خرید انواع موبایل و تبلت سونی Sony در تهران شیپور-اصفهان موبایل مارکت

پس از آن گوشی را با کابل USB به رایانه وصل کرده و مطابق مراحل پیش بروید. نرم افزار را اجرا کرده و منتظر بمانید تا موبایل شما را شناسایی کند. در مرحله بعدی آپدیت گوشی سونی، یک صفحه جدید باز می شود که باید دستورالعمل های آن را به ترتیب اجرا کنید.

  • با تمام ویژگی‌های خوبی که این گوشی برای ارائه کردن دارد، حتی اگر بهترین گوشی Sony محسوب نشود، قطعا جزو بهترین محصولات این شرکت است.
  • این زوم اپتیکال پیشرفته بین ۸۵ تا ۱۲۵ میلی‌متر است که به مفهوم زوم ۳.۵ یا ۵ برابری خواهد بود.
  • تراشه یا چیپست به عنوان قلب تپنده یک گوشی هوشمند محسوب می‌شود و بدون آن& نباید انتظار داشته باشیم اصلا گوشی کار کند.
  • در ادامه نگاهی داشتیم به لیست گوشی های جدید سونی از مدل‌های اقتصادی تا گوشی‌های پرچمدار این کمپانی ژاپنی.

گوشی سونی Xperia 5 IV رسما معرفی شد و همراه با آن ، سری گوشی های سال 2022 این کمپانی ژاپنی را اکنون باید تکمیل شده دانست. سونی اندازه کوچک سری Xperia 5 را در نسخه جدید حفظ کرده ، اما برخی از ویژگی‌ های برادر بزرگترش یعنی مدل اکسپریا وان مارک IV و قیمت بیشتر را به مدل جدید اضافه کرده است. با توجه به IT گارتنر، در فصل سوم ۲۰۰۶، سونی اریکسون چهارمین سازنده بزرگ تلفن همراه در دنیا بعد از نوکیا، موتورولا، سامسونگ است. یکی دیگه از ترفندهای رفع مشکل دانلود نکردن موبایل سونی، پر بودن فضای حافظه و عدم وجود فضای کافی برای ذخیره کردن برنامه هاس.

گوشی سونی Xperia 1 | حافظه 128 رم 6 گیگابایت ا Sony Xperia 1 128/6 GB

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عکس های با جزئیات و کیفیت مناسبی میندازه و رنگ ها رو خوب و زنده درمیاره. پکیج دوربین رو سه سنسور تشکیل میده که دوربین اصلی 12 مگاپیکسله و دو لنز اولترا واید و تله فوتو مجله خبری موبایل مارکت هم از سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده میکنن. دوربین اصلی تو نور و روشنایی خوب عکس های تقریبا عالی میگیره که جزئیات خوبی داره و رنگ های کاملا بالانس شدن، دینامیک رنج خوبی داره و هیچ نویزی نداره.

چرا گوشی پلازا …

اگه برنامه های مورد نظر شما در google play دانلود نمیشن، به احتمال زیاد حافظه کش این برنامه پر شده. اگه عملیات دانلود تو سایر سایتها و منابع انجام نمیشه، حتما حافظه دستگاه رو بررسی کنین. خیلی وقتا پر بودن حافظه گوشی مانع از این میشه که فایل ها به درستی و بدون دردسر دانلود بشن. ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خریدو ارائه‌ی قیمت مناسبفعالیت خود را آغاز نموده‌ایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم. دوربین‌های پشتی مانند مدل سال 2022، برای استفاده کاربرانی که با دنیای عکاسی آشنا نیستند، خیلی گزینه‌های خوبی نیستند. از نظر عملکرد نیز با توجه به پردازنده اسنپدراگون 888 که همچنان جزو برترین تراشه‌های اندرویدی است و همچین 12 گیگابایت رم، خیالتان باید راحت باشد.

چطور مشکل دانلود نکردن موبایل سونی رو حل کنیم؟

آیکون سه نقطه بخش بالایی صفحه رو بزنین و گزینه Show system apps رو انتخاب کنین. بعدش به ترتیب گزینه های Clear Cache و Clear Data رو انتخاب و گوشی رو ریستارت کنین. اینطوری مشکل دانلود نکردن گوشی سونی برطرف میشه و میتونین فایل یا فایل های مورد نظرتون رو به راحتی دانلود کنین. گاهی ظاهرا اتصال اینترنت برقراره و مشکلی وجود نداره؛ اما با این حال گوشی نمیتونه فایل های مورد نظر شما رو دانلود کنه. مشکلات اینترنت در این شرایط اصلی ترین عامل دانلود نشدن فایل ها در گوشی های هوشمند به شمار میرن.

از طرفی، تمامی مراحل بررسی، عیب یابی و ترمیم گوشی سونی، تحت نظارت افرادی انجام میشه که دوره های فوق تخصصی رو در این زمینه گذروندن. کارشناسای مجرب IT نمایندگی تعمیرات موبایل سونی، توانایی اینو دارن که ضمن بررسی دقیق قطعات و بخش های مختلف گوشی، اونا رو به بهترین شکل برطرف کنن. در گوشی های با سایز کوچیک، باتری بخشیه که صدمه میبینه و نسبت به گوشی های دیگه عملکرد ضعیف تری پیدا میکنه. اما سونی تو گوشی اکسپریا 5 مارک 3 چیزی کم نذاشته و از یه باتری با حجم 4500 میلی آمپر ساعتی برای این گوشی استفاده کرده. بازدهی باتری مناسبه و تو کاربری معمولی در کنار کمی بازی و تماشای ویدئو بهتون حدود 6 ساعت و در استفاده عادی تقریبا یه روز دووم میاره. سرعت شارژ برای یه گوشی پرچمدار اصلا بالا نیست و گوشی با استفاده از شارژر 30 واتی قرار گرفته تو جعبه توی نیم ساعت 50 درصد شارژ میشه و فول شارژ شدنش تقریبا یک ساعت و 50 دقیقه طول میکشه!

همچنین دارای چیپست اسنپدراگون 865 و ساختاری مناسب است و با توجه به سایز کوچکتر آن،‌ نگه داری آن در دست راحت‌تر بوده و خوش دست تر است. در ادامه نگاهی داشتیم به لیست گوشی های جدید سونی از مدل‌های اقتصادی تا گوشی‌های پرچمدار این کمپانی ژاپنی. در این بخش از آپدیت گوشی سونی اگر به روز رسانی برای گوشی شما ارائه شده باشد، به راحتی می توانید آن را انتخاب کرده و صبر کنید تا مراحل دانلود به اتمام برسند. شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در موبایل تندیس بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.