات آن در سراسر دنیا به فروش می‌رسد و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

به طور کلی گوشی هایی مانند Galaxy A12 ، Galaxy A22 و Galaxy A03s بازمانده سری Galaxy J هستند که تحت برند A عرضه می شوند. اگر قصد خرید گوشی موبایل سامسونگ را دارید می‌توانید در سایت ایسل با توجه به قیمت موبایل سامسونگ، وارد صفحه هر کدام از محصولات شوید و نقد و بررسی و دیگر مشخصات گوشی‌های مورد نظر خود را بخوانید. جهت مقایسه قیمت گوشی موبایل Samsung با سایر برند های تلفن هوشمند، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید.

سامسونگ

لازم به ذکر است که قیمت این محصول در سطح جهانی نیز افزایش پیدا کرده است. سامسونگ نسبت به حل این مسئله بی تفاوت نبوده و راهکاری که ارائه کرده است، باعث شده تا همه افراد با هر میزان درآمدی، توانایی خرید گوشی های سامسونگ را داشته باشند. راهکار سامسونگ در مورد این مسئله، عرضه محصولاتی با مدل های متنوع است؛ بنابراین افراد علاقه مند به این برند می توانند یکی از انواع گوشی های سامسونگ را به راحتی و با قیمت مناسب خریداری کنند. به طور کلی، سامسونگ از دو استراتژی قیمت‌گذاری استفاده می‌کند، اولین آن سیاست قیمت‌گذاری اسکیمینگ و دومین آن هم سیاست قیمت رقابتیست. خوشبختانه در حال حاضر تنوع قیمت گوشی های موبایل هم بسیار زیاد است و برندهای متنوع و مطرحی چون گوشی‌های سامسونگ ، گوشی شیائومی ، گوشی هواوی ، نوکیا ، ال جی ، اپل ، آنر ، ریلمی و … در بازار هستند و هر یک طرفداران خاص خود را دارند.

سامسونگ اکنون تنظیماتی را با دوربین های زاویه باز، فوق عریض و تله فوتو در سری S ارائه می دهد. وقتی فکر می‌کنید کدام گوشی را بخرید، همیشه توصیه می‌شود به سراغ جدیدترین مدل بروید، زیرا آنها از آخرین مشخصات و فناوری پیشرفته موبایل بهره می‌برند. حتی می‌توانید پایه‌هایی پیدا کنید که دستگاه‌های سامسونگ را هنگام استفاده از آن‌ها شارژ کنند.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، غول کره ای برای تمام اقشار، تمام سلیقه ها و تمام نیاز ها گوشی موبایل تولید می کند. کافی است بعد از تعیین بودجه خرید گوشی، مشخصات گوشی های سامسونگ موجود در آن رده قیمتی را بررسی کنید. گرچه در چند سال اخیر به علت تحریم ها و تورم بسیار بالای کشور خرید گوشی خوب بسیار سخت شده است. در صورتی که پول کافی برای خرید گوشی مد نظر خود ندارید، می توانید از قابلیت خرید اقساطی گوشی استفاده کنید. سامسونگ را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین برندهای تولید و عرضه گوشی های هوشمند شناخت که “تنوع” در قیمت و طراحی آن را نسبت به دیگر رقبا متمایز می سازد. مهم ترین ویژگی برند سامسونگ این است که محصولات متنوعی را با بهترین قابلیت ها در قیمت ها متنوع عرضه می کند.سامسونگ یکی از برندهایی است که به کیفیت گوشی های میان رده اهمیت بسیاری می دهد.